Pablo Rosario (M)

Dus kunnen we Penalty nu toevoegen aan t illustere rijtje van Roadrunner, Woody Woodpecker, Bugs Bunny en Speedy Gonzales.
Is een bepaald type mens. De jongens die op de basisschool Wordt Vervolgd-typetjes deden, deden op de middelbare school Allo allo-imitaties om tot slot als student hele scenes uit Pulp Fiction op te kunnen dreunen. Ongevraagd vaak. Eenmaal werkend rest hen het PSV-forum.
 
Is een bepaald type mens. De jongens die op de basisschool Wordt Vervolgd-typetjes deden, deden op de middelbare school Allo allo-imitaties om tot slot als student hele scenes uit Pulp Fiction op te kunnen dreunen. Ongevraagd vaak. Eenmaal werkend rest hen het PSV-forum.
Vergeet Jambers niet! ;)
 
Het verval van de beschaving wordt een halt worden toegeroepen door de functie van De Bouterbaas als taalpolitie te herstellen op het forum en het verval van het voetbal wordt tegengegaan door het vertrek van Pablo. Daarmee hebben we de belangrijkste hoofd- en bijzaak van het leven geregeld. Hier kan een slotje op.
 
Als je anderen taalkundig corrigeert, weet je dat je een reactie kunt krijgen.

Is Pablo vertrokken, dan nog wordt het topic stevig in leven gehouden. Mooi om te zien, maar ik zou toch uit hoofde van functie willen zeggen:

On topic aub....

Dit topic is voor de Koning van de kauwgom, de Prins van de Pispaal, de overste van de onbegrepenen.
 
Edit: Ik meen me zelfs te herinneren dat De Bouterbaas ongeneerd met rode pen losging op het forum. Alom gerespecteerd en geaccepteerd. En moet je hem nu eens zien. Met enkelband verbannen naar het neutrale Zwitserland. Nee, de wereld wordt er niet leuker op.

Ik was ook ongewapend. Mag ook wel eens gezegd worden. Met gevaar voor eigen leven en zonder aanziens des persoons trok uw taalpolizist ten strijde tegen de verloedering van de Nederlandse taal, opdat u zonder irritaties op het forum kon kraaien van plezier.
 
Hij werd gewisseld in de 80e minuut volgens de wedstrijdstatistieken, maar dat terzijde.
Ik gun hem in ieder geval een succesvolle periode daar!
 
Mocht meteen in de basis beginnen en maakte de 90 minuten vol. Deed het aardig, maar de wedstrijd zelf was een crime met weinig kansen aan beide kanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan