Pablo Rosario (M)

Dan moet Ziyech wel echt grote rommel zijn, die club ging bijna failliet!

Als je altijd de uitzondering op de regels als uitgangspunt wil nemen dan klopt je stelling wel. Zyiech is voor onze begrippen een uitzonderlijk jong talent. Die kunnen zich vaak onttrekken aan de malaise. Schwaab is gewoon een modale verdediger die een aantal jaren redelijk heeft gepresteerd wat je ook kunt zien aan de lijst van de clubs waar hij toen speelde. Toen het minder ging is hij naar Stuttgart gegaan maar ook daar was hij een van de mindere spelers en nu mocht hij ook daar weer weg. Ik kan niet anders concluderen dan dat hij voor de breedte is gehaald.
 
Dat laatste is ook mijn conclusie. Lijkt me prima, om een speler met flink wat jaren ervaring op een hoger niveau dan de eredivisie achter de hand te hebben.
Lijkt me ook prima als we een speler die samen met een aantal spelers van Jong PSV nu het EK onder 19 speelt, kunnen vastleggen voor jong PSV.

Voor de rest, eerst maar eens het middenveld van PSV 1 op orde krijgen. Met spelers als Ritzmaier, Vloet en Maher is dat absoluut niet PSV-waardig. Hendrix, Guardado en Pröpper gaan niet het hele seizoen de kar kunnen trekken. Leuk om te zien dat Lundqvist en Rigo op de deur kloppen, maar die hebben nog wel een jaartje (of meer) nodig.

Raar dat Brands voor de linie waar wedstrijden vaak worden beslist lijkt te gokken en zit te wachten op het kunnen huren van een speler van Chelsea die buiten de eredivisie nooit echt heeft kunnen imponeren.
 
Brands gokt er op los zo te zien: verdediging maar nu ook het middenveld.
Ik ben het er niet mee eens dat de slag altijd op het middenveld wordt gewonnen. Met Strootman en van Bommel hadden we zelfs Europees gezien een goed middenveld maar omdat we achterin zwak waren en veel onnodige goals tegen kregen bleken de aantallen gescoorde goals en het uitstekend functionerende middenvelders toch niet genoeg om kampioen te worden.
 
Brands gokt er op los zo te zien: verdediging maar nu ook het middenveld.
Ik ben het er niet mee eens dat de slag altijd op het middenveld wordt gewonnen. Met Strootman en van Bommel hadden we zelfs Europees gezien een goed middenveld maar omdat we achterin zwak waren en veel onnodige goals tegen kregen bleken de aantallen gescoorde goals en het uitstekend functionerende middenvelders toch niet genoeg om kampioen te worden.

Bommel en Stroot zou nou ook niet bepaald spelers die nooit een mannetje laten lopen...
 
Ik krijg een beetje een Ajax-gevoel van deze transferwindow. Jeugd, goedkope afdankertjes en zoveel mogelijk geld op de bankrekening.
 
Ik krijg een beetje een Ajax-gevoel van deze transferwindow. Jeugd, goedkope afdankertjes en zoveel mogelijk geld op de bankrekening.

Het transferwindow is nog open tot 31 augustus. Het :gek: circus moet nog echt op gang komen. Er kan nog veel gebeuren,. Dat blijkt ieder jaar opnieuw.
 
Nee, klopt, dat zei je niet, vandaar de smiley. Maar dat zijn club degradeert zegt niet per se zoveel over hem. Hij moet beoordeeld worden op zijn persoonlijke prestaties en daar heb ik (evenals naar ik aanneem de meesten hier) geen beeld van. De PSV-scouting, neem ik aan, wel, dus is mijn grondhouding ten opzichte van deze voetballer om te beginnen gematigd positief.

Newcastle United is ook gedegradeerd, maar dat zegt niets over Wijnaldum.
 
Newcastle United is ook gedegradeerd, maar dat zegt niets over Wijnaldum.

Die speelde zijn eerste jaar in Engeland en er is binnenlandse interesse voor hem. Schwaab is een stuk ouder, is al afgezakt in kwaliteit clubs, had (zover mij bekend) geen Duitse aanbiedingen.
 
Die speelde zijn eerste jaar in Engeland en er is binnenlandse interesse voor hem. Schwaab is een stuk ouder, is al afgezakt in kwaliteit clubs, had (zover mij bekend) geen Duitse aanbiedingen.
Precies. Totaal onvergelijkbaar met Wijnaldum. Die heeft het gewoon goed gedaan bij Newc. Schwaab deed het de laatste twee jaar gewoon niet goed en is steeds zoals jij het ook zegt, gezakt in kwaliteit van clubs waar hij voor heeft gekozen.
Maar goed, voor de breedte is hij natuurlijk niet slecht.
 
Die speelde zijn eerste jaar in Engeland en er is binnenlandse interesse voor hem. Schwaab is een stuk ouder, is al afgezakt in kwaliteit clubs, had (zover mij bekend) geen Duitse aanbiedingen.

Aanbiedingen weet ik niet, interesse uit Duitsland en buitenland was er wel. Dus als hij daar heen had gewild had hij daar op gewacht, of in ieder geval langer gewacht met tekenen bij PSV.
 
heey hij is dus vastgelegd en middenvelder!

Speelde op het jeugd EK wel centraal achterin. Hij zal het beide kunnen. Alhoewel Bazoer en Hendrix ook altijd samen het centrale verdedigingsduo waren in de jeugdteams van PSV en Oranje.
 
Ik ken de beste jongen niet. We gaan het zien! Zodra het shirt van PSV aan gaat is het wat mij betreft "Hup Rosario!".
 
Ik ken de beste jongen niet. We gaan het zien! Zodra het shirt van PSV aan gaat is het wat mij betreft "Hup Rosario!".

Ik ken hem ook niet. Wel een goede naam. Als hij (half) zo goed is als Romario ben ik tevreden. :D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan