PEC Zwolle

Het lijkt me niet realistisch dat de fans nu verwachten dat het elk seizoen zo gaat.
Inderdaad, ik denk dat de verwachting wel wat opgeschroefd mag worden (in nu nog boven degradatiestreep volgens mij), maar die Zwollenaren weten dondersgoed dat Zwolle nu boven haar stand speelt. Maar middenmoot mag toch zeker verwacht worden wat mij betreft.
 
Inderdaad, ik denk dat de verwachting wel wat opgeschroefd mag worden (in nu nog boven degradatiestreep volgens mij), maar die Zwollenaren weten dondersgoed dat Zwolle nu boven haar stand speelt. Maar middenmoot mag toch zeker verwacht worden wat mij betreft.
Dus neemt de druk om te presteren toe, ze zullen inderdaad geen kampioenschap verwachten maar de situatie is wel anders dan voorgaande seizoenen.
 
Ook zwolle leeft al een aantal jaar boven de financiële stand. Zolang ze zo blijven presteren gaat dat prima. Maar zodra het mnder gaat gaat het rap bergafwaarts.
 
Gisteren liet Jans zien waarom ik hem niet bij PSV vind passen. Hij is sympathiek, zolang alles meezit. Maar zodra er wat tegenslag komt, verandert hij in een 'nare' man.
Winnaarsmentaliteit is prima, maar op de één of andere manier vind ik dat bij Jans steeds scheef gaan.
 
T-shirt met teletekstpagina 810 musthave voor PEC-fan

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivi...letekstpagina-810-musthave-voor-PEC-fan.dhtml

55020f1e1054c-media_xll_2837946.jpg


Mooi... :D
 
PEC Zwolle zou in de voorbereiding een oefenwedstrijd spelen tegen Dundee United. Lees ik ineens dit op Twitter:
'De wedstrijd van PEC Zwolle tegen Dundee United in de voorbereiding gaat niet door. De Schotten wisten zelf niks van de wedstrijd.'
:lol:
 
PEC Zwolle zou in de voorbereiding een oefenwedstrijd spelen tegen Dundee United. Lees ik ineens dit op Twitter:
'De wedstrijd van PEC Zwolle tegen Dundee United in de voorbereiding gaat niet door. De Schotten wisten zelf niks van de wedstrijd.'
:lol:
Hmmm, misschien uit het andere Dundee?
 
Ibi heeft wel wat meer laten zien dan Drenthe. De trend hier op het forum is wel een beetje dat Ibi er nooit wat van gekund heeft. Vreemd.

Ik schrijf dan ook de Ibi van de laatste 4 jaar...

maar eerlijk is eerlijk: ik ben nooit onder de indruk geweest van Ibi's voetballende kwaliteiten. Een cijfer voor z'n jaren bij PSV? Een 6.5 (en dat komt omdat ik in een goede bui ben).
 
Laatst bewerkt:
Ik schrijf dan ook de Ibi van de laatste 4 jaar...

maar eerlijk is eerlijk: ik ben nooit onder de indruk geweest van Ibi's voetballende kwaliteiten. Een cijfer voor z'n jaren bij PSV? Een 6.5 (en dat komt omdat ik in een goede bui ben).

Nou, dat vind ik wel wat magertjes. Ibi was in zijn tijd de beste speler van de Eredivisie, zo lijkt mij.
 
Vind een 6,5 in een goede bui ook erg laag, het was toen gewoon een heel goede speler en daarnaast ook aanvoerder en een sympathieke jongen. Als Ibi z'n vorm van 2008-2011 kan hervinden is hij in een klap een van de beste vijf spelers van de Eredivisie wat mij betreft.

Ontopic: hoop dat Drenthe gewoon amateurcontract of een kans krijgt in de voorbereiding tijdens trainingen en oefenwedstrijden en zich zo in de kijker kan spelen. Hoop niet dat ze hem zomaar vastleggen.
 
Vind een 6,5 in een goede bui ook erg laag, het was toen gewoon een heel goede speler en daarnaast ook aanvoerder en een sympathieke jongen. Als Ibi z'n vorm van 2008-2011 kan hervinden is hij in een klap een van de beste vijf spelers van de Eredivisie wat mij betreft.

Ontopic: hoop dat Drenthe gewoon amateurcontract of een kans krijgt in de voorbereiding tijdens trainingen en oefenwedstrijden en zich zo in de kijker kan spelen. Hoop niet dat ze hem zomaar vastleggen.
 
PSVEindhoven, kun je het nog een keer zeggen? Weet nog steeds niet wat eigenlijk je punt is:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan