Overige Sporten

Eens! Al moet ik bekennen dat ik korfbal een sport voor watjes vind.
Volgens mij ben jij in de war met betaald voetbal😆.

Maar zonder gekheid, dat imago is echt zo onterecht. In vergelijking met waterpolo gebeurt er (eerlijk is eerlijk) inderdaad heel weinig op fysiek gebied, maar dat is met iedere sport zo. Het ironische is zelfs dat hoe hoger het niveau is waarop gespeeld wordt, hoe fysieker het spelletje. Daarnaast moet je ook beschikken over een prima conditie, want door het introduceren van de schotklok op de 3 hoogste niveaus (en hoogste jeugdniveau) moet er veel sneller gespeeld worden, terwijl er niet constant gewisseld mag worden zoals bij handbal en basketbal.

O ja, het jaar 1902 stuurde een postduif, of je dit vooroordeel even terug wilde sturen😉.
 
Volgens mij ben jij in de war met betaald voetbal😆.

Maar zonder gekheid, dat imago is echt zo onterecht. In vergelijking met waterpolo gebeurt er (eerlijk is eerlijk) inderdaad heel weinig op fysiek gebied, maar dat is met iedere sport zo. Het ironische is zelfs dat hoe hoger het niveau is waarop gespeeld wordt, hoe fysieker het spelletje. Daarnaast moet je ook beschikken over een prima conditie, want door het introduceren van de schotklok op de 3 hoogste niveaus (en hoogste jeugdniveau) moet er veel sneller gespeeld worden, terwijl er niet constant gewisseld mag worden zoals bij handbal en basketbal.

O ja, het jaar 1902 stuurde een postduif, of je dit vooroordeel even terug wilde sturen😉.
Korfbal, dat is met gemengd douchen dacht ik? Koud en warm water om tot een goede temperatuur te komen heb ik wel eens begrepen?
 
Volgens mij ben jij in de war met betaald voetbal😆.

Maar zonder gekheid, dat imago is echt zo onterecht. In vergelijking met waterpolo gebeurt er (eerlijk is eerlijk) inderdaad heel weinig op fysiek gebied, maar dat is met iedere sport zo. Het ironische is zelfs dat hoe hoger het niveau is waarop gespeeld wordt, hoe fysieker het spelletje. Daarnaast moet je ook beschikken over een prima conditie, want door het introduceren van de schotklok op de 3 hoogste niveaus (en hoogste jeugdniveau) moet er veel sneller gespeeld worden, terwijl er niet constant gewisseld mag worden zoals bij handbal en basketbal.

O ja, het jaar 1902 stuurde een postduif, of je dit vooroordeel even terug wilde sturen😉.
Tja. Ik zie het voornamelijk als een beetje overgooien. Wel erg knap hoe die bal erin gegooid wordt. Dat is echt wel lastig.

Ik snap ook niks van het gemengd willen spelen, maar dan niet elkaar willen verdedigen.

Maar uiteindelijk ieder z’n ding. Jij vindt waterpolo wellicht enorm stom.
 
Dat is erg jammer, vanwege de supporters de sport maar links laten liggen. Ik kijk juist graag naar zaalsporten. Handbal, basketbal, korfbal in mijn geval natuurlijk, voetbal. Veel actie, spel wat snel op en neer gaat, heerlijk om te zien!
Als ik het kijk is het eigenlijk altijd zonder geluid.
 
Hij mag niet spelen en moet het land verlaten. Mooi. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Pedante zak hooi.
Hopelijk heeft een flimploeg van Border Security: Australia's Front Line alles gefilmd en komt dit
over een paar weken op TV. :geek:
Wellicht hebben ze ook zijn anus gecontroleerd op aanwezigheid van verboden middelen. :p
 
Tja. Ik zie het voornamelijk als een beetje overgooien. Wel erg knap hoe die bal erin gegooid wordt. Dat is echt wel lastig.

Ik snap ook niks van het gemengd willen spelen, maar dan niet elkaar willen verdedigen.

Maar uiteindelijk ieder z’n ding. Jij vindt waterpolo wellicht enorm stom.
Nee, zeker niet. Ook al is dat welbeschouwd ook niets meer dan een beetje zwemmen en overgooien😂. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat er bij een sport die zo fysiek is, tot het gemene af, niet zoiets is als een VAR die puur kijkt naar wat er onder water gebeurt. Ik snap dat zoiets niet op elk niveau kan, maar op het hoogste niveau zou dat toch moeten kunnen?
 
Nee, zeker niet. Ook al is dat welbeschouwd ook niets meer dan een beetje zwemmen en overgooien😂. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat er bij een sport die zo fysiek is, tot het gemene af, niet zoiets is als een VAR die puur kijkt naar wat er onder water gebeurt. Ik snap dat zoiets niet op elk niveau kan, maar op het hoogste niveau zou dat toch moeten kunnen?
Gemeen valt over het algemeen mee, hoor. Omdat iedereen accepteert wat er onder water gebeurd en sowieso fouten van de scheidsrechters is een VAR niet nodig. Die wordt alleen op grote toernooien gebruikt voor doellijntechnologie.
 
Wat een idioot joh...

Maar liegen zit hem blijkbaar in het -pure- bloed.
Ik vond 'm al niet sympathiek, nu vind ik het een ontzettende lul die gevaarlijke onzin verkondigt via een platform waar hij ontzettend veel volgers en fans heeft.
Ze noemen Giel Beelen ook wel eens de Djokovic van de radio
 
Nog ff over die tennisser, die is gewoon echt knetter

Maar eens waarschijnlijk geen idee dat kraanwater schoner en van horigen kwaliteit is dan flessen water. En niet dat tapwater in Nederland maar het smeriger chloorwater in Frankrijk is in deze gebruikt als vergelijkingsmateriaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan