PEC Zwolle - PSV | Zondag 15 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mvogo keept leuk, maar zó geweldig is het toch ook niet? Allemaal van die balletjes die lekker zijn voor de keeper om te pakken. Ff zweven in de lucht maar niet erg gevaarlijk.
 
Cody is slim genoeg om naar een van de top competities te gaan..
Qua competitie is het idd niet veel beter.
Maar slimheid. Als Benfica de transfersom betaald en Cody een dik salaris geeft. Vind ik dat niet eens dom.

Grotere kans basisplaats + kans kampioenschap en daardoor wel verzekerd van een WK. Ook na Portugese clubs komen ze vaak wel bij top clubs terecht.

Zou Benfica eigenlijk slimmer vinden dan bijv een real Madrid, psg of man city oid.
 
Qua competitie is het idd niet veel beter.
Maar slimheid. Als Benfica de transfersom betaald en Cody een dik salaris geeft. Vind ik dat niet eens dom.

Grotere kans basisplaats + kans kampioenschap en daardoor wel verzekerd van een WK. Ook na Portugese clubs komen ze vaak wel bij top clubs terecht.

Zou Benfica eigenlijk slimmer vinden dan bijv een real Madrid, psg of man city oid.
Wanneer je vertrekt naar een competitie buiten de top5 (of Nederland) verdwijn je veel sneller uit beeld voor het NL elftal. Ook wat media betreft ben je dan uit beeld.

Nee, ik gun Cody wel wat meer dan dat
 
Wanneer je vertrekt naar een competitie buiten de top5 (of Nederland) verdwijn je veel sneller uit beeld voor het NL elftal. Ook wat media betreft ben je dan uit beeld.

Nee, ik gun Cody wel wat meer dan dat
Gunnen sws.

Opzich wel punt. Hoewel, spelers bij middenmoot in Engeland, Duitsland en Spanje zijn ook flink uit beeld bij de media en nl elftal. Wat overgins erg slecht is aan het nl elftal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan