Patrick van Aanholt, Crystal Palace (V)

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Het tweede bod zou ook geweigerd zijn: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-psv-bod-verschil-tussen-clubs-minimaal-.html

Wat ik wel opvallend is, is de zin '"PSV heeft inderdaad een bod gedaan. Mochten de clubs eruit komen, dan ga ik er zeker over nadenken", aldus de Oranje-international'. Dus het is dan vooral communicatie tussen de clubs, zonder dat Van Aanholt z'n beslissing heeft genomen wat betreft de daadwerkelijke overstap?? :unsure:

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Het tweede bod zou ook geweigerd zijn: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-psv-bod-verschil-tussen-clubs-minimaal-.html

Wat ik wel opvallend is, is de zin '"PSV heeft inderdaad een bod gedaan. Mochten de clubs eruit komen, dan ga ik er zeker over nadenken", aldus de Oranje-international'. Dus het is dan vooral communicatie tussen de clubs, zonder dat Van Aanholt z'n beslissing heeft genomen wat betreft de daadwerkelijke overstap?? :unsure:
Ik las dat hij graag wilde komen. Wellicht een salarisonderhandelingstactiek van zijn kant?

Sammehhh

Routinier
Toch mag ik hopen dat op het moment van aankoop dat geld er al was en dat dus niet met die 30-32 miljoen van Bergwijn betaald wordt...
Rik zei hierover gisteren hetvolgende:
Dat hij betaald moet worden, weet men natuurlijk allang. Of dat nu wel of niet gebeurd is. Het gaat erom dat er voldoende liquiditeiten zijn en volgens mij heeft PSV geen finaniële problemen. Volgens jaar geen Europees Voetbal zou wel een probleem zijn, dat is van latere zorg.

Rednas

Medewerker
Laat ik het zo zeggen: PSV kon afgelopen zomer niet een verkoop van Bergwijn voorzien in de winterstop.
Als er op dat moment voor 25 miljoen wordt gekocht terwijl er minder op de bankrekening staat, zou dat echt grof financieel wanbeleid zijn. Derhalve ga ik er niet van uit.

robpsv11

Grammatifaler
Rik zei hierover gisteren hetvolgende:
Dat hij betaald moet worden, weet men natuurlijk allang. Of dat nu wel of niet gebeurd is. Het gaat erom dat er voldoende liquiditeiten zijn en volgens mij heeft PSV geen finaniële problemen. Volgens jaar geen Europees Voetbal zou wel een probleem zijn, dat is van latere zorg.
Latere? Ik denk dat we ons nu al wel aardig druk mogen maken om dat Europees voetbal. Op deze manier gaan we dat gewoon niet halen

Retro Willems

Assistent Coach
Zou het wel van ballen getuigen als John de Jong deze transfer op 1 of 2 miljoen zou laten afketsen. De druk op zijn positie is overweldigend en een transfer die goed in de publieke opinie ligt kan die druk enigszins verlichten. Dat de kas van PSV daar onder moet lijden is van secundair belang. Maar mijn inschatting is dat de transfer erdoorheen gedrukt wordt en zou ik ook niet onbegrijpelijk vinden. PSV heeft heel erg behoefte aan een succesje.

Rednas

Medewerker
Zou het wel van ballen getuigen als John de Jong deze transfer op 1 of 2 miljoen zou laten afketsen. De druk op zijn positie is overweldigend en een transfer die goed in de publieke opinie ligt kan die druk enigszins verlichten. Dat de kas van PSV daar onder moet lijden is van secundair belang. Maar mijn inschatting is dat de transfer erdoorheen gedrukt wordt en zou ik ook niet onbegrijpelijk vinden. PSV heeft heel erg behoefte aan een succesje.
Als die principes betekenen dat we vervolgens weer met B-garnituur zitten op LB heb ik ook liever dat ze die principes aan de kant zetten.

Sammehhh

Routinier
Ik hoop overigens dat hij vandaag of morgen komt. Hup, een keer meetrainen en voor de leeuwen tegen Ajax. Het is immers de enige linksback die we dan hebben.

Een verschil van 1 miljoen moet te overbruggen zijn!

PEEL

Basisspeler
Maar waar is het Chucky en Luuk geld dan
Alle voetbalclubs vullen het ene gat met het andere. Op afbetaling, in termijnen, procenten naar vorige clubs, zaakwaarnemers, etc.

Van Aanholt dan. Prima linksback, Nederlander en ex-PSV'er. Wel relatief dure speler, zeker gezien zijn positie.

Rednas

Medewerker
Alle voetbalclubs vullen het ene gat met het andere. Op afbetaling, in termijnen, procenten naar vorige clubs, zaakwaarnemers, etc.

Van Aanholt dan. Prima linksback, Nederlander en ex-PSV'er. Wel relatief dure speler, zeker gezien zijn positie.
Dat laatste lijkt me inherent aan het halen van spelers uit de Premier League. Maar hij is 29 en zou nog wel even mee moeten kunnen. Dan inderdaad eventueel geen restwaarde.

Bouma

Invaller
Wil de pret niet bederven en vind Van Aanholt een prima back maar is hij ook niet al even geblesseerd?

Retro Willems

Assistent Coach
Voor mij mogen ze die Gloster voor de leeuwen gooien. Die jongen is 19 jaar en Amerikaanse jeugdinternational. Hij zal er toch wel iets meer van kunnen dan middenvelder Sadilek op die positie? Dan kan Viergever weer terug naar het centrum.

Bovenaan Onderaan