Nep Scout
International
Alleen weet ik niet of Schouten veel beter is op zijn plaats. Maar Mauro op het middenveld is wel fijn.Bosz ziet het eindelijk ook nu voor langere tijd dat Flaming er geen kut van kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Alleen weet ik niet of Schouten veel beter is op zijn plaats. Maar Mauro op het middenveld is wel fijn.Bosz ziet het eindelijk ook nu voor langere tijd dat Flaming er geen kut van kan.
Schouten hoort ook op de bank. Liever nog op de tribune.Alleen weet ik niet of Schouten veel beter is op zijn plaats. Maar Mauro op het middenveld is wel fijn.
Alleen dan heb je geen spelers meer overSchouten hoort ook op de bank. Liever nog op de tribune.
Gewoon Olij neerzetten joh.Alleen dan heb je geen spelers meer over
Maar wanneer je Schouten er neerzet en geen Nagalo of Obispo die echte verdedigers zijn dan zijn die of ook heel slecht of Bosz wil weer de hoofdrol spelen.Alleen dan heb je geen spelers meer over
Kan volgens mij nog geen 90 minuten spelenJammer dat Obispo niet speelt. Vond hem erg goed afgelopen woensdag.
Bij balletje terug staat hij een positie dieper..dan speelt hij de bal terug op de keeperAlleen weet ik niet of Schouten veel beter is op zijn plaats. Maar Mauro op het middenveld is wel fijn.

Om het niet erger te maken..lichte spierblessurePepi werd toch uit voorzorg gewisseld? Of ben ik nu abuisc
Ja, dat zeiden ze wel. Hij kon wel doorvoetballen, maar hebben het zekere voor het onzekere genomen. Nu alweer 2 wedstrijden niet in de selectie. Volgens mij zou Boadu ook alweer aansluiten ....maar ook nog niks.Pepi werd toch uit voorzorg gewisseld? Of ben ik nu abuisc
Onzin dus, is gewoon weer geblesseerdOm het niet erger te maken..lichte spierblessure
Veel plezier, mannen!Geen zorgen. De voormalige forumleiding gaat deze wedstrijd samen kijken (niet in het stadion overigens) dus dit wordt dikke winst.
Nee voorzorg. Ze willen dat hij de laatste wedstrijd weer mee kan doen.Onzin dus, is gewoon weer geblesseerd
Speler van 15 miljoen op de bank. Dat kan een club als PSV zich niet permiteren. Hadden ze beter een beul voor 15 miljoen voor de verdediging kunnen halen.Ik vind het interessant al had ik met Wanner gespeeld in plaats van Mauro dan, zodat Saibari naar de 8 kan.
Driouech in de basis.. nou die mag zich laten zien dan. Kijken of ie wel wat kan.