Patrick van Aanholt, Crystal Palace (V)

robpsv11

Grammatifaler
Het lijkt me duidelijk dat we zonder fatsoenlijke linksback sowieso kansloos zijn om mee te doen om de titel. Dus ik zou het prima vinden als PSV 7-10m betaalt voor van Aanholt, want die is prima voor PSV, ipv weer met een halve oplossing te komen, die uiteindelijk ook veel geld kost. Naar verluid heeft Rodriguez zo'n 2-3m voor een half jaartje gekost.
Half jaartje? Maak daar maar één maand van. Haalt John eindelijk eens een echte versterking voor de verdediging, breekt een maand later de pleuris uit waardoor het een ongelofelijk dure zet was.

Die andere

Jeugdspeler
Half jaartje? Maak daar maar één maand van. Haalt John eindelijk eens een echte versterking voor de verdediging, breekt een maand later de pleuris uit waardoor het een ongelofelijk dure zet was.
Valt mee, dankzij deze huur halen we Europees voetbal en eindigen we in een redelijk positieve flow

Mister-DC

Ballenjongen
Ik denk dat we wel aan zo'n bedrag (tien miljoen) moeten gaan denken. Ik hoop persoonlijk dat PSV dat wel voor hem over heeft als Rodríguez niet blijft. Van Aanholt is een zekerheid en die gaat dat geld wel terugverdienen.
Kan me niet voorstellen dat Van Aanholt nog steeds 10 miljoen kost na de prijs daling door coronavirus. Ik durf zelfs zo ver te gaan dat Palace met een bedrag van 5 tot 6.5 miljoen genoegen zal gaan nemen. In Augustus wordt Patrick alweer 30. En dan zit er geen restwaarde meer aan de speler. Vanaf je 30ste daalt de prijs van spelers op de vleugels echt drastisch. Van Aanholt zelf is in de afgelopen 1,5 jaar ook al van 12 miljoen naar 9,5 miljoen gedaald volgens transfermarkt. Als Johnnieboy een beetje slim handelt geef je nu nog een bedrag wat je over 2 seizoenen niet meer krijgt. Want met Van Aanholt koop je een speler die over 2/3 jaar is afgeschreven.

Blijft een dure zet, maar kan wellicht wel uit.
Toon heeft juist uitgesproken achteraf blij te zijn met deze zet aangezien ze er ook aan dachten in de winterstop een dure back aan te trekken. Nu heb je voor 1/3e van het geld een seizoen kunnen overbruggen.

rico

Assistent Coach
Kan me niet voorstellen dat Van Aanholt nog steeds 10 miljoen kost na de prijs daling door coronavirus. Ik durf zelfs zo ver te gaan dat Palace met een bedrag van 5 tot 6.5 miljoen genoegen zal gaan nemen. In Augustus wordt Patrick alweer 30. En dan zit er geen restwaarde meer aan de speler. Vanaf je 30ste daalt de prijs van spelers op de vleugels echt drastisch. Van Aanholt zelf is in de afgelopen 1,5 jaar ook al van 12 miljoen naar 9,5 miljoen gedaald volgens transfermarkt. Als Johnnieboy een beetje slim handelt geef je nu nog een bedrag wat je over 2 seizoenen niet meer krijgt. Want met Van Aanholt koop je een speler die over 2/3 jaar is afgeschreven.

Toon heeft juist uitgesproken achteraf blij te zijn met deze zet aangezien ze er ook aan dachten in de winterstop een dure back aan te trekken. Nu heb je voor 1/3e van het geld een seizoen kunnen overbruggen.
Of je kunt zeggen dat je 2.5m voor 9 wedstrijdjes hebt betaald, terwijl je als 4e geeindigd bent, exact de plek waar je stond toen je begon.

Uiteraard is het een beetje flauw om dat te zeggen omdat door de corona hier eigenlijk niks over kunt zeggen. Meer het is wel een feit dat met kennis van achteraf, je die 2.5m beter in je zak had kunnen houden

• Leuk
Reactions: IPF

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Valt mee, dankzij deze huur halen we Europees voetbal en eindigen we in een redelijk positieve flow
Dan moet je wel door de voorrondes komen en moet het Europees voetbal ook nog eens doorgaan.
Anders heb je geen reet aan "Europees voetbal". :cautious:

Quagmire

Aanvoerder
Ik kan me niet voorstellen dat hij komt, echt niet. Of zijn waarde nou daalt of niet, hij zal vast wel genoeg opties krijgen uit Europa. Daarnaast heeft hij ook vast google thuis om te kunnen zien dat PSV los zand was/is, hij zal gegarandeerd veel spelen maar als je niks wint is de lol er direct af.

Natte Krant

Jeugdspeler
Ik kan me niet voorstellen dat hij komt, echt niet. Of zijn waarde nou daalt of niet, hij zal vast wel genoeg opties krijgen uit Europa. Daarnaast heeft hij ook vast google thuis om te kunnen zien dat PSV los zand was/is, hij zal gegarandeerd veel spelen maar als je niks wint is de lol er direct af.
Nou lekker dan.
Iedere speler die Google thuis heeft, die komt dus niet meer....

Misschien eens proberen bij voetballende vrouwen?
Die hebben ook Google, maar andere verwachtingspatronen.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nieuwe trainer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Bovenaan Onderaan