Pablo Rosario (M)

Schijnt dat het inmiddels rond is en hij voor 4 jaar tekent.
Hij start bij jong Psv
 
Schijnt dat het inmiddels rond is en hij voor 4 jaar tekent.
Hij start bij jong Psv

Er lopen nu wat toptalenten rond bij PSV. Het grootste talent van FC Twente ook al. Hopelijk stromen de meeste echt door naar het 1e.
 
Jammer dat er steeds ingespeeld wordt op 'vervangen'. Ik wil gewoon 4 gelijkwaardige CV's.

Ik zou al blij zijn met 3.
4 gelijkwaardige cv's (voor 2 basisposities) is voor PSV lastig. 4 x niveau Bruma/Moreno is moeilijk te betalen. Daarnaast is er een td die minder waarde hecht aan die betreffende functie....
 
Dit is nog een jonge gozer. Die moet over 2 jaar Moreno als basisspeler vervangen. Dan klopt het toch?
Net zoals het IJslandse verdedigende talent dat we onlangs gratis hebben laten vertrekken?
Het is altijd 'voor de toekomst', maar die jongens zien we zelden of nooit terug. Ondertussen wordt in PSV1 de boel met ondermaatse lapmiddelen bij elkaar gehouden. Jaar in jaar uit.
 
Is dit wel een pure verdediger?

oud ajax speler. van 2010 tot 2014 bij ajax gespeeld

Ik ken hem verder niet.
 
Is dit wel een pure verdediger?

oud ajax speler. van 2010 tot 2014 bij ajax gespeeld

Ik ken hem verder niet.

Dat geeft hoop, die sturen wel vaker spelers terug die een paar jaar later wél doorbreken.

Net zoals het IJslandse verdedigende talent dat we onlangs gratis hebben laten vertrekken?
Het is altijd 'voor de toekomst', maar die jongens zien we zelden of nooit terug. Ondertussen wordt in PSV1 de boel met ondermaatse lapmiddelen bij elkaar gehouden. Jaar in jaar uit.

Dit is een pure gok. Hij kan over 3 jaar weglopen zonder een minuut in het eerste te hebben gespeeld, of je hebt de verdedigende variant van V. Janssen binnen. Als hij een paar ton kost, dan kun je een keer zo'n gok wagen. Zolang die maar niet voor de basis in seizoen 16/17 is gehaald...
 
Dat geeft hoop, die sturen wel vaker spelers terug die een paar jaar later wél doorbreken.



Dit is een pure gok. Hij kan over 3 jaar weglopen zonder een minuut in het eerste te hebben gespeeld, of je hebt de verdedigende variant van V. Janssen binnen. Als hij een paar ton kost, dan kun je een keer zo'n gok wagen. Zolang die maar niet voor de basis in seizoen 16/17 is gehaald...

Het lijkt me eerder een middenvelder. ik hoop dat je gelijk hebt dat hij een paar jaar later doorbreekt. dat zou dan nu ongeveer moeten zijn :)
 
Af en toe vraag ik me wel eens af of er ooit een speler komt waar hier positief over gepraat wordt bij de aankoop? :rf:
 
:rf:

Maar om wat medium-gal te spuwen, leuk en aardig gozertje voor de toekomst, maar we hebben iemand nodig die over 20 dagen er staat *
 
Terug
Bovenaan Onderaan