PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zeker weten dat de schrijver van dit Teletekstbericht een rasechte Ajacied is ....dat kan niet anders met deze invalshoek als benadering van de wedstrijd.
Dat weet ik niet, hoor. Hier op het forum zijn er ook rasechte PSV'ers die de voorkeur geven aan een halfleeg glas. ;)
 
Ik heb alleen de samenvatting gezien, dus ik houd het beknopt.
Wat liep Mario bij zijn eerste doelpunt lekker door op die bal zeg. Eigenlijk gek dat dat bij PSV1 zo opvalt, terwijl je bij de jonge spelers vaak niet anders ziet. Als er maar een halve mogelijkheid tot het veroveren van de bal is, dan gaan ze ervoor. Zoals het hoort. Yay Mario.:biceps:
Wat daar vooral opviel was de rust, techniek en inzicht. Gotze kreeg de bal, keek even, passeerde de keeper en schoof de bal in het doel. Malen of Gakpo zouden als ze die bal kregen meteen geschoten hebben, met een meer dan 50% kans dat de bal tegen de keeper op zou gaan. Ik hoop dat jongens als Malen en Gakpo goed kijken en vooral veel leren
 
Ik heb alleen de samenvatting gezien, dus ik houd het beknopt.
Wat liep Mario bij zijn eerste doelpunt lekker door op die bal zeg. Eigenlijk gek dat dat bij PSV1 zo opvalt, terwijl je bij de jonge spelers vaak niet anders ziet. Als er maar een halve mogelijkheid tot het veroveren van de bal is, dan gaan ze ervoor. Zoals het hoort. Yay Mario.:biceps:
En de techniek om dat balletje eventjes fijntjes langs de keeper te krijgen. Is nog helemaal niet zo eenvoudig.
 
Ik heb alleen de samenvatting gezien, dus ik houd het beknopt.
Wat liep Mario bij zijn eerste doelpunt lekker door op die bal zeg. Eigenlijk gek dat dat bij PSV1 zo opvalt, terwijl je bij de jonge spelers vaak niet anders ziet. Als er maar een halve mogelijkheid tot het veroveren van de bal is, dan gaan ze ervoor. Zoals het hoort. Yay Mario.:biceps:
We hebben Super Mario, nu nog een Luigi achterin en we kunnen Bowser (Ajax) op zijn donder geven.
 
Ik weet dat je als journalist een vraag moet stellen, maar dit is toch wel heel erg een open deur intrappen.


How did it feel to score at your debut, @MarioGoetze?

Betere vragen waren geweest:

''PEC heeft vanaf dit seizoen echt gras. Kijk je er naar uit om op plastic te spelen?''
''Hoe geil werd je van het combinatiespel voor de 0-2?''
''Heeft Zahavi echt corona, of heeft corona gewoon Zahavi?''
''De fans komen er niet uit, dus vraag ik het aan jou: is Rosario nou wel of niet een goede voetballer?''
''Sommige journalisten constateerden dat je wel wat overgewicht had bij binnenkomst. Je lijkt dit nu al helemaal kwijt te zijn. Wat is je geheim?''
''Als er weer publiek bij wedstrijden mag zijn, mag ik dan naast je vrouw zitten?''

:maniac:
 
Betere vragen waren geweest:

''PEC heeft vanaf dit seizoen echt gras. Kijk je er naar uit om op plastic te spelen?''
''Hoe geil werd je van het combinatiespel voor de 0-2?''
''Heeft Zahavi echt corona, of heeft corona gewoon Zahavi?''
''De fans komen er niet uit, dus vraag ik het aan jou: is Rosario nou wel of niet een goede voetballer?''
''Sommige journalisten constateerden dat je wel wat overgewicht had bij binnenkomst. Je lijkt dit nu al helemaal kwijt te zijn. Wat is je geheim?''
''Als er weer publiek bij wedstrijden mag zijn, mag ik dan naast onder je vrouw zitten?''

:maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan