Pablo Rosario (M)

Kruspe

Administrator
Medewerker
Weet je wat jij misschien niet weet? Nou ik ga het je zeggen: Kruspe vindt het terecht dat een Zuid-Midden-Latijn-Amerikaan op de bank moet zitten ten faveure van een jeugdspeler. Ik zou zeggen, tel je zegeningen.
😂

Ja, dit gebeurt niet snel. Maar kwaliteit is kwaliteit, en Rosario vind ik echt een geweldenaar. Ik ga het gewoon zeggen ook: als zijn huidige niveau zijn echte niveau is, vind ik hem met afstand de beste middenvelder in onze competitie. Hoppa.

Guti heeft al mooie dingen laten zien, heerlijk om hem erbij te hebben. Ik had hem graag in de basis gezien, maar zeker niet ten koste van Rosario of Pereiro. Laatstgenoemde is nog steeds de allereerste die ik op het wedstrijdformulier zet. Nog steeds even beslissend als voorheen (zijn kwaliteit heeft er twee keer voor gezorgd dat we kampioen zijn geworden, wat een speler), maar hetgene waar het meeste kritiek op was (het niet kunnen meeverdedigen en lui zijn) heeft Van Bommel er in no time uitgeramd. Het feit dat we hem op allerlei plekken tackles zien maken en dat hij regelmatig de meeste meters loopt van iedereen bevestigt dat.

Als je die twee niet kan wisselen, dan blijft Hendrix over. Dat vind ik een lastige. Hendrix komt overduidelijk tekort voor de topwedstrijden, maar is wel erg nuttig. Daarom zeg ik Guti op de bank tot een blessure Mark tot wat anders dwingt.

Pereiro of Rosario wisselen, hou op zeg...

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Rosario: ''Weggestuurd worden bij Ajax is uiteindelijk het beste wat mij kon overkomen''

link

Mooi dat hij bij PSV is. :)

Hey, hier is het topic samen lekker met elkaar Rosario verheerlijken en coûte que coûte Hendrix bashen.

Mods, zouden jullie de naam van dit topic willen veranderen in ‘Thuishaven voor copycats van The Beatles’?