Patrick van Aanholt, Crystal Palace (V)

PEEL

Basisspeler
Dat laatste lijkt me inherent aan het halen van spelers uit de Premier League. Maar hij is 29 en zou nog wel even mee moeten kunnen. Dan inderdaad eventueel geen restwaarde.
Dat klopt. En spelers die in de as spelen zullen daar ook duurder zijn.

Kronos

Assistent Bondscoach
Lastige situatie in de onderhandeling. Wellicht kan PSV het feit dat Rodriguez ook nog open ligt in de onderhandeling richting Palace nog gebruiken. Verder kan JdJ het nu natuurlijk nooit goed doen. Zou als speler een fantastische aankoop zijn, maar als hij 10 miljoen betaalt vind iedereen het weer te duur.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Lastige situatie in de onderhandeling. Wellicht kan PSV het feit dat Rodriguez ook nog open ligt in de onderhandeling richting Palace nog gebruiken. Verder kan JdJ het nu natuurlijk nooit goed doen. Zou als speler een fantastische aankoop zijn, maar als hij 10 miljoen betaalt vind iedereen het weer te duur.
10 miljoen is voor een ervaren, goede back en Oranje international uit de PL gewoon prima - ook zonder restwaarde.

robpsv11

Grammatifaler
Er wordt gemeld dat ook een derde bod is afgewezen en Crystal Palace heeft besloten om Van Aanholt toch niet te verkopen. Vandaar doorschakeling naar Rodriguez denk ik

CNG MrKrateos

International
Er wordt gemeld dat ook een derde bod is afgewezen en Crystal Palace heeft besloten om Van Aanholt toch niet te verkopen. Vandaar doorschakeling naar Rodriguez denk ik
Klinkt adequaat van JdJ. PvA de droomkandidaat, maar na een paar pogingen lukte dat toch niet. Zolang Rodriguez en ACM aan het lijntje gehouden, om vervolgens een prima deal te maken. Nu kijken of hij kan voetballen.

EDIT: Blijkbaar niet. Helaas....

Laatst bewerkt:

Kronos

Assistent Bondscoach
10 miljoen is voor een ervaren, goede back en Oranje international uit de PL gewoon prima - ook zonder restwaarde.
Eens. Mocht helaas niet zo zijn. Vanuit Palace volkomen logisch, ze kunnen niet zomaar een vervanger halen en hij is daar een stabiele kracht.

Zou JdJ ze hebben voorgesteld om Rodriguez te huren na de verkoop van PvA? Gemiste kans anders. :grin:

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Bijzondere onderhandelings tactiek volgens de geruchten.. Eerst 5m dan 9m en tot slot 11m, het moge duidelijk zijn dat JdJ keihard is uitgelachen door crystal palace anders snap ik de sprong van 5 naar 9 niet

Ongezouten

Trainer Coach
Wat veel meer nodig is, is meer kwaliteit(en) en routine op 4 a 5 plaatsen in de as van het team
Precies. Ik zei het elders ook al; als je voor ervaring gaat, ga dan voor ervaring in de as van je team, waar de ervaring ook echt nodig is, niet op de backposities of flanken. Maar goed, de deal is erdoor kennelijk; er rest nu niets anders dan hopen dat het geen flop wordt.

Voor mij mogen ze die Gloster voor de leeuwen gooien. Die jongen is 19 jaar en Amerikaanse jeugdinternational. Hij zal er toch wel iets meer van kunnen dan middenvelder Sadilek op die positie? Dan kan Viergever weer terug naar het centrum.
In de samenvatting van Excelsior - Jong PSV hield het niet over wat hij liet zien.

PEEL

Basisspeler
Crystal Palace wilde blijkbaar meer. Las bedragen van 15 miljoen. En dan nog het salaris van PvA. Dat zijn geen PSV-bedragen, zeker niet voor een linksback.

Relix

Aanvoerder
Klinkt adequaat van JdJ. PvA de droomkandidaat, maar na een paar pogingen lukte dat toch niet. Zolang Rodriguez en ACM aan het lijntje gehouden, om vervolgens een prima deal te maken. Nu kijken of hij kan voetballen.
Ff recap, PSV heeft toch Rodiguez gehaald voor 6mio, begrijp ik je goed? Heb je n Bron?

Jur 1913

Terreinknecht
Bijzondere onderhandelings tactiek volgens de geruchten.. Eerst 5m dan 9m en tot slot 11m, het moge duidelijk zijn dat JdJ keihard is uitgelachen door crystal palace anders snap ik de sprong van 5 naar 9 niet
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de onderhandeling ongeveer zo is gegaan:

Maar dan andersom natuurlijk

Ongezouten

Trainer Coach
Ik heb meer vertrouwen in de kwaliteiten van Van Aanholt, dan van die Rodriguez....en daarnaast spreekt Van Aanholt Nederlands en dat is belangrijk voor de communicatie achterin...
Ik vind Van Aanholt een interessante speler hoor, maar hij wel al erg oud, en voor het prijskaartje wat aan hem hangt zie ik liever dat ze voor iemand anders gaan.

Bovenaan Onderaan