Peter van Ooijen

Lijkt mij in eerste instantie wel.

Het maakt mij niet zoveel uit of PSV hem verhuurt of verkoopt. PSV-1 zie ik hem eigenlijk niet halen. Het lijkt mij in ieder geval een goede zaak als PSV altijd probeert een optie tot terugkoop te bedingen bij de verkoop van een talent.
 
Laatst bewerkt:
Het mij niet zoveel uit of PSV hem verhuurt of verkoopt. PSV-1 zie ik hem eigenlijk niet halen. Het lijkt mij in ieder geval een goede zaak als PSV altijd probeert een optie tot terugkoop te bedingen bij de verkoop een talent.

Ik schrijf hem i.t.t. bijv. Koch nog niet helemaal af. In een paar wedstrijden wist hij wel te verrassen. Wil hem wel eerst een seizoen op eredivisieniveau zien acteren. Geldt ook voor Ritzmaier.
 
Zou geweldig voor zijn ontwikkeling zijn. Ik zou zeggen; Doen. Vooral omdat er word gezegd dat Cambuur gewoon verzorgd spel zal blijven spelen.

Zou het zelf ook mooi vinden als we Koch of Hendrickx konden verhuren aan een degradatie kandidaat.
 
OK. Wij zijn het erover eens. Nu de andere partijen even inlichten.

Het kan natuurlijk nog zijn dat hij wellicht hoopt op verhuur aan een betere club?
 
Het mij niet zoveel uit of PSV hem verhuurt of verkoopt. PSV-1 zie ik hem eigenlijk niet halen. Het lijkt mij in ieder geval een goede zaak als PSV altijd probeert een optie tot terugkoop te bedingen bij de verkoop een talent.

Inderdaad. Van Ooijen, Koch, Ritzmaier etc. Het is het levende bewijs dat er amper iets anders dan stront voortkomt uit de jeugdopleiding. Afellay niet meegerekend, zijn Marcellis, Bakkal en Aisatti de doorgebroken toppers... Doek die handel dan maar helemaal op zou ik zeggen.
 
Inderdaad. Van Ooijen, Koch, Ritzmaier etc. Het is het levende bewijs dat er amper iets anders dan stront voortkomt uit de jeugdopleiding. Afellay niet meegerekend, zijn Marcellis, Bakkal en Aisatti de doorgebroken toppers... Doek die handel dan maar helemaal op zou ik zeggen.

De laatste tijd gaat het wel wat beter. Labyad, Depay, Locadia, Zoet. Het moet mogelijk zijn om elk seizoen zo'n talent te laten doorbreken.
 
Inderdaad. Van Ooijen, Koch, Ritzmaier etc. Het is het levende bewijs dat er amper iets anders dan stront voortkomt uit de jeugdopleiding. Afellay niet meegerekend, zijn Marcellis, Bakkal en Aisatti de doorgebroken toppers... Doek die handel dan maar helemaal op zou ik zeggen.

Depay, Zoet, Labyad, Locadia, Reis, Tamata etc etc.. toch geen verkeerde spelers geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan