PEC Zwolle

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier PEC Zwolle.

6f31ec9cc6400a392f10b4dc2dd4ba5b.png
 
Ik las net dat RKC ook op kunstgras overgaat, en dat we met Excelsior en Den Haag en Dordrecht straks twee keer zo vaak op kunstgras gaan spelen.

Maar wat Zwolle betreft, ik vroeg me af; wordt dit nu de eerste ploeg in de Europa League die op kunstgras speelt?
Of was het buitenland ons al voor?

Trouwens ook opvallend dat kunstgras schijnbaar wel meer kans geeft op promotie. Dordrecht, Excelsior, Cambuur, Zwolle... Weet niet of ik hier blij mee kan zijn. Hoop wel dat Zwolle er profijt van heeft in Europa en de groepsfase haalt. Zou wel een stunt zijn :D
 
Ik las net dat RKC ook op kunstgras overgaat, en dat we met Excelsior en Den Haag en Dordrecht straks twee keer zo vaak op kunstgras gaan spelen.

Maar wat Zwolle betreft, ik vroeg me af; wordt dit nu de eerste ploeg in de Europa League die op kunstgras speelt?
Of was het buitenland ons al voor?

Trouwens ook opvallend dat kunstgras schijnbaar wel meer kans geeft op promotie. Dordrecht, Excelsior, Cambuur, Zwolle... Weet niet of ik hier blij mee kan zijn. Hoop wel dat Zwolle er profijt van heeft in Europa en de groepsfase haalt. Zou wel een stunt zijn :D

Volgens onderstaande statistiek wel:
kunstgras_artikel_jpg.jpg

Ooit op AD gelezen, maar kon het zo snel niet meer vinden. Dan maar dit als bron: http://433.nl/m#!/article/9975/Ajax-en-PSV-kunstgras-ideaal
 
Ik dacht dat Elio hier altijd riep dat kunstgras zo in het voordeel van Ajax is.
 
Ben benieuwd naar PEC aankomend seizoen. Hebben een uitstekende voorbereiding gehad.
Juni 2014

za 28 jun
image.png
Olympia’28 - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
0 - 13VerslagJuli 2014

wo 2 jul
image.png
Selectie Meppel - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
1 - 10za 5 jul
image.png
Selectie Kampen - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
0 - 18
di 8 jul
image.png
Sparta Rotterdam - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
1 - 2
za 12 jul
image.png
Royal Mouscron Péruwelz - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
1 - 1
vr 18 jul
image.png
PAOK Saloniki - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
1 - 2
vr 25 jul
image.png
Hannover '96 - PEC Zwolle
PEC_Zwolle.png
1 - 2
Inderdaad, ongelsagen gebleven en op het gelijkspel tegen Belgse promovendus Royal Mouscron Péruwelz na is alles gewonnen, dus ook van Hannover, PAOK en Sparta.
 
En zo zie je, een goede trainer kan met een matig ploeg winnen, en wij hebben een aardig ploeg maar matig trainer en zie wat er van komt... zucht
 
Een aardige ploeg? Wij?

Ik neem aan dat je sarcastisch bent..
We hebben voor Eredivisie normen genoeg talent in huis wat aardig genoemd mag worden, dat het los zand is en blijft kan je Cocu voor aankijken.

Het was wel een matige wedstrijd.

Dat is alsnog geen excuus, Ajakes hoort 'thuis' ten alle tijden van hun te winnen. Matig van Ajakes en extra knap van PEC, zo kan een goede coach net dat extra toevoegen dat ze op z'n minst een x knallen wanneer het moet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan