Overige Nationale Teams

Dit is ook absurd... Klik

Dit betekent dus in feite dat je beter tot drie keer toe kan bijten (dan word je namelijk beloond met een transfer naar Barcelona), dan een vinger in de bilspleet van je tegenstander?

Ik vind het gewoon homofoob gedrag van Mainz.
 
Dit is ook absurd... Klik

Dit betekent dus in feite dat je beter tot drie keer toe kan bijten (dan word je namelijk beloond met een transfer naar Barcelona), dan een vinger in de bilspleet van je tegenstander?
Inderdaad. Logisch toch? Of ben ik nou ook homofoob?
 
Ik vind het gewoon homofoob gedrag van Mainz.

Tenzij het gezien wordt als aanranding (of misschien zelfs verkrachting, ik weet niet hoe diep en warm het vingertje zat :D), dan hebben ze wel een punt.
 
Dit is ook absurd... Klik

Dit betekent dus in feite dat je beter tot drie keer toe kan bijten (dan word je namelijk beloond met een transfer naar Barcelona), dan een vinger in de bilspleet van je tegenstander?
Correct.... Beetje overdreven reactie van Mainz, overigens gaat het hun meet om de schwalbe dan het bewuste vingerincident net daarvoor.
 
Nee, maar even serieus: Je loopt op straat en je komt iemand tegen die je vaag wel eens gezien hebt, of een collega "van een andere vestiging" ofzo, en die flikt dat bij je. Dit is toch een toppunt van WTF of niet? Ik denk dat de beste meneer bij mij geen schwalbe had hoeven maken.
 
Nee, maar even serieus: Je loopt op straat en je komt iemand tegen die je vaag wel eens gezien hebt, of een collega "van een andere vestiging" ofzo, en die flikt dat bij je. Dit is toch een toppunt van WTF of niet? Ik denk dat de beste meneer bij mij geen schwalbe had hoeven maken.
Ja, precies! Die valpartij was er dan ook gekomen, maar niet op eigen initiatief.
 
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/575479/succesvolle-mexicaanse-bondscoach-ontslagen
Bondscoach Mexico ontslagen. Naar verluid zou hij zich hebben misdragen tegen een journalist.

Haha verrassend :D

Herrera.jpg
 
Ik vind dat echt een geweldige vent :D

Ik vind het echt een lul van een vent.


Heeft nooit geen bal klaar gespeeld, en werd tijdens de Goldcup gematst door de arbitrage tijdens 2 belangrijke wedstrijden tegen teams waar FC Oss nog van kan winnen.
Werd alleen bondscoach omdat hij coach was bij het zwaar door de nationale televisie gesponsorde America.


En had een fokking air over zich als of hij god zelf was/is.

Blij dat hij weg is, de lul !!! ;)
 
Ik vind het echt een lul van een vent.


Heeft nooit geen bal klaar gespeeld, en werd tijdens de Goldcup gematst door de arbitrage tijdens 2 belangrijke wedstrijden tegen teams waar FC Oss nog van kan winnen.
Werd alleen bondscoach omdat hij coach was bij het zwaar door de nationale televisie gesponsorde America.


En had een fokking air over zich als of hij god zelf was/is.

Blij dat hij weg is, de lul !!! ;)

Jij zal er wel meer verstand van hebben aangezien jij in Mexico woont, al vind ik zo'n dikkertje dat rood wordt; zich drukmaakt om niks en schreeuwt langs de lijn vrij vermakelijk :D
 
Jij zal er wel meer verstand van hebben aangezien jij in Mexico woont, al vind ik zo'n dikkertje dat rood wordt; zich drukmaakt om niks en schreeuwt langs de lijn vrij vermakelijk :D
Ik in het begin ook, maar het begon steeds meer op een act te lijken.
En na al het gejank over de penalty die Robben versierde op het WK, daarna bij het krijgen van 3 (!!) omstreden penalties doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dan raak je bij mij een beetje het vertrouwen kwijt, en ben je gewoon een Pipo.
 
Ik in het begin ook, maar het begon steeds meer op een act te lijken.
En na al het gejank over de penalty die Robben versierde op het WK, daarna bij het krijgen van 3 (!!) omstreden penalties doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dan raak je bij mij een beetje het vertrouwen kwijt, en ben je gewoon een Pipo.
Nu met z'n allen gaan tweeten: Gold Cup 2015, no era penal!
 
Tshabalala, dat die na het WK 2010 nooit naar Europa is gekomen.

De openingsgoal van het WK 2010 moet wel het allermooiste openingsdoelpunt ooit zijn. Ik was, vanzelfsprekend, voor Mexico die dag, maar zelfs ik werd blij van die gruwelijke goal. Wow!
 
Terug
Bovenaan Onderaan