Patrick van Aanholt, Crystal Palace (V)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ik vind Van Aanholt een interessante speler hoor, maar hij wel al erg oud, en voor het prijskaartje wat aan hem hangt zie ik liever dat ze voor iemand anders gaan.
Blind en Tadic waren ook niet de jongste meer zo ook Babel of Promes. Je moet soms gewoon de keuze maken om meer te betalen voor de internationale ervaring die je binnen wil halen. Hij gaat zijn geld dubbel en dwars terug verdienen itt de talenten waarvan we dachten dat we ze hier beter konden maken en die voor grof geld zijn binnen gehaald maar toch niets laten zien/hebben laten zien.

robpsv11

Grammatifaler
Het wordt alleen een beetje lastig om hem te halen als Crystal Palace toch heeft besloten hem niet willen verkopen :D

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Je hoeft niet iedere speler te kopen omdat hij na x jaar weer iets meer zou moeten opleveren qua verkoopprijs. Ervaring en kwaliteit is ook een investering waard, zeker als je daarmee wél CL-voetbal en kampioenschappen haalt. Zo iemand mag zijn carrière hier ook gewoon afsluiten. Afijn, dit verhaal wordt voorlopig niet vervolgd.

Ongezouten

Trainer Coach
Blind en Tadic waren ook niet de jongste meer zo ook Babel of Promes. Je moet soms gewoon de keuze maken om meer te betalen voor de internationale ervaring die je binnen wil halen. Hij gaat zijn geld dubbel en dwars terug verdienen itt de talenten waarvan we dachten dat we ze hier beter konden maken en die voor grof geld zijn binnen gehaald maar toch niets laten zien/hebben laten zien.
Dat weet ik niet. Je noemt nu met Blind en Tadic wel twee spelers op die behoorlijk wat voetbalintelligentie hebben. Ik betwijfel ten zeerste of Van Aanholt van datzelfde niveau is, en al helemaal voor 10 miljoen of meer. Leeftijd en ervaring zijn niet altijd zaligmakend; je moet kijken naar het spelinzicht van zo'n speler, en ik denk niet dat Van Aanholt in de categorie Blind komt wat dat betreft.

-040-

Trainer Coach
Dat weet ik niet. Je noemt nu met Blind en Tadic wel twee spelers op die behoorlijk wat voetbalintelligentie hebben. Ik betwijfel ten zeerste of Van Aanholt van datzelfde niveau is, en al helemaal voor 10 miljoen of meer. Leeftijd en ervaring zijn niet altijd zaligmakend; je moet kijken naar het spelinzicht van zo'n speler, en ik denk niet dat Van Aanholt in de categorie Blind komt wat dat betreft.
Ik denk als het geen Nederlander was geweest dat echt niemand zou weten wie de linksback van Crystal Palace zou zijn. Nou ja, diegenen zonder leven en met een enorme interesse voor voetbal misschien.

IPF

Ik denk als het geen Nederlander was geweest dat echt niemand zou weten wie de linksback van Crystal Palace zou zijn. Nou ja, diegenen zonder leven en met een enorme interesse voor voetbal misschien.
Maar wanneer je weet dat hij de daar basisspeler is en bij het nationale elftal van een groot voetballend zit, dan hoeft je de rest niet echt te weten ;)

Ongezouten

Trainer Coach
Maar wanneer je weet dat hij de daar basisspeler is en bij het nationale elftal van een groot voetballend zit, dan hoeft je de rest niet echt te weten ;)
Hij zit erbij. Hij heeft in zijn hele carrière geen enkele rol van betekenis gespeeld voor het Nederlands elftal. Er zitten wel meer spelers bij oranje; dat zegt niet altijd wat. Soms wordt een speler opgeroepen uit pure armoede, of de coach doet eens iets geks. Dat je erbij zit wil niet altijd zeggen dat het een geweldenaar is. Zoet zit bijvoorbeeld ook bij het Nederlands elftal; en je kan daarna echt een hele rits middelmaat opnoemen dat erbij heeft gezeten.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Toch jammer dat hij nou (neem ik aan?) niet meer komt. Ik had liever iets voor de lange termijn gezien.

