Pablo Rosario (M)

Zou Pablo zoveel krediet hebben omdat hij er altijd als de kippen bij is om zijn teamgenoten hartjes toe te sturen op Instagram?

Het spijt me Pablo maar ik ben echt toe aan een paar wedstrijden met jou op de bank.
 
Zou Pablo zoveel krediet hebben omdat hij er altijd als de kippen bij is om zijn teamgenoten hartjes toe te sturen op Instagram?

Het spijt me Pablo maar ik ben echt toe aan een paar wedstrijden met jou op de bank.
Hij werd nu gewisseld, las ik. Met welke reden?
 
Hij werd nu gewisseld, las ik. Met welke reden?
Hij was in mijn optiek wederom de zwakste schakel van het stel. Eigenlijk alleen passen achteruit en breed die goed gaan. Af en toe ook enorm te stoeien met zijn aannames waardoor hij balverlies lijdt. In de PSV podcast ook de enige speler die beoordeelt werd met het cijfer 3. Na de wissel ging het ook een stuk beter en konden we de wedstrijd omdraaien.
 
Hij was in mijn optiek wederom de zwakste schakel van het stel. Eigenlijk alleen passen achteruit en breed die goed gaan. Af en toe ook enorm te stoeien met zijn aannames waardoor hij balverlies lijdt. In de PSV podcast ook de enige speler die beoordeelt werd met het cijfer 3. Na de wissel ging het ook een stuk beter en konden we de wedstrijd omdraaien.
Was dat ook de reden voor MVB? Dat zou wel een goed teken zijn.
 
Was dat ook de reden voor MVB? Dat zou wel een goed teken zijn.
Ik denk van wel. Maar misschien is mijn gedachten gang teveel gebaseerd op hoop. Mark heeft mij meer dan eens verbaasd met keuzes (Luuk op 10, Steven op 10, Sadilek linksback) dus misschien zit ik er naast ?
 
Rosario: 1 goal en 5 assists in 67 wedstrijden in PSV 1...:sleep:
Hij heeft dus niets, maar dan ook, absoluut niets, in PSV 1 te zoeken.
 
Rosario: 1 goal en 5 assists in 67 wedstrijden in PSV 1...:sleep:
Hij heeft dus niets, maar dan ook, absoluut niets, in PSV 1 te zoeken.

Pff, vermoeiend dit. Ik wilde eerst flauw zijn en Gomes zijn scores neerzetten, maar dit dan: Johann Vogel scoorde gemiddeld 1 keer per jaar voor PSV. Was hij ook PSV onwaardig?
Rosario is er niet voor de goals, hij heeft andere taken.
 
Pff, vermoeiend dit. Ik wilde eerst flauw zijn en Gomes zijn scores neerzetten, maar dit dan: Johann Vogel scoorde gemiddeld 1 keer per jaar voor PSV. Was hij ook PSV onwaardig?
Rosario is er niet voor de goals, hij heeft andere taken.
Dus. Frenkie de jong bij ajaks: 5 goals in 57 wedstrijden. En dan kun je die mijn inziens als nog aanvallender zien aks Rosario.
 
Ik denk dat jullie allemaal wel gelijk hebben mbt Rosario: hij is er idd niet voor de goals en heeft andere taken. Alleen hij mag best eens aanvallender denken en op zoek gaan naar diepte in het spel aangezien wij zulke spelers in de voorhoede hebben lopen.
Rosario stagneert vanaf januari al in zijn ontwikkeling. Aanvankelijk was alles nog leuk, niet al te hoge verwachtingen van een speler die twee jaar daarvoor nog voor Almere City speelde. Als je daarna opgeroepen wordt voor Oranje en iedereen roept dat de nieuwe Frank Rijkaard geboren is, dan doet dat wat met zowel jezelf als met de publieke opinie die hogere verwachtingen heeft. Hij is hierna alleen maar voorzichtiger gaan spelen om maar geen fouten te maken. Dan maak je juist fouten zou ik zeggen. En dat hij aanvoerder is geworden, helpt evenmin. Een fout van de trainer, overschatting van de kunde van zijn pupil. Maar MvB heeft met LdJ precies hetzelfde gedaan: op het moment dat iedereen dacht die ik klaar hier en we hoeven hem niet meer, maakte hij hem aanvoerder en belangrijk. Dus wie weet, bewijst hij met Rosario nogmaals het ongelijk van velen.
Verder gaat de vergelijking met F de Jong mank (dat hij ook nooit scoorde) omdat hij zoveel andere goede dingen deed op het veld dat niet scoren geen probleem was. Xavi en Iniesta scoorden ook nooit...
 
Ik denk dat jullie allemaal wel gelijk hebben mbt Rosario: hij is er idd niet voor de goals en heeft andere taken. Alleen hij mag best eens aanvallender denken en op zoek gaan naar diepte in het spel aangezien wij zulke spelers in de voorhoede hebben lopen.
Rosario stagneert vanaf januari al in zijn ontwikkeling. Aanvankelijk was alles nog leuk, niet al te hoge verwachtingen van een speler die twee jaar daarvoor nog voor Almere City speelde. Als je daarna opgeroepen wordt voor Oranje en iedereen roept dat de nieuwe Frank Rijkaard geboren is, dan doet dat wat met zowel jezelf als met de publieke opinie die hogere verwachtingen heeft. Hij is hierna alleen maar voorzichtiger gaan spelen om maar geen fouten te maken. Dan maak je juist fouten zou ik zeggen. En dat hij aanvoerder is geworden, helpt evenmin. Een fout van de trainer, overschatting van de kunde van zijn pupil. Maar MvB heeft met LdJ precies hetzelfde gedaan: op het moment dat iedereen dacht die ik klaar hier en we hoeven hem niet meer, maakte hij hem aanvoerder en belangrijk. Dus wie weet, bewijst hij met Rosario nogmaals het ongelijk van velen.
Verder gaat de vergelijking met F de Jong mank (dat hij ook nooit scoorde) omdat hij zoveel andere goede dingen deed op het veld dat niet scoren geen probleem was. Xavi en Iniesta scoorden ook nooit...
Wat dat laatste betreft, precies mijn punt. Maar dan moet Rosario het op andere gebieden het wel laten zien.
 
Ik denk dat jullie allemaal wel gelijk hebben mbt Rosario: hij is er idd niet voor de goals en heeft andere taken. Alleen hij mag best eens aanvallender denken en op zoek gaan naar diepte in het spel aangezien wij zulke spelers in de voorhoede hebben lopen.
Rosario stagneert vanaf januari al in zijn ontwikkeling. Aanvankelijk was alles nog leuk, niet al te hoge verwachtingen van een speler die twee jaar daarvoor nog voor Almere City speelde. Als je daarna opgeroepen wordt voor Oranje en iedereen roept dat de nieuwe Frank Rijkaard geboren is, dan doet dat wat met zowel jezelf als met de publieke opinie die hogere verwachtingen heeft. Hij is hierna alleen maar voorzichtiger gaan spelen om maar geen fouten te maken. Dan maak je juist fouten zou ik zeggen. En dat hij aanvoerder is geworden, helpt evenmin. Een fout van de trainer, overschatting van de kunde van zijn pupil. Maar MvB heeft met LdJ precies hetzelfde gedaan: op het moment dat iedereen dacht die ik klaar hier en we hoeven hem niet meer, maakte hij hem aanvoerder en belangrijk. Dus wie weet, bewijst hij met Rosario nogmaals het ongelijk van velen.
Verder gaat de vergelijking met F de Jong mank (dat hij ook nooit scoorde) omdat hij zoveel andere goede dingen deed op het veld dat niet scoren geen probleem was. Xavi en Iniesta scoorden ook nooit...

Eens. Ik zeg ook niet dat Rosario op dit moment goed is. Hij lijkt de weg naar boven weer te vinden maar het is zeker niet meer de belofte van de eerste helft van vorig seizoen. Maar de opmerking van Metalium is wat mij betreft gezocht en daarmee onterecht. Hij rekent hem af op punten waar je hem niet op moet beoordelen.

Laat Rosario zijn aanvoerdersband afdoen en wat meer in de luwte gaan werken. Terug naar de basis en nadrukkelijk de weg naar voren zoeken. Maar zoals je zelf al aangaf werkte het uiteindelijk bij LdJ ook, dus wat weet ik ervan.
 
Ver gezocht?
De vergelijking met Johann Vogel gaat absoluut niet op. Die was juist wel belangrijk voor het team, bij hem stokte de aanval, en de aanvoer van achteruit niet.
Rosario 5 assists in 67 wedstrijden?
Géén steekballen, en dus géén diepgang zoals ook IPF terecht aanhaalt.
Spitsen, aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer vanuit het middenveld.
Bij Rosario stopt de aanvoer van achteruit, bovendien maakt hij spelers rondom hem onzeker.
Totaal ongeschikt, hij maakt PSV 0.0 % sterker.
Het feit dat een kleine club als Bologna toch maar afhaakt voor hem ,en dat Koeman hem niet eens voorselecteert, zegt meer dan genoeg.
 
Ver gezocht?
De vergelijking met Johann Vogel gaat absoluut niet op. Die was juist wel belangrijk voor het team, bij hem stokte de aanval, en de aanvoer van achteruit niet.
Rosario 5 assists in 67 wedstrijden?
Géén steekballen, en dus géén diepgang zoals ook IPF terecht aanhaalt.
Spitsen, aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer vanuit het middenveld.
Bij Rosario stopt de aanvoer van achteruit, bovendien maakt hij spelers rondom hem onzeker.
Totaal ongeschikt, hij maakt PSV 0.0 % sterker.
Het feit dat een kleine club als Bologna toch maar afhaakt voor hem ,en dat Koeman hem niet eens voorselecteert, zegt meer dan genoeg.

Het punt is, en daar heeft IPF gelijk in, dat Rosario het niet scoren ook niet compenseert met andere dingen, maar wat jij als statistiek aangeeft is niet de reden dat hij slecht speelt. En daarbij wordt de vergelijking gemaakt met andere middenvelders die niet scoren maar wel goed zijn, en volgens jou redenatie dus niet goed zouden zijn, maar dat wel degelijk zijn. En dan wordt het eigenlijk het punt gemaakt dat een middenvelder niet hoeft te scoren, en geen assist hoeft af te leveren om een goede middenvelder te zijn. En aangezien Rosario niet op 10 staat hoeft dat ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan