Overige Sporten


Ik vindt hier wel wat van...

Ik ook, een overschatte egoïst. Die hoef ik niet te zien op de Olympische spelen.

En de taalnazi De Bouterbaas zal je dT combinatie waarderen. :maniac:
 

Ik vindt hier wel wat van...
Het ligt wel iets genuanceerder dan de kop aangeeft. Daarbij gaat ze daar voor de dubbel heen en moet ze daar veel voor laten. Er is wel iets voor te zeggen.
 
Tennis... Dat kan gewoon afgeschaft worden. Kudtsport voor kudtvolk.

Niet zeiken, dit ís de genuanceerde versie.
 
Het ligt wel iets genuanceerder dan de kop aangeeft. Daarbij gaat ze daar voor de dubbel heen en moet ze daar veel voor laten. Er is wel iets voor te zeggen.

Hoe zo is er iets voor te zegge? Je moet trots zijn dat je voor je Nederland uit mag komen op de Olympische spelen. Dat ze er geld aan wil verdienen is belachelijk. Ze heeft meer dan 10 miljoen USD(Wikipedia) aan prijzengeld gewonnen, maar 80k is heel veel geld, zielige geldslet is het.

Ze geeft perfect aan waar ze aan denkt en wat ze wil, dan verdien je het niet eens meer om een Nederlands shirt te dragen.
 
Hoe zo is er iets voor te zegge? Je moet trots zijn dat je voor je Nederland uit mag komen op de Olympische spelen. Dat ze er geld aan wil verdienen is belachelijk. Ze heeft meer dan 10 miljoen USD(Wikipedia) aan prijzengeld gewonnen, maar 80k is heel veel geld, zielige geldslet is het.

Ze geeft perfect aan waar ze aan denkt en wat ze wil, dan verdien je het niet eens meer om een Nederlands shirt te dragen.

Waarom moet ze dat? Mag ze ook iets over jou zeggen dat je iets moet? :D
 
Hoe zo is er iets voor te zegge? Je moet trots zijn dat je voor je Nederland uit mag komen op de Olympische spelen. Dat ze er geld aan wil verdienen is belachelijk. Ze heeft meer dan 10 miljoen USD(Wikipedia) aan prijzengeld gewonnen, maar 80k is heel veel geld, zielige geldslet is het.

Ze geeft perfect aan waar ze aan denkt en wat ze wil, dan verdien je het niet eens meer om een Nederlands shirt te dragen.
Tja, wie ben jij (of zijn wij) om te bepalen of iets veel geld is voor iemand. Ik denk trouwens dat een tennisser ook veel onkosten maakt. Zij geeft in principe de voorkeur aan de gewone toernooien. Ze gaat nu voor het dubbelspel naar de OS. Ik denk dat Bertens er prima mee kan leven om niet naar de OS te gaan. Ik snap haar gedachte wel enigszins. En volgens mij vraagt ze toch ook niet om het volledige bedrag?
 
Het ligt wel iets genuanceerder dan de kop aangeeft. Daarbij gaat ze daar voor de dubbel heen en moet ze daar veel voor laten. Er is wel iets voor te zeggen.
Nou, als we het financieel gaan bekijken, is de kans dat choker Bertens ook maar iets wint op de OS is nihil. Geen cent in investeren dus.

Net zoals er nu weer 12-14m belastingcenten (gelukkig niet van mij :sneaky: ) in dat nare Eurovisie songfestival gestoken worden. Belachelijk, ik kan wel 1000 dingen bedenken die nuttiger zijn, zelfs een belastingverlaging voor de allerrijksten zou ik een betere besteding vinden.
 
Tja, wie ben jij (of zijn wij) om te bepalen of iets veel geld is voor iemand. Ik denk trouwens dat een tennisser ook veel onkosten maakt. Zij geeft in principe de voorkeur aan de gewone toernooien. Ze gaat nu voor het dubbelspel naar de OS. Ik denk dat Bertens er prima mee kan leven om niet naar de OS te gaan. Ik snap haar gedachte wel enigszins. En volgens mij vraagt ze toch ook niet om het volledige bedrag?
Ze vraagt om prijzengeld dat ze eventueel zou kunnen winnen. Misschien vliegt ze er in de toernooien die ze nu gaat spelen wel in de eerste ronde uit, of blesseert ze zich. belacheleijk, ik sluit me bij Teamspirit aan: zielige geldslet
 
Mag ze ook iets over jou zeggen dat je iets moet? :D

Zolang ik haar niet moet... :xp:

Tja, wie ben jij (of zijn wij) om te bepalen of iets veel geld is voor iemand. Ik denk trouwens dat een tennisser ook veel onkosten maakt.

Vast en zeker, en daarom heeft ze sponsoren om haar kosten te dekken. Maar dan nog dik 10 miljoen bij elkaar tikken, dan moet er nog ruim 5 miljoen over zijn als ze alles zelf zou betalen (voorzichtige schatting). Meer dan genoeg om tot je dood van te leven als het verstandig doet, dat is dik 80k per jaar als je nog 60 jaar leeft. Als je de 5 miljoen slim investeerd wordt het alleen maar meer. Dus ik denk dat ik rustig mag vinden dat ze te hoog van de toren blaast en zichzelf te belangrijk maakt.
 
Vast en zeker, en daarom heeft ze sponsoren om haar kosten te dekken. Maar dan nog dik 10 miljoen bij elkaar tikken, dan moet er nog ruim 5 miljoen over zijn als ze alles zelf zou betalen (voorzichtige schatting). Meer dan genoeg om tot je dood van te leven als het verstandig doet, dat is dik 80k per jaar als je nog 60 jaar leeft. Als je de 5 miljoen slim investeerd wordt het alleen maar meer. Dus ik denk dat ik rustig mag vinden dat ze te hoog van de toren blaast en zichzelf te belangrijk maakt.
Het is ook niet echt een opmerking op populair mee te worden. Dat lijkt me ook. Ik denk dat ze eerder een excuus zoekt om niet naar de OS te gaan.
 

Ik vindt hier wel wat van...

Ja ik ook maar dan zonder t. :rolleyes: ;)
Zeiken om niets. Je gaat graag naar de Olympische spelen of je gaat niet.
Dat gezeur vooraf. Pak je racket, sla tegen de bal en zeik niet zo. :sick: :braak:
 
Ja ik ook maar dan zonder t. :rolleyes: ;)
Zeiken om niets. Je gaat graag naar de Olympische spelen of je gaat niet.
Dat gezeur vooraf. Pak je racket, sla tegen de bal en zeik niet zo. :sick: :braak:
Neem aan dat jouw tweede zin betrekking had op de eerste....
 

Ik vindt hier wel wat van...

Blijkt helemaal niks van te kloppen, Bertens heeft helemaal niet gevraagd om financiële compensatie, zegt ze zelf in Peptalk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan