Overige Sporten

Is gewoon niet mijn genre, dat klopt. Wel wat rondom de wedstrijd gehoord, Badr die vooral snel d'r opklapt, Rico meer als langzame maar zekere sloper.
Kwam gister op mij over als een rugby wedstrijd waarbij twee aan elkaar gewaagde ploegen die elkaar geen duimbreed gunnen. Tactisch vast ijzersterk maar voor de toevallige zapper bevat het weinig amusement.

Overigens, veel zaken die je noemt zou je ook kunnen zeggen van bv Tour de France ;)

Je kunt in zo’n gevecht niet zomaar wat doen, want de tegenstander straft elke fout hard af.
En ja, bij wielrennen gelden ook die dingen, maar dit is nóg persoonlijker. Je incasseert slagen en trappen. Geen ploeggenoot die je helpt. Al die tijd trainen voor 5 x 3 minuten. Iemand wil je slaan, en een enkele slag kan het einde voor je betekenen. Je krijgt slaag, maar moet je emotie aan de kant zetten. Prachtig.
En ja een partij respect betuigen aan je tegenstander, of je wint of verliest. Mooi gewoon.
 
Prachtige technische sport, man tegen man of vrouw tegen vrouw. Hoewel ik MMA leuker vindt. Jammer alleen dat er niet alleen een zweem van criminaliteit omheen hangt maar dat een aantal vechtsporten er van doordrongen zijn.
Ja, het trekt (ook) wel bepaalde mensen aan. En op lagere niveaus raken sporters betrokken bij zaakjes vanwege hun kwaliteiten....
 
Het is alleen jammer dat die staredowns er altijd in moeten. Veel mensen vinden het prachtig dus wie ben ik. Maar ik vindt het voornamelijk kleutergedrag. Dat zielige boos kijken op 5 cm afstand. En dat zou dan heueueul belangrijk zijn. Laat ik het de clownsronde noemen.
 
Ja, het trekt (ook) wel bepaalde mensen aan. En op lagere niveaus raken sporters betrokken bij zaakjes vanwege hun kwaliteiten....
Ook op hogere niveau's (Hari). Is historisch zo gegroeid, al tenminste vanaf de jaren 50.
 
Zo boos als Rico op Gerges werd bij die persconferentie heb ik hem nog niet gezien. Die 2e opmerking van Gerges was ook gewoon om ruzie te krijgen natuurlijk.
 
Zo boos als Rico op Gerges werd bij die persconferentie heb ik hem nog niet gezien. Die 2e opmerking van Gerges was ook gewoon om ruzie te krijgen natuurlijk.
Wie was die kerel en waarom zat hij van achterin de zaal te schreeuwen?
 
Ook een kickbokser. Rico heeft volgens mij 2x van hem gewonnen, als ik z'n opmerkingen mag geloven. En kennelijk is ie ook Badr fan.
OK, maar waarom zit hij bij de persconferentie? Ik heb niet het idee dat kickboxers kunnen schrijven?
 
OK, maar waarom zit hij bij de persconferentie? Ik heb niet het idee dat kickboxers kunnen schrijven?

Waarschijnlijk om de opmerkingen te kunnen maken zodat hij wat opschudding kan veroorzaken. Op die manier een gevecht afdwingen. Met een gevecht tegen Rico komen meer kijkcijfers dus ook een hoger loonstrookje. Des te meer drama erbij komt kijken des te meer social media/ aandacht/ etc. Marketing. Zie ook: McGregor, Colbi of Sonnen.
 
Zo boos als Rico op Gerges werd bij die persconferentie heb ik hem nog niet gezien. Die 2e opmerking van Gerges was ook gewoon om ruzie te krijgen natuurlijk.
Leuk stukje inderdaad. Was leuker geweest wanneer die trainer/manager gewoon zijn muil had gehouden.
 
Waarschijnlijk om de opmerkingen te kunnen maken zodat hij wat opschudding kan veroorzaken. Op die manier een gevecht afdwingen. Met een gevecht tegen Rico komen meer kijkcijfers dus ook een hoger loonstrookje. Des te meer drama erbij komt kijken des te meer social media/ aandacht/ etc. Marketing. Zie ook: McGregor, Colbi of Sonnen.
Bijzonder dat er ook niet-pers aanwezig is.
 
Basketbal legende Kobe Bryant is omgekomen bij een helikopter crash. Het schijnt dat 1 van zijn 4 dochters ook in de helikopter zat, al is dit nog niet volledig bevestigd
 
Basketbal legende Kobe Bryant is omgekomen bij een helikopter crash. Het schijnt dat 1 van zijn 4 dochters ook in de helikopter zat, al is dit nog niet volledig bevestigd

Ik heb gisteravond op meerdere sites voorbij zien komen dat zijn dochter van 13 er ook in zat, zou al bevestigd zijn. Ze waren onderweg naar een wedstrijd waarin zij zou spelen. Verder nog een vader en dochter voor diezelfde wedstrijd. Laatste slachtoffer zal dan de piloot zijn? Of vloog Bryant zelf?

Edit: Zie dat er inmiddels zelfs 9 doden zijn, piloot en 8 passagiers. Dochter zat er inderdaad ook in.
 
Ik heb gisteravond op meerdere sites voorbij zien komen dat zijn dochter van 13 er ook in zat, zou al bevestigd zijn. Ze waren onderweg naar een wedstrijd waarin zij zou spelen. Verder nog een vader en dochter voor diezelfde wedstrijd. Laatste slachtoffer zal dan de piloot zijn? Of vloog Bryant zelf?

Edit: Zie dat er inmiddels zelfs 9 doden zijn, piloot en 8 passagiers. Dochter zat er inderdaad ook in.
Ach, de een fietst naar zijn sportwedstrijd en de ander pakt ff de heli.
 
Sofia Kenin (21 jaar) wint de Australian open.

Sofia Kenin - Garbiñe Muguruza
4-6, 6-2, 6-2
 
Djokovic gediskwalificeerd op US Open

link

Novak Djokovic is in de vierde ronde van de US Open gediskwalificeerd. De Serviër raakte in zijn partij tegen de Spanjaard Pablo Carreno Busta gefrustreerd toen hij zijn servicegame verloor, waarop hij een bal wegsloeg en daarbij een lijnrechter op de keel raakte.

Erg dom. :FP: :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan