Pablo Rosario (M)

Ik ga nu even in complotten denken. Ik zag dit zo op Twitter voorbijkomen, en iemand stelde dat Rosario telkens basis staat omdat Raiola dat eist. Natuurlijk lijkt dit in het eerste ogenblik vergezocht, maar als ik eerlijk ben, dit lijkt me waarschijnlijker dan dat zowel Faber als MvB hem de beste middenvelder vonden na Ihattaren.

Die gast is een slappere zak dan Zoet.
Hij is slomer dan Guti.
Hij is slechter in verdedigen dan Schwaab.
Hij is onnauwkeuriger dan een Bruma.
Kotsmisselijk word ik ervan.

En als dit van Raiola waar blijkt.. en ik hoor dat hij door Dumfries en Ihattaren wordt aangenomen, dan begin ik toch bang te worden. Zijn macht gaat te groot worden binnen PSV. Als ze bij de directie niet gaan oppassen, worden we een Raiola speler club..

(Kom maar op met de aluhoedje opmerkingen)
 
Ik ga nu even in complotten denken. Ik zag dit zo op Twitter voorbijkomen, en iemand stelde dat Rosario telkens basis staat omdat Raiola dat eist. Natuurlijk lijkt dit in het eerste ogenblik vergezocht, maar als ik eerlijk ben, dit lijkt me waarschijnlijker dan dat zowel Faber als MvB hem de beste middenvelder vonden na Ihattaren.

Die gast is een slappere zak dan Zoet.
Hij is slomer dan Guti.
Hij is slechter in verdedigen dan Schwaab.
Hij is onnauwkeuriger dan een Bruma.
Kotsmisselijk word ik ervan.

En als dit van Raiola waar blijkt.. en ik hoor dat hij door Dumfries en Ihattaren wordt aangenomen, dan begin ik toch bang te worden. Zijn macht gaat te groot worden binnen PSV. Als ze bij de directie niet gaan oppassen, worden we een Raiola speler club..

(Kom maar op met de aluhoedje opmerkingen)
Deze denneappel die verrekt gewoon (vooruit) te voetballen.
Lamballen en daarmee euro's verdienen. Het kan/mag allemaal bij PSV. Deze gast staat PSV succes in de weg. Maargoed, dat heb ik altijd al hier gezegd, en daar wordt dan weer door forummers om gelachen.
 
Die Molensteen komt steeds strakker om de nek van PSV, en haar successen te liggen.
Dat hij überhaupt nog ons mooie (heilige) PSV shirt mag dragen ist zum kotzen.
Onze aanvallers voorin hebben het nakijken.
 
Laatst bewerkt:
Als ik Mark was zou ik twee dingen doen:

1. Stuur Rosario maar extra naar de krachttraining (misschien zelfs wel een mental coach o.i.d.). In duels is hij gewoon nog teveel een mietje terwijl dat helemaal niet nodig is, hij is 1.88 lang met een beetje extra spiermassa/zelfvertrouwen zouden die kleine middenveldertjes in de Eredivisie bang moeten worden van Rosario. Misschien valt hij zelfs nog wel om te trainen tot een goede centrale verdediger.

2. Verplicht hem om iedere bal op de training vooruit te spelen. Dit zal ook wel een stukje vertrouwen zijn dat hij al een tijd mist maar het moet gewoon gewenning worden om iedere bal vooruit te willen spelen. Natuurlijk moet er wel eens een balletje terug maar minder vaak en met minder getreuzel mag wel.

Ik denk echt dat hij nog wel een goede speler kan worden.
Op Fifa heeft hij 85 kracht, best veel maar hij doet er niks mee
 
Hm, is het nou niet wat makkelijk om Rosario zó af te branden? Ja, hij sprintte niet mee terug, boe-hoe, maar 't Is ook maar net wat de voetbalprogramma's uitlichten. Iedereen liep er bij als een zombie, en er waren spelers die nog veel slechter waren (Schwaab).

Het is nog steeds een jonge kerel, voor wie het even allemaal wat te snel ging. In twee seizoenen van Almere City naar basis PSV, goede wedstrijden in de CL (Inter), het grote Oranje, dit jaar aanvoerder... En dat op een hele moeilijke positie in het veld.
Op basis van vorig jaar ben ik toch geneigd om hem niet te snel af te schrijven. Je ziet dat hij nu met schrik in het veld staat, voortdurend bang om fouten te maken, apathisch. Hij moet daar natuurlijk doorheen, anders houdt het op. Maar ik denk wel dat het kan - veel hangt af of de nieuwe trainer tijd in hem wil stoppen, en ook persoonlijk goed kan coachen.
 
Hm, is het nou niet wat makkelijk om Rosario zó af te branden? Ja, hij sprintte niet mee terug, boe-hoe, maar 't Is ook maar net wat de voetbalprogramma's uitlichten. Iedereen liep er bij als een zombie, en er waren spelers die nog veel slechter waren (Schwaab).

Het is nog steeds een jonge kerel, voor wie het even allemaal wat te snel ging. In twee seizoenen van Almere City naar basis PSV, goede wedstrijden in de CL (Inter), het grote Oranje, dit jaar aanvoerder... En dat op een hele moeilijke positie in het veld.
Op basis van vorig jaar ben ik toch geneigd om hem niet te snel af te schrijven. Je ziet dat hij nu met schrik in het veld staat, voortdurend bang om fouten te maken, apathisch. Hij moet daar natuurlijk doorheen, anders houdt het op. Maar ik denk wel dat het kan - veel hangt af of de nieuwe trainer tijd in hem wil stoppen, en ook persoonlijk goed kan coachen.
Hier ben ik het wel mee eens. Rosario is echt de zondebok aan het worden. Alles wat momenteel verkeerd gaat in het veld is de schuld van Rosario.
 
Hm, is het nou niet wat makkelijk om Rosario zó af te branden? Ja, hij sprintte niet mee terug, boe-hoe, maar 't Is ook maar net wat de voetbalprogramma's uitlichten. Iedereen liep er bij als een zombie, en er waren spelers die nog veel slechter waren (Schwaab).

Het is nog steeds een jonge kerel, voor wie het even allemaal wat te snel ging. In twee seizoenen van Almere City naar basis PSV, goede wedstrijden in de CL (Inter), het grote Oranje, dit jaar aanvoerder... En dat op een hele moeilijke positie in het veld.
Op basis van vorig jaar ben ik toch geneigd om hem niet te snel af te schrijven. Je ziet dat hij nu met schrik in het veld staat, voortdurend bang om fouten te maken, apathisch. Hij moet daar natuurlijk doorheen, anders houdt het op. Maar ik denk wel dat het kan - veel hangt af of de nieuwe trainer tijd in hem wil stoppen, en ook persoonlijk goed kan coachen.
Als het allemaal te snel gaat, moet hij lekker op de bank beginnen en een paar invalbeurtjes maken als je 3-0 voor staat (pfoe, dat voelt als lang geleden). Dan kan die jongen in een team wat lekker draait met vertrouwen spelen. Op dit moment spelen is echt te te verantwoorden. Overigens denk ik ook dat dit gaat gebeuren nu Affelay weer mag spelen.

Hoe opmerkelijk is het als supporter dat je kijkt naar een speler die al 1,5 jaar echt slecht speelt. Maar niemand er iets aan doet. Ik vind dat echt onbegrijpelijk en topclub onwaardig.

Ik wil hiermee totaal Rosario niet bashen, en ik hoop dat het onze eigen Pogba gaat worden.. maar dit is niet normaal meer.
 
Als het allemaal te snel gaat, moet hij lekker op de bank beginnen en een paar invalbeurtjes maken als je 3-0 voor staat (pfoe, dat voelt als lang geleden). Dan kan die jongen in een team wat lekker draait met vertrouwen spelen. Op dit moment spelen is echt te te verantwoorden. Overigens denk ik ook dat dit gaat gebeuren nu Affelay weer mag spelen.

Hoe opmerkelijk is het als supporter dat je kijkt naar een speler die al 1,5 jaar echt slecht speelt. Maar niemand er iets aan doet. Ik vind dat echt onbegrijpelijk en topclub onwaardig.

Ik wil hiermee totaal Rosario niet bashen, en ik hoop dat het onze eigen Pogba gaat worden.. maar dit is niet normaal meer.

Kritiek is prima - het gaat mij echt om dat affikken (zie vorige pagina's). Hij leek trouwens ook de laatste anderhalf jaar soms weer omhoog te klimmen - goede wedstrijden gezien aan het begin van het seizoen, en toen hij net zijn aanvoerdersband kwijt was. Typisch zo'n jonge voetballer die nou goede, ervaren spelers om zich heen nodig heeft om verder te groeien. Maar ja... Gaat Mitro hem omhoog tillen ?
 
Kritiek is prima - het gaat mij echt om dat affikken (zie vorige pagina's). Hij leek trouwens ook de laatste anderhalf jaar soms weer omhoog te klimmen - goede wedstrijden gezien aan het begin van het seizoen, en toen hij net zijn aanvoerdersband kwijt was. Typisch zo'n jonge voetballer die nou goede, ervaren spelers om zich heen nodig heeft om verder te groeien. Maar ja... Gaat Mitro hem omhoog tillen ?

Ik denk inderdaad dat Rosario soms wel extra aangepakt wordt. Terwijl bijvoorbeeld tegen ajax Schwaab en Bruma toch wel flink harder faalden. Rosario onderscheidde zich dan inderdaad niet in positieve zin, maar dat gold eigenlijk voor nagenoeg iedereen (Mo daargelaten wellicht).

Dat gezegd hebbende, zou Rosario toch niet de onschendbare positie moeten hebben die hij wel lijkt te hebben. Wellicht dat een periode banken bij hem ook het besef doet ontstaan dat hij er nog wat harder aan moet trekken?


En Manolev.
 
Ach veel mensen hebben een favoriet over wie ze nooit klagen of nooit een kritische noot willen horen en sommige hebben 1 of 2 spelers die ze nooit mogen en aan wie ze weinig credits geven. Die speler moet echt 200% goed spelen willen zijn tegenhangers geloven dat ie redelijk heeft gespeeld. Voor zulke spelers is er bij die groep dan ook geen tussenweg; ze moeten of een 9 scoren of ze zijn de losers. Met de Marokkanen-bashers is dat net zo: een gemiddelde Marokkaan bestaat voor hen eigenlijk niet, je moet of een Aboutaleb zijn of anders ben je niets/een loser/crimineel. Je leert er mee te leven...
 
Ach veel mensen hebben een favoriet over wie ze nooit klagen of nooit een kritische noot willen horen en sommige hebben 1 of 2 spelers die ze nooit mogen en aan wie ze weinig credits geven. Die speler moet echt 200% goed spelen willen zijn tegenhangers geloven dat ie redelijk heeft gespeeld. Voor zulke spelers is er bij die groep dan ook geen tussenweg; ze moeten of een 9 scoren of ze zijn de losers. Met de Marokkanen-bashers is dat net zo: een gemiddelde Marokkaan bestaat voor hen eigenlijk niet, je moet of een Aboutaleb zijn of anders ben je niets/een loser/crimineel. Je leert er mee te leven...
Dat geldt met alles. Vega's, voetbalclubs, schaatsers, etniciteiten, politieke voorkeur.... Zullen we hier on topic houden?
 
Tja, ik weet niet welke posts jullie zien als affikken. Ik benoemde gewoon een aantal spelers die ook gewoon kritiek hebben gekregen (terecht) en vergeleek die met Rosario, waarin hij gewoon in elk facet faalt. Als dat affikken is, sluit mij maar op.

Ik zie weer voorbij komen dat hij jong is, wat trouwens ook niet zo jong is, die kerel is 23 jaar! Niet 17/18. Maar als jong betekent, dat je eindeloos fouten mag maken een jaar lang, dan verdienen we misschien geen betere speler..

Bij JDJ wordt trouwens precies hetzelfde gedaan, die krijgt het ook maar te verduren hier (natuurlijk ook terecht). Leg mij maar uit wat het verschil tussen beiden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan