PEC Zwolle - PSV | Zondag 15 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
f7Tz2GF.png


De laatste van het seizoen!
 
Just want to win to have some good vibes going into the offseason. Don't really care how we do it. Prediction wise I will say a 4-1 win.
 
.
Romero, Seelt, Oppegard, Bakayoko en Madueke graag veel speeltijd.

Anders krijg je een niet om aan te gluren potje ben ik bang.
We krijgen ook het toetje in de psv stijl. Pec speelt vrijuit en willen zich bewijzen. Zet maar gewoon je beste 11 erin en wissel wat als het kan.
 
Gewoon wat jonkies en spelers opstellen die nog niet of niet veel hebben gespeeld. Resultaat maakt geen reet meer uit. Voor beiden staat er toch niets meer op het spel.
 
Bakayoko, graag. Romero (op kunstgras met zijn gewrichten en spieren), nee. Ik zie Romero heel graag in de spits, maar laten we hem beschermen voor de eventuele consequenties. Zie hem namelijk zo weer geblesseerd raken. Kan overigens ook op natuurgras door een net iets te grote grasspriet.. :)
Ik lees dat Zwolle 2 jaar terug is overgegaan op gewoon gras, in 2021 gedwongen naar een hybride vorm is gegaan, of dat de meest actuele situatie is weet ik dan weer niet.
 
Ligt daar inmiddels gras in of nog steeds plastic? Met plastic zou ik iig gakpo, romero en madueke thuis laten
Een "hybride" mat. PEC Zwolle stapte in de zomer van 2020 over van kunstgras naar gras, maar het gras dat er in de eerste seizoenshelft van 2020-2021 lag, was zó slecht dat er iets moest gebeuren. In de winterstop heeft de club het hersteld, door een deel van het mat te vervangen met nepgras, waardoor er een zogenoemde 'hybride' mat ligt.
FC Groningen heeft ook zo'n hybride mat
 
Waarom? Er staat toch niks meer op het spel nu? Het is een wedstrijd om des keizers baard.
Precies, het is mooier om een schakelprogramna te kijken en het degradatie voetbal te kijken. De rest zal wel. Al hoop ik natuurlijk wel dat we gewoon winnen! Maar dat hoop ik altijd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan