Pépé, Gremio (A)

Ongezouten

Trainer Coach
Vind het er toch wel goed uitzien in dat filmpje hoor. Voordeel dat hij teveel loopt met de bal is dat hij dan de prutsers van PSV die om hem heen staan niet in het spel hoeft te betrekken; grotere slagingskans :unsure: :sneaky:

rico

Assistent Coach
ach mocht het een onzin berichten zijn ( en die zullen er zeker nog veel gaan volgen) dan hebben we in elk geval iets te kijken en iets om over te praten in deze bizarre tijden.
Laten we het in dat geval over verdedigers en middenvelder hebben, niet over vervangers van Bruma, die we aan de straatstenen niet kwijt kunnen

Mister-DC

Ballenjongen
Ik vind Pepe veel weg hebben van Lozano. Snel op de eerste meters en vooral kappen en op snelheid doorlopen. Beetje blind en niet echt de creativiteit die ik hoop als ik een Braziliaanse buitenspeler zie. Aangezien hij 23 is en dus niet heeeeel veel meer te kneden is zou ik deze jongen echt lekker laten gaan. Het is een linksvoor en ik vind Gakpo leuker om naar te kijken eerlijk gezegd.

• Leuk
Reactions: IPF

PSVNEC

Invaller
Ik ken de beste man niet, maar het kan nooit kwaad dat je naam als club zijnde genoemd wordt. Maar goed laat ze maar eerst naar Verdedigers kijken.

Bovenaan Onderaan