Park Ji-Sung

Uit miste hij alleen 3 100% kansen helaas.

Gelukkig dat er bij United veel mensen met voetbalverstand zitten. De waardering in de echte voetballanden is vaak voor wat je WEL goed doet en zij laten je niet bij het minst geringste vallen als een baksteen. Park laat zien dat als je hem vertrouwen geeft, hij van grote waarde kan zijn, ook voor een echte topclub als United.
Go " three- lung Park" go:)
 
Ik vind het nog altijd jammer dat hij meteen werdt weggekocht toen hij voor PSV eindelijk goed ging spelen, wij hebben maar weinig echt goede wedstrijden van hem gezien en toen was hij weer vertrokken.
Heel knap dat hij het bij Manchester heeft gered.
 
De bal viel op de achterkant van z'n hoofd, en ging precies naast de paal het doel in. Bizar doelpunt inderdaad.

Las net overigens dat hij vanaf na de kerst 9 wedstrijden niet beschikbaar is voor Man Utd. Hij gaat naar de Azia-Cup met Zuid-Korea. Ferguson was er vanzelfsprekend niet zo blij mee, en dat kan ik me wel voorstellen. Ji-Sung heeft de laatste tijd geregeld een basisplek, zo ook gisteren dus in de topper, en maakt belangrijke doelpunten.
 
Is dat niet dezelfde Park die massaal werd uitgefloten in Eindhoven? De Park die door Van Bommel openlijk werd bekritiseerd? De Park die al afgeschreven was? Ik denk wel dat hij graag bij PSV zou willen afbouwen... :D
 
Is dat niet dezelfde Park die massaal werd uitgefloten in Eindhoven? De Park die door Van Bommel openlijk werd bekritiseerd? De Park die al afgeschreven was? Ik denk wel dat hij graag bij PSV zou willen afbouwen... :D

Park heeft zich, nog tijdens zijn tijd bij PSV, sportief gerevancheerd. Daarmee heeft hij in elk geval mijn respect verdiend. :)
 
Is dat niet dezelfde Park die massaal werd uitgefloten in Eindhoven? De Park die door Van Bommel openlijk werd bekritiseerd? De Park die al afgeschreven was? Ik denk wel dat hij graag bij PSV zou willen afbouwen... :D

Dan is er nog hoop voor O. Engelaar en N. Amrabat.. Poeh gelukkig:D
 
Vond 't mooi om te zien dat hij captain was bij United tegen Ajax. Ook al waren er veel mensen afwezig, het zegt toch wel wat.
 
Park Ji-Sung (A/M) - Gehuurd van Queens Park Rangers

thijsslegers @thijsslegers
Ji-Sung Park (32) op weg terug naar #psv. Vanochtend medische keuring. Dadelijk alle details op vi.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik was onderweg om deze te sluiten, maar verdomd... ik zie het nu ook op de VI-site staan. :| Dit is wel echt een verrassing, zeg. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken. Laatste seizoen bij PSV en daarna bij Manchester United heeft hij het echt prima gedaan.

.. ben er eigenlijk een beetje stil van. :|
 
Laatst bewerkt:
Volgens VI komt hij terug naar PSV

PSV verwacht vandaag de terugkeer van Park Ji-Sung (32) af te ronden. De allrounder die op het middenveld en in de aanval uit de voeten kan, is al in Eindhoven.
Vandaag ondergaat Park de medische keuring. Indien deze goed verloop, wordt hij gehuurd van Queens Park Rangers.
Afgelopen seizoen speelde hij voor Queens Park Rangers. Die club degradeerde uit de Premier League.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/244389/Koreaan-Park-JiSung-verruilt-QPR-voor-rentree-bij-PSV.htm

Aangezien het nog niet definitief is wordt dat hier besproken: http://forum.psv.nl/showthread.php?...-Rangers-(A-M)&p=732259&viewfull=1#post732259
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan