PEC Zwolle

Ik neem aan dat je sarcastisch bent..
We hebben voor Eredivisie normen genoeg talent in huis wat aardig genoemd mag worden, dat het los zand is en blijft kan je Cocu voor aankijken.



Dat is alsnog geen excuus, Ajakes hoort 'thuis' ten alle tijden van hun te winnen. Matig van Ajakes en extra knap van PEC, zo kan een goede coach net dat extra toevoegen dat ze op z'n minst een x knallen wanneer het moet.

Ik vind dat we tot nu toe helemaal geen aardige ploeg hebben, misschien dat aankopen nog wat gaat veranderen maar met deze ploeg doe je niet mee om het kampioenschap, ook niet met een top coach.
 
Ik neem aan dat je sarcastisch bent..
We hebben voor Eredivisie normen genoeg talent in huis wat aardig genoemd mag worden, dat het los zand is en blijft kan je Cocu voor aankijken.



Dat is alsnog geen excuus, Ajakes hoort 'thuis' ten alle tijden van hun te winnen. Matig van Ajakes en extra knap van PEC, zo kan een goede coach net dat extra toevoegen dat ze op z'n minst een x knallen wanneer het moet.

Da's waar.

Ik vind dat we tot nu toe helemaal geen aardige ploeg hebben, misschien dat aankopen nog wat gaat veranderen maar met deze ploeg doe je niet mee om het kampioenschap, ook niet met een top coach.

Hoezo? Je hebt op het WK gezien wat een topcoach kan maken van een matig team.
 
Ik vind dat we tot nu toe helemaal geen aardige ploeg hebben, misschien dat aankopen nog wat gaat veranderen maar met deze ploeg doe je niet mee om het kampioenschap, ook niet met een top coach.

Ik ben de laatste die gaat zeggen dat PSV mee doet voor kampioenschap straks, op mijn lijstje eindigen ze 4-6de plek, maar qua talent en hoop op papier is het wel aardig allemaal alleen totaal geen team. En een sluwe vos als Jans kan toch echt veel meer wonderen verrichten dan een onzekere Cocu.
 
Ik vind dat we tot nu toe helemaal geen aardige ploeg hebben, misschien dat aankopen nog wat gaat veranderen maar met deze ploeg doe je niet mee om het kampioenschap, ook niet met een top coach.

Zoet
Willems - Bruma - Hendrix - Arias
Hiljemark - Maher - Wijnaldum
Narsingh - De Jong - Depay

Zelfs zonder aankopen moet je met dit team om het kampioenschap meedoen. Het enige probleem is de breedte van de selectie, daar verlies je veel punten mee
 
Ik ben de laatste die gaat zeggen dat PSV mee doet voor kampioenschap straks, op mijn lijstje eindigen ze 4-6de plek, maar qua talent en hoop op papier is het wel aardig allemaal alleen totaal geen team. En een sluwe vos als Jans kan toch echt veel meer wonderen verrichten dan een onzekere Cocu.

Zo is dat, kijk maar naar Heerenveen onder Jans.
 
?
Ben ik zo onduidelijk of bedoelt u iets anders? Bedoel dat ik het heel jammer vind dat Mokotjo vertrekt, en het bijna nog erger is dat Lukoki komt.

Ik had het over lukoki. Die speelt ofwel de sterren van de hemel ofwel vliegen alle ballen het stadion uit. Dus ik snap je wel. Je mag overigens " jij " tegen mij zeggen.l;)
 
Ik had het over lukoki. Die speelt ofwel de sterren van de hemel ofwel vliegen alle ballen het stadion uit. Dus ik snap je wel. Je mag overigens " jij " tegen mij zeggen.l;)
Oh, oke. Dan zie ik waarschijnlijk de wedstrijd waar alle ballen het stadion uitvliegen. Of een sprintduel winnen en daarna een voorzet geven die over de achterlijn vliegt is de sterren van de hemel spelen....
 
PEC Zwolle haalt een topspits van CSKA Moskou op huurbasis. Ik vind dat knap. Ik begin toch steeds meer sympathie te krijgen voor de club. Maar dat komt ook wel een beetje door Jans, omdat ik hem hoog heb zitten. Is mijn favoriet om Cocu op te volgen.
 
Tomas Necid naar Zwolle op huurbasis. Knap gedaan Zwolle! Erg benieuwd hoe goed hij het gaat doen in NL. Door blessures toch wat terug gevallen.
 
Nijland afgelopen weekend gezien tegen Excelsior. Jammer dat hij van Rutten nooit een kans heeft gekregen. Is niet minder dan b.v. Jozefzoon.
 
Nijland afgelopen weekend gezien tegen Excelsior. Jammer dat hij van Rutten nooit een kans heeft gekregen. Is niet minder dan b.v. Jozefzoon.

Niet met Jozefzoon te vergelijken! Nijland hoort centraal te spelen en die kans krijgt hij ein-de-lijk bij Zwolle. Mooie club voor hem om alsnog een geslaagde carriere bij elkaar te spelen.
 
Niet met Jozefzoon te vergelijken! Nijland hoort centraal te spelen en die kans krijgt hij ein-de-lijk bij Zwolle. Mooie club voor hem om alsnog een geslaagde carriere bij elkaar te spelen.

Mjah, dadelijk komt Necid terug van zijn schorsing. Maar eens kijken of hij dan nog de kans krijgt.
 
Mjah, dadelijk komt Necid terug van zijn schorsing. Maar eens kijken of hij dan nog de kans krijgt.

Hij krijgt speeltijd en laat zich regelmatig positief zien, dat is in zijn carriere al heel wat. Ik had het nog niet eens over een vaste basisplaats. :p
 
Nijland afgelopen weekend gezien tegen Excelsior. Jammer dat hij van Rutten nooit een kans heeft gekregen. Is niet minder dan b.v. Jozefzoon.

Voor Nijland is PEC Zwolle genoeg, wanneer je die weer terug zou halen zou het gewoon weer op niets uitlopen ben ik bang. Ik gun het hem wel trouwens dat hij nu wel wat beter op zijn plek is. Had ook sowieso gewoon lekker nog een jaar in Groningen moeten blijven destijds.
 
Necid vertrekt deze winsterstop waarschijnlijk bij PEC Zwolle. Het lag al in de lijn der verwachtingen, maar de fans zijn toch erg teleurgesteld. Ondanks dat Nijland prima doet in de minuten die hij speelt voor PEC, willen ze in Zwolle waarschijnlijk toch een vervanger aantrekken.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/pec-zwolle/23308057/__PEC_vreest_vertrek_Necid__.html
De bekerwinnaar heeft interesse in Vincent Janssen, de spits op dreef van Almere City FC. Ze hebben wel concurrentie van FC Twente en Vitesse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan