Pablo Rosario (M)

Juist omdat het zo'n matige/slechte speler is.,worden veel PSV fans euforisch, wanneer hij 3, 4 maal de bal naar voren verplaatst.
Toegegeven, dat is ook een heel verschil met balletjes safe achteruit, danwel in de breedte te spelen.
Een speler die nog niet eens de bal tussen de palen krijgt, is de kwalificatie van een voetballer niet eens waard. Tja, wanneer het doel 14,64 meter was, misschien was het dan zelfs Rosario gelukt. te scoren. De man heeft gewoon geen (goed) schot in de benen.
Het enige wat Rosario doet is proberen balletjes af te pakken van de tegenstander. Ben je trainer van de tegenpartij, dan zou ik als ik hem was zeggen, dat ze Rosario onder druk moeten zetten, dan maakt hij geheid fouten, wat in de praktijk dan ook vaak (cruciaal) balverlies ten gevolge heeft, danwel een domme gele kaart oplevert.
Remember ajax uit, dag kampioenschap.
 
Laatst bewerkt:
Juist omdat het zo'n matige/slechte speler is.,worden veel PSV fans euforisch, wanneer hij 3, 4 maal de bal naar voren verplaatst.
Toegegeven, dat is ook een heel verschil met balletjes safe achteruit, danwel in de breedte te spelen.
Een speler die nog niet eens de bal tussen de palen krijgt, is de kwalificatie van een voetballer niet eens waard. Tja, wanneer het doel 14,64 meter was, misschien was het dan zelfs Rosario gelukt. te scoren. De man heeft gewoon geen (goed) schot in de benen.
Het enige wat Rosario doet is proberen balletjes af te pakken van de tegenstander. Ben je trainer van de tegenpartij, dan zou ik als ik hem was zeggen, dat ze Rosario onder druk moeten zetten, dan maakt hij geheid fouten, wat in de praktijk dan ook vaak (cruciaal) balverlies ten gevolge heeft, danwel een domme gele kaart oplevert.
Remember ajax uit, dag kampioenschap.
Dus een middenvelder op de positie van Rosario is de kwalificatie van een voetballer niet waard als hij niet / niet vaak scoort?? :unsure:
Dus Sangaré dan ook niet. Sergio Busquets: ook een prutser. Kanté, Fernandinho...ook allemaal niks.

Nee, je kan een hoop valide argumenten bedenken om aan te geven dat Rosario niet geweldig is. Maar dit is er niet een van.
 
Dus een middenvelder op de positie van Rosario is de kwalificatie van een voetballer niet waard als hij niet / niet vaak scoort?? :unsure:
Dus Sangaré dan ook niet. Sergio Busquets: ook een prutser. Kanté, Fernandinho...ook allemaal niks.

Nee, je kan een hoop valide argumenten bedenken om aan te geven dat Rosario niet geweldig is. Maar dit is er niet een van.

Inderdaad, één stofzuiger heb je nodig in een team. Wel met de nadruk op 1
 
Ik vind het enorm lastig om een stempel op Rosario te drukken mbt welk type speler hij is. Volgens mij was hij als loper bij Jong best goed? Heb niet het idee dat hij zo ooit is gebruikt in PSV 1. Daar hebben we ook wel een handje van om spelers niet te gebruiken in hun kracht helaas
 
Dus een middenvelder op de positie van Rosario is de kwalificatie van een voetballer niet waard als hij niet / niet vaak scoort?? :unsure:
Dus Sangaré dan ook niet. Sergio Busquets: ook een prutser. Kanté, Fernandinho...ook allemaal niks.

Nee, je kan een hoop valide argumenten bedenken om aan te geven dat Rosario niet geweldig is. Maar dit is er niet een van.
Ik heb het niet over vaak scoren gehad. Ik bedenk ook geen argumenten, maar constateer enkel wat ik zie van hem op het veld.
Waarom deze jongen hier nog steeds door enkelen verdedigd wordt, is mij een raadsel.
Een speler die bijna consequent meer fout dan goed doet, maakt PSV niet sterker.
Echt jammer, een sympathieke jongen, die gewoon niet basisplaats waardig is.
Afijn, zo denk ik erover, daarbij het volle respekt hebbend voor andersdenkenden.
 
Bij Almere City en ook bij de beloften van PSV was hij wekelijks één van de beste spelers,zoniet de beste.
Ik raakte enthousiast. Hij toonde toen wél dat hij kan voetballen. Zijn uitverkiezing voor Oranje was dan ook opmerkelijk c.q. terecht.
Nu wordt hij niet meer opgeroepen, dat zegt toch wel wat over zijn vorm, die niet meer lijkt terug te komen.
Maargoed, laten we hopen van wel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...alles-is-gericht-op-duel-met-galatasaray.html

Het is een tijdje stil geweest rond onze aanvoerder. Blij dat de neuzen, herstel, blij dat het vizier bij PSV en bij Koning Pablo dezelfde kant op gericht staat.
Aanvoerder? :rolleyes:

cid77764_DENS.jpg


Denzel is nog steeds de baas. :biceps:
 
Volgens mij is het ergens mis gegaan toen men hem Koning Pablo is gaan noemen.
Leuk voor hem dat hij graag wil maar ik heb afgezien van zijn eerste halve seizoen onder MvB nooit meer een constante periode van goed spel gezien. Hij heeft inmiddels genoeg tijd en kansen gehad maar hij maakt het niet waar en we hebben zo veel middenvelders dus ik zie hem liever vertrekken. Mentaal is Rosario misschien niet gemaakt voor de top maar kan hij wel een goede speler voor Vitesse of een Utrecht worden denk ik.
 
Volgens mij is het ergens mis gegaan toen men hem Koning Pablo is gaan noemen.
Leuk voor hem dat hij graag wil maar ik heb afgezien van zijn eerste halve seizoen onder MvB nooit meer een constante periode van goed spel gezien. Hij heeft inmiddels genoeg tijd en kansen gehad maar hij maakt het niet waar en we hebben zo veel middenvelders dus ik zie hem liever vertrekken. Mentaal is Rosario misschien niet gemaakt voor de top maar kan hij wel een goede speler voor Vitesse of een Utrecht worden denk ik.
Vaak zeggen interesse van andere clubs, geselecteerd worden voor oranje en hoge biedingen wel het een en ander. Het antwoord hebben we al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan