Overige Nationale Teams

Engeland in eigen huis na 36 seconden op achterstand tegen Kosovo door een gigantische blunder (pass van CV Keane gewoon in de voetten van een van de aanvallers). Wauw.
 
Daarna gewoon 5-3 gewonnen. Die Britten scoren makkelijk.

Het is vooral die voorhoede die het doet, die is van wereldklasse. Het middenveld, inclusief die enorm overhypte Rice (om even een voorbeeld te geven dat je spelers flink hypen niet per se iets Nederlands is) en de verdediging (wellicht op Trent na) vind ik echt niet bijzonder.
 
Het is vooral die voorhoede die het doet, die is van wereldklasse. Het middenveld, inclusief die enorm overhypte Rice (om even een voorbeeld te geven dat je spelers flink hypen niet per se iets Nederlands is) en de verdediging (wellicht op Trent na) vind ik echt niet bijzonder.
Dus daar was wel een goede Trent zichtbaar in de verdediging.
 
Guus Hiddink wordt bondscoach van Curaçao

link

Guus Hiddink wordt de nieuwe bondscoach van Curaçao. Hij zal samen met Hedwiges Maduro het nationale voetbalteam gaan leiden.

o.O

Guus toch. :rolleyes: :maniac:
 
Guus Hiddink wordt bondscoach van Curaçao

link

Guus Hiddink wordt de nieuwe bondscoach van Curaçao. Hij zal samen met Hedwiges Maduro het nationale voetbalteam gaan leiden.

o.O

Guus toch. :rolleyes: :maniac:
Mooi man! Curaçao is een beetje aan het opkomen heb ik het gevoel. Guus kan daar lekker helpen met de stap te maken.
 
Lekker man. Beetje op dat eiland vertoeven op je oude leeftijd. Af en toe een potje voetbal op andere eilanden. Lekker genieten daar
 
Lekker man. Beetje op dat eiland vertoeven op je oude leeftijd. Af en toe een potje voetbal op andere eilanden. Lekker genieten daar

:unsure: De voetballers van Curaçao voetballen doorgaans niet op Curaçao. :rolleyes:
Slechts heel af en toe bij een thuis-interland.
 
De oefenwedstrijd van het Noors voetbalelftal tegen Israël van woensdagavond gaat niet door. De autoriteiten in Noorwegen hebben dat besloten nadat dinsdag een speler van het Israëlisch elftal positief heeft getest op het coronavirus.

Het zal Zahavi niet zijn.
 
Mooi eerbetoon aan een schitterende voetballer:


Modric is een gigant. Volgens mij ook een sympathieke vent. Kroatie is uberhaupt echt een geweldig voetballand. De hoeveelheid talenten dat vanuit Zagreb komt is ongehoord. Wat dat betreft redelijk wat gelijkenissen tov NL; relatief klein land, maar het toch elke keer voor elkaar weten te krijgen om de toppers voort te brengen wereldwijd.

Jammer dat je er telkens in slaagt de minst aansprekende teams te supporten, Quagmire - je had jezelf zo'n voetbalrijkdom kunnen verwerven dmv een wat betere voetbalopvoeding, zowel hier als in het thuisland:xp:
 
Jammer dat je er telkens in slaagt de minst aansprekende teams te supporten, Quagmire - je had jezelf zo'n voetbalrijkdom kunnen verwerven dmv een wat betere voetbalopvoeding, zowel hier als in het thuisland:xp:

Ja echt story of my life, de eeuwige 2na beste met alles pff, met vacature 2de geworden, in NL supporter van de 2na beste, in Kroatie supporter van de 2na beste.. Qua kampioenschapsfeestjes zie ik het zeer somber in aankomende 10 jaar al heb ik dubbele kans
 
Terug
Bovenaan Onderaan