Park Ji-Sung

B

Brabantiaan

Guest
Teruggekeerd bij PSV, Ji-Sung Park.

PSV.nl:

Ji-Sung Park keert terug bij PSV

08 augustus 2013 11:15

Ji-Sung Park keert terug in het Philips Stadion. PSV huurt de 32-jarige Koreaan voor één seizoen van zijn club Queens Park Rangers. Dat meldt technisch manager Marcel Brands. Park is eerder al medisch gekeurd en meldde zich donderdagochtend op De Herdgang voor zijn eerste training. Eerder speelde hij van 2003 tot en met 2005 met succes voor PSV.

046eea8c-e776-41cc-8b52-f9a080c96aab_Park-JiSung-contract4681.jpg

Ji-Sung Park tekent op De Herdgang zijn contract.

Indrukwekkend palmares
PSV huurt Park voor dit jaar van QPR, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League. De Koreaan speelde daarvoor van 2005 tot en met 2012 voor Manchester United, waarmee hij een geweldige erelijst opbouwde. Park werd drie keer kampioen van Engeland, won tweemaal de League Cup, werd in 2008 winnaar van de Champions League en in datzelfde jaar winnaar van de Wereldbeker voor clubs. Met PSV won hij in de jaren daarvoor ook al twee landstitels (2003, 2005), de KNVB beker (2005), de Johan Cruijff Schaal (2003) en reikte hij in 2005 tot en met de halve finale van de Champions League.

2e058e5c-1ff6-42ac-b5e0-836423c8db92_Park-JiSung-contract4682.jpg

PSV huurt Park voor dit jaar van Queens Park Rangers.

Donderdag eerste training
Park traint donderdag voor het eerst mee met de selectie van hoofdcoach Phillip Cocu. De Zuid-Koreaan is nog in afwachting van zijn werkvergunning, waardoor zijn rentree in het team nog even op zich laat wachten.

Welcome back Ji-Sung and all the best this season with PSV!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Hoe doet die Park het eigenlijk daar in Manchester? (ik ben hem een beetje uit het oog verloren) Veelal geblesseerd geweest, las ik... Komt ie nog wel regelmatig aan spelen toe?
 
Hoe doet die Park het eigenlijk daar in Manchester? (ik ben hem een beetje uit het oog verloren) Veelal geblesseerd geweest, las ik... Komt ie nog wel regelmatig aan spelen toe?

Wat ik zie wel. Hij had in het begin wel even een succesvolle periode maar hij pakt zo zijn wisselbeurten en soms een basisplaats. Maar goed hij knapt een beetje het vuile werk op voor spelers als Ronaldo. Hij heeft geen basisplaats maar dat is begrijpelijk tegen over Ronaldo, Berbatov, Tevez, Rooney, Nani, Anderson etc.
 
Terug naar Eindhoven lijkt me nog iets te vroeg, hij speelt beduidend meer dan bijvoorbeeld Alex bij Chelsea...
 
Niet om lullig te doen, maar als VD Gijp niet in dit topic plaats mag nemen, waarom deze sympathieke maar toch niet echt geweldige knul wel??????

VD Gijp was toch echt een wat betere voetballer! :mad:

En Y.P. Lee????? Wat doet hij hier??? Dat zijn toch geen iconen.... Doe dan Numan & de Koeman broers
 
Laatst bewerkt:
Niet om lullig te doen, maar als VD Gijp niet in dit topic plaats mag nemen, waarom deze sympathieke maar toch niet echt geweldige knul wel??????

VD Gijp was toch echt een wat betere voetballer! :mad:

En Y.P. Lee????? Wat doet hij hier??? Dat zijn toch geen iconen.... Doe dan Numan & de Koeman broers

Relaxt..:rolleyes: Ga je nou helemaal uitflippen omdat Park en Lee hier wel staan en van der Gijp niet? ;) Ik vind ook wel dat van Gijp erbij mag in dit subforum maar wat boeit het toch ook?
 
Park terug halen? no way, alsjeblieft zeg. Laat hem lekker wegblijven. Vond er niks aan, matige speler en voor mij absoluut geen lieveling. Vond hem in zijn psv tijd altijd al matig, ( als een van de weinige mensen maar ok) en vind dat nu nog steeds. Dan liever van bommel terug naar huis halen. Heb je veel meer aan.
 
Dan liever van bommel terug naar huis halen. Heb je veel meer aan.

Ik heb zie van Bommel liever dan bijna elke ex-PSV'er die er nou nog voetbalt ;) Misschien Alex toch liever maar voor de rest..

Ontopic; Vond Park echt niet slecht, mag best terug komen. Wat wel minder is dat hij voor zo weinig verkocht is.
 
Ik denk dat je bent uitgegeleden en op je hoofd bent gevallen of zoiets. Park was super bij PSV. Vooral het laatste half jaar. Volle inzet. Top conditie. Goede techniek, Goed spelinzicht. Speelt ook regelmatig terecht bij Manchester.


Park terug halen? no way, alsjeblieft zeg. Laat hem lekker wegblijven. Vond er niks aan, matige speler en voor mij absoluut geen lieveling. Vond hem in zijn psv tijd altijd al matig, ( als een van de weinige mensen maar ok) en vind dat nu nog steeds. Dan liever van bommel terug naar huis halen. Heb je veel meer aan.
 
ik vind dat Park een behoorlijk grote bijdrage heeft geleverd aan PSV, maar om 'm als icoon te bestempelen gaat me wat ver. Ik ben onder de indruk van z'n aanpassingsvermogen en wil.
 
Ik denk dat je bent uitgegeleden en op je hoofd bent gevallen of zoiets. Park was super bij PSV. Vooral het laatste half jaar. Volle inzet. Top conditie. Goede techniek, Goed spelinzicht. Speelt ook regelmatig terecht bij Manchester.

Nee hoor kan je garanderen dat ik helder ben van geest, blijkbaar loop je nog niet zo heel lang mee op het forum want ik heb al 100x aangegeven waarom ik park nooit echt goed vond bij PSV, ga dat niet nog eens herhalen. Weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn maar dat doet me niks.
Ik vind het ook echt absurd dat mensen als park en lee als iconen en helden gezien worden, gomes, romario oke maar park en lee.:rolleyes:
 
Nee hoor kan je garanderen dat ik helder ben van geest, blijkbaar loop je nog niet zo heel lang mee op het forum want ik heb al 100x aangegeven waarom ik park nooit echt goed vond bij PSV, ga dat niet nog eens herhalen. Weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn maar dat doet me niks.
Ik vind het ook echt absurd dat mensen als park en lee als iconen en helden gezien worden, gomes, romario oke maar park en lee.:rolleyes:

Lee vindt ik ook zeker geen held .. Maar Park ( kan ook aan de leeftijd liggen , ben pas 15 dus toen ik psv begon te volgen .. ) is naar mijn mening zeker een goede én maybe ook wel icoon speler voor PSV geweest :D
 
'Park blijft drie seizoenen langer Mancunian'


Ji-Sung Park heeft afgelopen week een mondeling akkoord bereikt met Manchester United over een nieuw vierjarig contract. Dat meldden diverse Britse media zaterdag. Het contract van de Zuid-Koreaan loopt volgend jaar zomer af. Naar verluidt gaat de Zuid-Koreaan onder de nieuwe voorwaarden wekelijks 55.000 euro verdienen.

Park liet onlangs al weten dat hij geen reden zag om Old Trafford te verlaten. "Ik heb niet de intentie om elders aan de slag te gaan. Ik speel al bij de beste club te wereld. Ik speel weliswaar niet elke week, maar niemand is bij Manchester United verzekerd van een basisplaats." Park zet waarschijnlijk nog deze maand de benodigde handtekening.

Park is aan zijn vierde contractjaar als Mancunian bezig, nadat PSV in de zomer van 2005 een slordige vijf miljoen euro ontving voor de verkoop van de 77-voudig international. De afgelopen jaren door blessureleed geteisterde Aziaat kwam dit seizoen in 21 Premier League-duels binnen de lijnen. Hij scoorde één keer.


Ook heeft Park nog een doelpunt gemaakt bij ManU tegen Middlesbrough. Hij doet het opzich best goed, ik denk ook dat hij daar blijft spelen tot hij stopt. Hij speelt ongeveer net zo veel als de andere en zijn niveau is ook prima. Ik ben blij voor hem dat het zo goed loopt :)
 
Park terug halen? no way, alsjeblieft zeg. Laat hem lekker wegblijven. Vond er niks aan, matige speler en voor mij absoluut geen lieveling. Vond hem in zijn psv tijd altijd al matig, ( als een van de weinige mensen maar ok) en vind dat nu nog steeds. Dan liever van bommel terug naar huis halen. Heb je veel meer aan.

Meen je dat nou echt? Verklaar je bij deze Sir Alex Fergusen dan ook voor gek die de voorkeur geeft aan Park boven Tevez of andere middenvelders die hij tot zijn beschikking heeft?
Ik vind dat je een behoorlijk overdreven reactie geeft op Park.
Maar maak je geen zorgen: Man United laat hem niet zomaar gaan en mocht het wel zo zijn, dan zal hij altijd in trek zijn bij andere topclubs en dan heb ik het niets eens over de subtop in Engeland, Italie of Duistalnd waar Park moeiteloos kan functioneren. Het is eerder andersom: psv mag hopen dat Park terug wil, zo simpel is het!
 
Terug
Bovenaan Onderaan