Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En hopelijk ook met achteraan de bal eens durven weg te rammen als het nodig is ipv blijven te pingelen..Deze wedstrijd maar eens gaan oefenen met ballen op doel schieten.
Hoop dat ze de zeperd van vorig jaar niet vergeten zijn. Opvreten die Zwollenaren!Hopelijk voortbouwen op de tweede helft van gisteren.
Laat om te oefenen die terugspeelballen maar eens helemaal achterwege. Probeer het gewoon eens.En hopelijk ook met achteraan de bal eens durven weg te rammen als het nodig is ipv blijven te pingelen..
Wat leuk. Doe Waterrobben en Brabantiaan de groetenGeen zorgen. De voormalige forumleiding gaat deze wedstrijd samen kijken (niet in het stadion overigens) dus dit wordt dikke winst.

Is niet per se nodig als er maar gewonnen wordt.Weer een wedstrijdje hopen op een clean sheet![]()
Heb het niet over dat wij niet scoren.Is niet per se nodig als er maar gewonnen wordt.
0-0 is een clean sheet waar je geen reet aan hebt.
OK dat schreef je niet.Heb het niet over dat wij niet scoren.
Het zou gewoon eens fijn zijn dat we weer eens de 0 kunnen houden.
Nee maar we zitten op een PSV forum dus schrijf ik ook vanuit een PSV-perspectiefOK dat schreef je niet.

Als ik ze zie zal ik dat zeker doen!Wat leuk. Doe Waterrobben en Brabantiaan de groeten![]()
Bosz ziet het eindelijk ook nu voor langere tijd dat Flaming er geen kut van kan.