Pablo Rosario (M)

Tja, ik weet niet welke posts jullie zien als affikken. Ik benoemde gewoon een aantal spelers die ook gewoon kritiek hebben gekregen (terecht) en vergeleek die met Rosario, waarin hij gewoon in elk facet faalt. Als dat affikken is, sluit mij maar op.

Ik zie weer voorbij komen dat hij jong is, wat trouwens ook niet zo jong is, die kerel is 23 jaar! Niet 17/18. Maar als jong betekent, dat je eindeloos fouten mag maken een jaar lang, dan verdienen we misschien geen betere speler..

Bij JDJ wordt trouwens precies hetzelfde gedaan, die krijgt het ook maar te verduren hier (natuurlijk ook terecht). Leg mij maar uit wat het verschil tussen beiden is.
Voor beiden geldt dat ze niet alleen de fouten maken. I.t.t. JdJ is Rosario niet verantwoordelijk voor het team. Maar als mensen met moeite 1 a 2 spelers kunnen noemen die fatsoenlijk heeft gespeeld, dan is het overdreven om te lezen dat een verlies bij ajaks komt door Rosario (en Schwaab)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Voor beiden geldt dat ze niet alleen de fouten maken. I.t.t. JdJ is Rosario niet verantwoordelijk voor het team. Maar als mensen met moeite 1 a 2 spelers kunnen noemen die fatsoenlijk heeft gespeeld, dan is het overdreven om te lezen dat een verlies bij ajaks komt door Rosario (en Schwaab)

Bij mij gaat het om meer dan alleen deze wedstrijd, het is een opeenstapeling aan wedstrijden waar Rosario weer de 90 minuten mag volmaken met passen en verdedigen als een amateur. Rosario is verantwoordelijk voor zijn eigen ondermaatse presteren, niet JDJ. Als je weer zag hoe Rosario de tegenstander gewoon liet lopen om dan zijn armen nog op te halen ook... En dan krijgt Unnerstall kritiek, en doet hij zelf ook de boetekleed aan. Dat terwijl Unnerstall een 10x betere prestatie neerzette dan Rosario. Maar nee, praat niet slecht over Pablo, dat is te makkelijk. Zal ik als straf even een warme kop melk voor hem klaarmaken en een verhaaltje aan hem voorlezen?
 
Bij mij gaat het om meer dan alleen deze wedstrijd, het is een opeenstapeling aan wedstrijden waar Rosario weer de 90 minuten mag volmaken met passen en verdedigen als een amateur. Rosario is verantwoordelijk voor zijn eigen ondermaatse presteren, niet JDJ. Als je weer zag hoe Rosario de tegenstander gewoon liet lopen om dan zijn armen nog op te halen ook... En dan krijgt Unnerstall kritiek, en doet hij zelf ook de boetekleed aan. Dat terwijl Unnerstall een 10x betere prestatie neerzette dan Rosario. Maar nee, praat niet slecht over Pablo, dat is te makkelijk. Zal ik als straf even een warme kop melk voor hem klaarmaken en een verhaaltje aan hem voorlezen?

Compleet mee eens. Dit was niet een geval van dat Unnerstall Babel uitkapte en dat misging. Nee Unnerstall zijn fout kon nog makkelijk gerepareerd worden door gewoon mee te lopen of een slimme overtreding te maken.
 
Dat geldt met alles. Vega's, voetbalclubs, schaatsers, etniciteiten, politieke voorkeur.... Zullen we hier on topic houden?
Was ik off-topic dan? Het voorbeeld over de Marokkanen was niet om een discussie daarover starten maar om te verhelderen wat het wel of niet hebben van voor-afkeur beelden doet bij de beoordeling van een speler, een groep mensen of wie dan ook.
 
Was ik off-topic dan? Het voorbeeld over de Marokkanen was niet om een discussie daarover starten maar om te verhelderen wat het wel of niet hebben van voor-afkeur beelden doet bij de beoordeling van een speler, een groep mensen of wie dan ook.
Door er in dit geval Marokkanen bij te halen verleg je het discussiepunt. Probeer het de volgende keer binnen de context te houden om zulks te voorkomen ajb.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, ik weet niet welke posts jullie zien als affikken. Ik benoemde gewoon een aantal spelers die ook gewoon kritiek hebben gekregen (terecht) en vergeleek die met Rosario, waarin hij gewoon in elk facet faalt. Als dat affikken is, sluit mij maar op.

Ik zie weer voorbij komen dat hij jong is, wat trouwens ook niet zo jong is, die kerel is 23 jaar! Niet 17/18. Maar als jong betekent, dat je eindeloos fouten mag maken een jaar lang, dan verdienen we misschien geen betere speler..

Bij JDJ wordt trouwens precies hetzelfde gedaan, die krijgt het ook maar te verduren hier (natuurlijk ook terecht). Leg mij maar uit wat het verschil tussen beiden is.
Het is niets en het wordt niets, zou je zeggen als je de balans tot dusver opmaakt.
Nou gaan ze het hier nog steeds voor hem opnemen...Bedroevend. en voor mij zelfs ridicuul.
Dik salaris, en ervoor werken, ho maar.
Deze dissonant brengt PSV géén stap verder.
Aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer, toch?
 
Laatst bewerkt:
Het is niets en het wordt niets, zou je zeggen als je de balans tot dusver opmaakt.
Nou gaan ze het hier nog steeds voor hem opnemen...Bedroevend. en voor mij zelfs ridicuul.
Dik salaris, en ervoor werken, ho maar.
Deze dissonant brengt PSV géén stap verder.
Aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer, toch?

Ik geloof wel dat hij zijn best doet hoor, maar dit is het gewoon, meer zit er niet in. Hij heeft net als Zoet even gepiekt, en is daarna weer teruggezakt naar zijn werkelijke, bedenkelijke niveau (Almere City). Als ik moest kiezen tussen Hendrix of Rosario behouden, zou ik ongetwijfeld kiezen voor het behouden van Hendrix.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik geloof wel dat hij zijn best doet hoor, maar dit is het gewoon, meer zit er niet in. Hij heeft net als Zoet even gepiekt, en is daarna weer teruggezakt naar zijn werkelijke, bedenkelijke niveau (Almere City). Als ik moest kiezen tussen Hendrix of Rosario behouden, zou ik ongetwijfeld kiezen voor het behouden van Hendrix.
Wie niet?
 
Kan nog steeds niet geloven dat deze jongen iedere week speelt. Het ergste van allemaal is nog wel dat die bijna nooit gewisseld wordt. Al scoort die express 2 eigengoals. Dat gesjok iedere keer van hem. De tering zeg, wat erg ik me de pleuris aan deze jongen, week in week uit.

Dan nog liever tien keer Hendrix dan deze dramatische speler die niet eens zou opvallen bij ADO. Kom op man, dit slaat nergens op.
 
Als hij zaterdag volgens verwachting in de basis staat, kan Willem II zich heerlijk uitleven. Zet hem onder druk en hij gaat strooien met fouten, trekt waarschijnlijk aan de noodrem en loopt kaart(en) op.
Ik vrees voor dit scenario...:sad:
 
Laatst bewerkt:
Als hij zaterdag volgens verwachting in de basis staat, kan Willem II zich heerlijk uitleven. Zet hem onder druk en hij gaar strooien met fouten, trekt waarschijnlijk aan de noodrem en loopt kaart(en) op.
Ik vrees voor dit scenario...:sad:
Gek genoeg heeft hij geen kaarten dit seizoen, omdat hij natuurlijk half ingrijpt telkens. Ik zou eens willen dat hij kaarten opliep! Dat hij een keer iemand een trap meegeeft. Laten zien dat hij het mannetje is. En als hij een rode kaart krijgt, en 5 wedstrijden moet banken, is dat gelijk ook de eerste meevaller die we van een scheidsrechter meekrijgen dit seizoen. :lol:
 
Gek genoeg heeft hij geen kaarten dit seizoen, omdat hij natuurlijk half ingrijpt telkens. Ik zou eens willen dat hij kaarten opliep! Dat hij een keer iemand een trap meegeeft. Laten zien dat hij het mannetje is. En als hij een rode kaart krijgt, en 5 wedstrijden moet banken, is dat gelijk ook de eerste meevaller die we van een scheidsrechter meekrijgen dit seizoen. :lol:
Hopelijk leest Mansveld mee.. :CHEER: .
 
Pablo Rosario en de kusjes van de koningin

Een artikel van september 2018

link

Wat is er daarna met hem gebeurd? :confused:

Hij heeft een half jaar goed gespeeld in het 1e van PSV en daarna al meer dan een jaar is het helemaal niets meer.
Van Koning Pablo naar Houten Klaas. En hij blijft maar opgesteld worden. Niemand begrijpt er meer iets van.
Van alle PSV spelers heeft hij de meeste speelminuten.

Gisteren na de wedstrijd werd hij geïnterviewd en hij straalt ook geen vertrouwen uit. Een bang onzeker vogeltje.

Rosario niet bang voor bank: "Want ik weet wat ik kan"
:unsure: Al een jaar niet laten zien wat je kan en dan vrijwel alles spelen. Het is ongelooflijk maar waar. Dat kan blijkbaar maar bij één club ... PSV. Bij elke andere club was hij meerdere keren gewisseld en op de bank beland.

:zien:
 
Mijns inziens ligt dat aan de selectie. Geen andere rechtsbenige middenvelder. Ja, Afellay....
 
Terug
Bovenaan Onderaan