-040-

Trainer Coach
Maar wanneer je weet dat hij de daar basisspeler was, en nu vervangen is door Riedewald, en bij het nationale elftal van een groot voetballand op de bank zit, of onbeduidende potjes mag spelen, dan hoeft je de rest niet echt te weten ;)
Even gecorrigeerd. ;)

• Haha
Reactions: IPF

IPF

Hij zit erbij. Hij heeft in zijn hele carrière geen enkele rol van betekenis gespeeld voor het Nederlands elftal. Er zitten wel meer spelers bij oranje; dat zegt niet altijd wat. Soms wordt een speler opgeroepen uit pure armoede, of de coach doet eens iets geks. Dat je erbij zit wil niet altijd zeggen dat het een geweldenaar is. Zoet zit bijvoorbeeld ook bij het Nederlands elftal; en je kan daarna echt een hele rits middelmaat opnoemen dat erbij heeft gezeten.
Oké oké van Aanholt is NIET HALEN!!! BRANDS!!! Oh nee DeJong!!!

Blokkie97

Basisspeler
Voor wat het waard is....

'VAN AANHOLT VERKLAPT MOGELIJKE TRANSFER NAAR PSV VIA INSTAGRAM'

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Eens, laten we het er op houden dat hij in ieder geval beter is dan de rest van de middelmaat.

• Leuk
Reactions: IPF

Der Jaufe

Bondscoach
Voor wat het waard is....

'VAN AANHOLT VERKLAPT MOGELIJKE TRANSFER NAAR PSV VIA INSTAGRAM'

En ik zie op media ook al de kop PSG wil Van Aanholt voor de neus van PSV wegkapen. Tijd dat we weer gaan voetballen, de nonsens in de berichten neemt toe.

Mister-DC

Ballenjongen
Hij zegt niet veel op Instagram natuurlijk. Maar het laat in ieder geval zien dat hij niet onwelwillend is voor een overstap. Komt natuurlijk uit Brabant die jongen. Voor 7/8 miljoen zou ik hem prima nog 3 jaar bij ons op de linksback positie willen zien. Voor 10 miljoen zie ik PSV liever investeren in een back die weer wat meer kan opleveren.

willeminter

Jeugdforummer van het Jaar 2014
Hij zegt niet veel op Instagram natuurlijk. Maar het laat in ieder geval zien dat hij niet onwelwillend is voor een overstap. Komt natuurlijk uit Brabant die jongen. Voor 7/8 miljoen zou ik hem prima nog 3 jaar bij ons op de linksback positie willen zien. Voor 10 miljoen zie ik PSV liever investeren in een back die weer wat meer kan opleveren.
Ik denk dat we wel aan zo'n bedrag (tien miljoen) moeten gaan denken. Ik hoop persoonlijk dat PSV dat wel voor hem over heeft als Rodríguez niet blijft. Van Aanholt is een zekerheid en die gaat dat geld wel terugverdienen.

rico

Assistent Coach
Ik denk dat we wel aan zo'n bedrag (tien miljoen) moeten gaan denken. Ik hoop persoonlijk dat PSV dat wel voor hem over heeft als Rodríguez niet blijft. Van Aanholt is een zekerheid en die gaat dat geld wel terugverdienen.
Het lijkt me duidelijk dat we zonder fatsoenlijke linksback sowieso kansloos zijn om mee te doen om de titel. Dus ik zou het prima vinden als PSV 7-10m betaalt voor van Aanholt, want die is prima voor PSV, ipv weer met een halve oplossing te komen, die uiteindelijk ook veel geld kost. Naar verluid heeft Rodriguez zo'n 2-3m voor een half jaartje gekost.

Bovenaan Onderaan