Pablo Rosario (M)

Rosario staat op t het punt een nieuw contract teteken! Meer euro’s!
Misschien dat hij dan wel weer akties gaat maken en het spel naar voren gaat plaatsen middels snelle omschakeling van verdediging naar aanval. Vooralsnog, ben ik niet blij met dit bericht. Zelfs Thomas is een betere, completere speler, die helaas nog aan het revalideren is.
 
Misschien dat hij dan wel weer akties gaat maken en het spel naar voren gaat plaatsen middels snelle omschakeling van verdediging naar aanval. Vooralsnog, ben ik niet blij met dit bericht. Zelfs Thomas is een betere, completere speler, die helaas nog aan het revalideren is.
Je herhaalt opnieuw de vreemde opmerking die je eerder plaatste over hem. Hardleers hoor....
Had je graag gezien dat ie transfervrij de deur uit liep? En hoezo is Thomas die zich vooralsnog alleen bij de veilige en beschermde omgeving van PEC heeft bewezen beter dan een speler die zich 5 maanden lang bij de topclub PSV bewees maar nu even stil staat?
 
Je herhaalt opnieuw de vreemde opmerking die je eerder plaatste over hem. Hardleers hoor....
Had je graag gezien dat ie transfervrij de deur uit liep? En hoezo is Thomas die zich vooralsnog alleen bij de veilige en beschermde omgeving van PEC heeft bewezen beter dan een speler die zich 5 maanden lang bij de topclub PSV bewees maar nu even stil staat?

Precies. We hebben de meest talentvolle speler van AZ een aantal jaar onder contract gehad. Ook geen geweldig succes.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je herhaalt opnieuw de vreemde opmerking die je eerder plaatste over hem. Hardleers hoor....
Had je graag gezien dat ie transfervrij de deur uit liep? En hoezo is Thomas die zich vooralsnog alleen bij de veilige en beschermde omgeving van PEC heeft bewezen beter dan een speler die zich 5 maanden lang bij de topclub PSV bewees maar nu even stil staat?
Afijn, jullie zijn blijkbaar in jullie nopjes dat Rosario gaat verlengen. Fijn voor jullie heren.
 
Afijn, jullie zijn blijkbaar in jullie nopjes dat Rosario gaat verlengen. Fijn voor jullie heren.

Je kan dit toch los zien van Rosario's vorm en/of Guti in plaats van Rosario zou moeten spelen?
Vind je Rosario zodanig slecht dat je het slechts nieuws vindt dat hij verlengt?
 
Je kan dit toch los zien van Rosario's vorm en/of Guti in plaats van Rosario zou moeten spelen?
Vind je Rosario zodanig slecht dat je het slechts nieuws vindt dat hij verlengt?
Momenteel vindt ik hem lamlendig overkomen, wat natuurlijk met zijn vorm kan te maken hebben. Ik wil niets liever dan dat hij zoals vanouds gaat vlammen. En Guti zou ik altijd opstellen, daar het een goede speler is, en omdat het mentaal ook Lozano goed zou doen. Maar ik zie het los van Guti, puur kijkend naar het rendement wat Rosario momenteel PSV brengt en dat is te weinig.
 
Misschien dat hij dan wel weer akties gaat maken en het spel naar voren gaat plaatsen middels snelle omschakeling van verdediging naar aanval. Vooralsnog, ben ik niet blij met dit bericht. Zelfs Thomas is een betere, completere speler, die helaas nog aan het revalideren is.
Staat ook in zijn contract dat hij dat vanaf nu weer moet gaan doen, anders volgt ontslag op staande voet wegens werkweigering.
 
Mooi man. Een van de meer talentvollere spelers uit de jeugd gaat bijtekenen. Prima zaak, lijkt me.
Ook al heeft deze jongen een terugval, hij heeft laten zien dat hij potentie heeft.
 
Mooi man. Een van de meer talentvollere spelers uit de jeugd gaat bijtekenen. Prima zaak, lijkt me.
Ook al heeft deze jongen een terugval, hij heeft laten zien dat hij potentie heeft.
Potentie heeft hij zeker. Laten we maar geen te hoge verwachtingen hebben en hem alle tijd geven zich verder te ontwikkelen. Bij Almere City was hij wekelijks de uitblinker. Dat kan zomaar ook hier nog gaan gebeuren.:HB:
 
PSV pakt door en heeft ook handtekening Rosario te pakken

link

PSV heeft overeenstemming bereikt met Pablo Rosario over een nieuw contract. De talentvolle middenvelder volgt daarmee het voorbeeld van Mohammed Ihattaren. Rosario ligt nu tot medio 2023 vast in Eindhoven.
Daarmee is PSV nog niet klaar als het gaat om het verlengen van de verbintenissen van huidige selectiespelers. De club hoopt dat Donyell Malen op korte termijn ook bijtekent, terwijl er voor Daniel Schwaab eveneens een aanbieding ligt. De Duitser twijfelt echter nog; hij overweegt vanwege privéredenen terug te keren naar zijn vaderland.
 
' talentvolle middenvelder' lol, copypaste berichtje weer.

Bruikbaar is amper nog van toepassing op hem tegenwoordig. Totaal geen kleur, geur of smaak aan, als die er is heb je weinig aan hem en speelt die niet mis je hem ook totaal niet.
 
' talentvolle middenvelder' lol, copypaste berichtje weer.

Bruikbaar is amper nog van toepassing op hem tegenwoordig. Totaal geen kleur, geur of smaak aan, als die er is heb je weinig aan hem en speelt die niet mis je hem ook totaal niet.
Geen kleur? :maniac:
 
' talentvolle middenvelder' lol, copypaste berichtje weer.

Bruikbaar is amper nog van toepassing op hem tegenwoordig. Totaal geen kleur, geur of smaak aan, als die er is heb je weinig aan hem en speelt die niet mis je hem ook totaal niet.
Dus jij ruikt aan het shirt en proeft het zweet van de spelers om te bepalen of ze passen bij een club als PSV...??
Vreemde en ranzige scout ben jij, Kwakkie....Getsiederrie...!! :braak:
 
Dus jij ruikt aan het shirt en proeft het zweet van de spelers om te bepalen of ze passen bij een club als PSV...??
Vreemde en ranzige scout ben jij, Kwakkie....Getsiederrie...!! :braak:
Laten we het er maar bij houden dat het om het shirt gaat ja...
 
Rosario is duidelijk zichtbaar ‘bezig’ met die jonge gasten die aankloppen bij PSV-1.
Die jonge gasten merken dat ook op en zijn vol lof over Rosario.

Geen idee of hij een dubbel paspoort heeft, (zijn pa komt uit de Dom. Rep.)
maar Knvb, doe wat met zijn status tav andere dubbele paspoorters.
 
Jongen verkeert in een vormdip. Erg jammer, maar ik zie hem dit niet overwinnen in zijn eentje. Voor een jongen van zijn leeftijd is het fijner om een foutloze wedstrijd te spelen dan een wisselvallige wedstrijd waarin bij beslissend is. Een te lief manneke wat eigenlijk moet denken: "Fuck de supporters, ik ga ervoor en als ik dan kut speelt zal het wel.". Alleen met steun van de supporters denk ik dat hij zich eroverheen kan zetten.

Spandoek maken voor Dumfries en Rosario?
 
Terug
Bovenaan Onderaan