PEC Zwolle - PSV | Zondag 29 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
AKwJUuw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah, de inmiddels fameuze wedstrijd waar we de afgelopen twee keer punten hadden moeten laten liggen, maar op de een of andere manier er toch met de winst vandoor gingen. Ik verwacht iets soortgelijks morgen. 1-0 achter komen of vroeg scoren en dan een late tegentreffer, een van de twee. Eindstand 1-2. Ajax lacht zich vervolgens alsnog weer rot, want die rollen Groningen vanavond met 4-0 op.
 
Aha, een wedstrijd in het Mac^3 Park. Driedubbele inkomsten van Apple? Wat een verschrikkelijke stadionnaam. Past dan goed bij dat kunstgrasveld. Verder kijk ik uit naar deze wedstrijd, want ik kan weer eens kijken.
 
Ben benieuwd wat Mark vandaag in petto heeft. Zou ook nadenken over het slechte weer en voetbal op plastic? Beroerde combi.... rouleren maar weer!
Zonder gekheid, je sterkste elf opstellen en geen fratsen!
 
Ben benieuwd wat Mark vandaag in petto heeft. Zou ook nadenken over het slechte weer en voetbal op plastic? Beroerde combi.... rouleren maar weer!
Zonder gekheid, je sterkste elf opstellen en geen fratsen!

Wordt gewoon weer dezelfde opstelling als tegen Groningen. Alleen met Ihattaran op 10 en Bruma op rechts.

Mag overigens wel hopen dat we hier 3 punten pakken. PEC uit is tegenwoordig niet zo eenvoudig. Al een paar keer ontsnapt in de blessuretijd. Lastig voetballen ook op dat vreselijke kunstgras.
 
Aha, een wedstrijd in het Mac^3 Park. Driedubbele inkomsten van Apple? Wat een verschrikkelijke stadionnaam. Past dan goed bij dat kunstgrasveld. Verder kijk ik uit naar deze wedstrijd, want ik kan weer eens kijken.

Ik neem aan dat het vernoemd is naar de vastgoedonderneming Mac3park. Wat ook een debiele naam is. Dat is net zoiets als een bejaardenhuis “kindervreugd” noemen.
 
Wordt gewoon weer dezelfde opstelling als tegen Groningen. Alleen met Ihattaran op 10 en Bruma op rechts.

Mag overigens wel hopen dat we hier 3 punten pakken. PEC uit is tegenwoordig niet zo eenvoudig. Al een paar keer ontsnapt in de blessuretijd. Lastig voetballen ook op dat vreselijke kunstgras.
Ik vind pec minder sterk als de afgelopen jaren, neemt niet weg dat het een lastige wedstrijd is, maar welke uitwedstrijd is dat niet?....
 
Ik neem aan dat het vernoemd is naar de vastgoedonderneming Mac3park. Wat ook een debiele naam is. Dat is net zoiets als een bejaardenhuis “kindervreugd” noemen.
Er zijn bejaardentehuizen die tevens een kinderdagverblijf huisvesten. Schijnt dat beide groepen daar baat bij hebben.
 
Er zijn bejaardentehuizen die tevens een kinderdagverblijf huisvesten. Schijnt dat beide groepen daar baat bij hebben.
Tsja, zo liep ik laatst langs een bejaardenhuis waar ze een klein draaimolentje hadden staan. Zit daar zo’n nogal obese bejaarde vrouw zo’n beetje een kwart van dat molentje te vullen. Ik wist niet of ik nu blij voor die vrouw moest zijn, of het heel treurig moest vinden.
 
Ik neem aan dat het vernoemd is naar de vastgoedonderneming Mac3park. Wat ook een debiele naam is. Dat is net zoiets als een bejaardenhuis “kindervreugd” noemen.
Je schijnt behoorlijk kinda te kunnen worden van dementie dus...

Ik ga voor n stroeve 1-3
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan