Pablo Rosario (M)

Met Sparta uit inbegrepen zie ik toch een kleine vooruitgang in Rosario. Eind vorig seizoen en begin dit seizoen was hij echt dramatisch. Maar de paasjes vooruit beginnen langzaam aan te komen. Hij heeft wel wat minder kwaliteit dan het gebruikelijke PSV materiaal hoort te hebben.
Ik ben toch een beetje blij dat spelers als Hendrix en Rosario van Jong PSV zijn komen bovendrijven. Niet alleen waren ze lekker goedkoop, maar dit geeft toch ook wel de toekomstige jeugd een gevoel dat de kans er is om PSV 1 te halen. We moeten ondanks het wat mindere niveau nu, toch met deze weg doorgaan. En hopen dat het wat beter wordt in de toekomst.
 
Rosario komt er wel. Hem aanvoerder maken is alleen een te grote last voor die jongen en hangt als een molensteen om zijn nek. Aanvoerders band aan Dumfries geven en Rosario weer gewoon lekker laten ballen.
 
Rosario komt er wel. Hem aanvoerder maken is alleen een te grote last voor die jongen en hangt als een molensteen om zijn nek. Aanvoerders band aan Dumfries geven en Rosario weer gewoon lekker laten ballen.
Ben bang dat Dumfries gek gaat doen. Nu al niet de man van de verstandige teksten. Liever Baumgartl, lijkt me meer het type voor het aanvoerderschap.
 
Rosario komt er wel. Hem aanvoerder maken is alleen een te grote last voor die jongen en hangt als een molensteen om zijn nek. Aanvoerders band aan Dumfries geven en Rosario weer gewoon lekker laten ballen.
Kom op, is het zo moeilijk om met die band om, de spelers aan te jagen?
Het ontbreekt bij hem aan bravour/gogme en leiderschap. Net zo slap in het veld als vóór de camera na de wedstrijd. Totaal ongeschikt dus voor het aanvoerderschap, en om te fungeren als spreekbuis voor een topclub als PSV.
 
Ja want hoe die op zijn eigen linie de leiding op zich neemt is al heel indrukwekkend. Zijn uitstraling en winnaarsmentaliteit zijn echt overduidelijk aanwezig.
Nou orakel, kom maar met suggestie dan die voldoet aan jouw criteria: leidinggevende capaciteiten, uitstraling en winnaarsmentaliteit.... ik begrijp dat jij zonder aanvoerder wilt spelen?
 
Serieus, ongeveer net zo oud als Rosario, spreekt geen Nederlands, speelt nog geen half jaar bij PSV, niet onomstreden. Zou ik een hele rare keuze vinden
Leeftijd vind ik in principe geen rol spelen, hoewel het praktisch samen valt met volwassenheid. Hoe lang iemand bij de club speelt, speelt m.i. alleen een rol bij vergelijkbare geschiktheid: dan is er iemand met 'oudste rechten'. Onomstreden is niemand m.i. Het elftal heeft geen leiders, dat is m.i. onderdeel van het probleem.
 
Leeftijd vind ik in principe geen rol spelen, hoewel het praktisch samen valt met volwassenheid. Hoe lang iemand bij de club speelt, speelt m.i. alleen een rol bij vergelijkbare geschiktheid: dan is er iemand met 'oudste rechten'. Onomstreden is niemand m.i. Het elftal heeft geen leiders, dat is m.i. onderdeel van het probleem.
Er is in de hele selectie geen onomstreden basisspeler, die aan die eisen voldoet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou orakel, kom maar met suggestie dan die voldoet aan jouw criteria: leidinggevende capaciteiten, uitstraling en winnaarsmentaliteit.... ik begrijp dat jij zonder aanvoerder wilt spelen?
Jouw voorstel was mijn inziens het slechtste voorstel dat je kon doen, orakel of niet... Beter Rosario laten groeien in zijn rol dan een nieuwe speler die zijn transfersom totaal niet kan waarmaken, nu nog alleen Duits spreekt en zo nu en dan wordt gepasseerd, de aanvoerder maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan