Pépé, Gremio (A)

Gini

Aanvoerder
Volgens VP heeft Psv interesse in Pépé er zou inmiddels een bod liggen van 15 mjn ( Gremio wil 20).
Ook Ajax, Bayern München en meerdere andere clubs hebben interesse.

Jerommeke

Basisspeler
Ik weet het niet hoor. Is al 23. Gaan we weer met geld smijten voor de voorhoede en hebben we straks weer een gemankeerde verdediging. Maar hij staat wel in belangstelling van grote clubs, mocht het waar zijn..

Maar alleen al vanwege de naam zou ik het niet doen.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Ik weet het niet hoor. Is al 23. Gaan we weer met geld smijten voor de voorhoede en hebben we straks weer een gemankeerde verdediging. Maar hij staat wel in belangstelling van grote clubs, mocht het waar zijn..

Al 23?

PSV033

Aanvoerder
Met onze huidige TD zou ik geen enkele speler van 15 miljoen kopen. Voor dat bedrag kunnen we het risico niet lopen dat het weer een flop wordt en met JdJ is de kans op een flop nu eenmaal vrij groot.

rico

Assistent Coach
Volgens VP heeft Psv interesse in Pépé er zou inmiddels een bod liggen van 15 mjn ( Gremio wil 20).
Ook Ajax, Bayern München en meerdere andere clubs hebben interesse.
Lijkt me echt een onzinverhaal, ze noemen een stuk of 10 clubs die interesse zouden hebben. Clickbait en een zaakwaarnemer die een speler onder de aandacht wil brengen en een aantal voordehand liggende clubs noemt, waaronder ajax en PSV.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Zou die haar wel overspelen denk je?
Tunahan Kuzu wel!

Hoooooooo! Oké even on topic: leuk om gelinkt te worden met een talent uit Zuid Amerika, maar ik ken de hele speler niet. JdJ heeft niet bepaald een trackrecord dat in zijn voordeel spreekt.

ontleder

Jeugdspeler
Met onze huidige TD zou ik geen enkele speler van 15 miljoen kopen. Voor dat bedrag kunnen we het risico niet lopen dat het weer een flop wordt en met JdJ is de kans op een flop nu eenmaal vrij groot.
wie dan wel ??? ik lees hier veel commentaren maar noem namen wie er wel moet gehaald worden en dan blijkbaar voor weinig geld en vooral onmiddellijk HET schot in de roos is .

RAZINHO

International

Maar dan eerst Bruma voor minimaal 12 miljoen euro zien te verkopen. Ik heb veel meer vertrouwen in deze Pepe in het shirt van PSV, dan in Bruma.....

IPF

Forummer van het jaar 2015
Dat vind ik nou ook van Messi. Ik roep wel eens naar de teevee: speel nou eens af, knul! Maar nee, hoor.
Het vervelendste is dat andere spelers hier een voorbeeld van gaan nemen en hem willen na doen. Alsof alles bij Messi lukt met dat spel van hem.

-040-

Trainer Coach
Het vervelendste is dat andere spelers hier een voorbeeld van gaan nemen en hem willen na doen. Alsof alles bij Messi lukt met dat spel van hem.
Bij de Spakenburgs Boys zou blijken dat Messi helemaal niet zo goed zou zijn.

Gini

Aanvoerder
ach mocht het een onzin berichten zijn ( en die zullen er zeker nog veel gaan volgen) dan hebben we in elk geval iets te kijken en iets om over te praten in deze bizarre tijden.

Bovenaan Onderaan