Overige Oud-Spelers

Terwijl hij toch nog wel wat leuke (belangrijke) goals heeft gemaakt en assist heeft gegeven. Jammer, heb het gevoel dat er meer in zat maar dat het er niet is uitgekomen, deels door omstandigheden.
Niemand verwijt hem iets. Ik denk dat het gros hem wel een kansje had willen geven, komend seizoen.
 
Nou, is 'zijn' topic leek men vooral blij te zijn dat hij ging.. maar misschien las ik dat verkeerd.
Dat had meer te maken met zijn instelling. Ik doelde puur op zijn kwaliteiten als voetballer. Ik verkeerde nog immer in de veronderstelling dat die kwaliteiten hier gewaardeerd werden. :D
Maar je hebt gelijk. Ik ging voorbij aan zijn optreden van de laatste periode.

Daarmee is er dus nog minder reden voor een eigen topic. (Y)
 
Waarom heeft deze vent dan een eigen topic:

560x315_bakkali.jpg
 
Ik zal de counters eens even resetten... (Niet de post count. Geen paniek)

Volgens mij hebben jullie van alles geprobeerd om die spookpagina kwijt te raken, denk dat je nu, met het verwijderen van het topic, het wel gered hebt.
 
Is het in orde zo?

Geen idee, was in de veronderstelling dat jij het topic van Zakaria B. volledig ging verwijderen. Dat zou betekenen dat we nooit meer de spookpagina zouden krijgen, kreeg daarbij ff een momentje van weemoed (naar de spookpagina, niet naar de speler). Maar ik zie dat de beruchte Z. B. nog steeds zijn eigen pagina heeft, dus op een dag zal het spook terugkeren :yeah:.....
 
'Valencia heeft genoeg gezien en dirigeert PSV-paria naar uitgang'

Zakaria Bakkali nadert de uitgang bij Valencia. De Belgische aanvaller, die in 2015 met veel bombarie vertrok bij PSV, is overbodig geraakt in Spanje.

:unsure:Wat is een carrière tot nu toe ... :re: :fl:
 
'Valencia heeft genoeg gezien en dirigeert PSV-paria naar uitgang'

Zakaria Bakkali nadert de uitgang bij Valencia. De Belgische aanvaller, die in 2015 met veel bombarie vertrok bij PSV, is overbodig geraakt in Spanje.

:unsure:Wat is een carrière tot nu toe ... :re: :fl:

Eerst ergerde het mannetje je de hele tijd, en nu is elk bericht een reden om de hele dag vrolijk te zijn. :D
 
'Valencia heeft genoeg gezien en dirigeert PSV-paria naar uitgang'

Zakaria Bakkali nadert de uitgang bij Valencia. De Belgische aanvaller, die in 2015 met veel bombarie vertrok bij PSV, is overbodig geraakt in Spanje.

:unsure:Wat is een carrière tot nu toe ... :re: :fl:

He wat rot voor m :D
 
'Valencia heeft genoeg gezien en dirigeert PSV-paria naar uitgang'

Zakaria Bakkali nadert de uitgang bij Valencia. De Belgische aanvaller, die in 2015 met veel bombarie vertrok bij PSV, is overbodig geraakt in Spanje.

:unsure:Wat is een carrière tot nu toe ... :re: :fl:
Ben benieuwd welke volgende laptopcoach of laptopscout, Bakkali gaat benaderen...
 
Zeker. Mensen hebben gewoon soms een steuntje in de rug nodig.

Yup, beide ouders kwijt, ver van andere familie, tja, weet niet of ik het beter zou doen in zo'n situatie. Wat dat betreft was het niet was om naar Rusland te gaan, maar anderzijds, in de zandbak (quatar ofzo toch) was t vast niet beter gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan