Overige Nationale Teams

Mongolië als eerste land ter wereld uitgeschakeld in de kwalificatie voor het WK 2018. :(

Dat gaan Kublai en Djenghis niet leuk vinden...
 
Iran won gisteren met 2-0 van Chili. Oke, niet alle sterren aanwezig maar dat gold voor Iran ook. Het grappige is dat het hele land dit meer vierde als een soort lange neus naar de minister van Sport die eigenlijk de succesvolle trainer, weg wil hebben.
 
Iran won gisteren met 2-0 van Chili. Oke, niet alle sterren aanwezig maar dat gold voor Iran ook. Het grappige is dat het hele land dit meer vierde als een soort lange neus naar de minister van Sport die eigenlijk de succesvolle trainer, weg wil hebben.

Das die Portugees toch??

Mooi resultaat overigens hoor. Congrats!
 
Das die Portugees toch??

Mooi resultaat overigens hoor. Congrats!
Ja klopt en hij is echt heel hatelijk richting de tegestanders enz., een echte dus. Maar is mede daarom ontzettend populair bij het volk. Is ook relatief gezien heel succesvol.
Die tweede goal van Iran vond ik echt mooi, was ik niet van hen gewend.
 
Doen! Wilmots is een schande voor deze ploeg. Outsider voor de titel op het EK 2016 en het WK 2018. Ik snap dat Advocaat hier muziek in ziet.
Ik zie hier toch een terugkrabbel actie van de fans van dse Rode Duivels. Maar goed na zo een saai WK waar van te voren werd gezegd dat zij effe Algerije en de rest gingen inmaken, kan ik me dit ook weer voorstellen:p
 
Ik zie hier toch een terugkrabbel actie van de fans van dse Rode Duivels. Maar goed na zo een saai WK waar van te voren werd gezegd dat zij effe Algerije en de rest gingen inmaken, kan ik me dit ook weer voorstellen:p

Zou het er überhaupt inzitten bij die Belgen? Het echte geloof in eigen kunnen? Echt succes. En dan bedoel ik niet even wat leuke potten winnen. Maar echt op het moment supreme er staan? Of is deze ploeg gewoon een hype?
 
Zou het er überhaupt inzitten bij die Belgen? Het echte geloof in eigen kunnen? Echt succes. En dan bedoel ik niet even wat leuke potten winnen. Maar echt op het moment supreme er staan? Of is deze ploeg gewoon een hype?

Dat gaat Dickie even regelen. :p Qua spelersmateriaal zit het erin zou ik zeggen. Niet zo goed als favorieten als Spanje, Duitsland, Frankrijk maar zeker gelijkwaardig met landen als Nederland inclusief Robben, Italië en Engeland. Het WK verliep voor België echt zo slecht nog niet, hoewel Wilmots de ploeg ontzettend schijterig liet spelen. Maar goed, dat deden Brazilië, Nederland en Argentinië net zo goed en terecht. Resultaat is wat telt op zo'n toernooi. Dat Duitsland het ook nog kon met spectaculair voetbal tekent de sterkte van die ploeg. Of België wat is gaan we de komende twee eindrondes zien, hopelijk met Dickie.
 
Zou het er überhaupt inzitten bij die Belgen? Het echte geloof in eigen kunnen? Echt succes. En dan bedoel ik niet even wat leuke potten winnen. Maar echt op het moment supreme er staan? Of is deze ploeg gewoon een hype?
Tot nu toe is het meer een hype gebleken dan dat ze ook echt wat potten kunnen breken. Nou nou, zij hebben zich gekwalificeerd voor het WK.... Ik bedoel zo een Company is gewoon 29 jaar, Lopmbaerts 31, Vertonghen 28, Vermaelen 29, Fellaini 28, Dembele 28, Mertens idem, Witsel 26-27.... En die wisten zich dus in 2014 voor het eerst in hun carierre te plaatsen voor een eindtoernooi.... Blijven jongens als Hazard (24), De Bruyne (23-24), Lukaku en Courtois over die nog erg jong zijn. Ik bedoel zelfs op de leeftijd van die laatstgenoemden hadden Robben, Sneijder, van Persie enz. al 2 eindtoertnooien achter de rug en vaak ook nog met een goed resultaat, zoals bijv. de halve finale van het EK in Portugal.
 
Laatst bewerkt:
Capello vliegt er mogelijk uit bij Rusland, maar krijgt dan wel een aardige afkoopsom mee :eek:
Ik neem aan dat het in verhouding staat tot zijn nog te verkrijgen loon tot 2018, wat derhalve toch wel buitensporig genoemd mag worden.
 
Capello vliegt er mogelijk uit bij Rusland, maar krijgt dan wel een aardige afkoopsom mee :eek:
Ik neem aan dat het in verhouding staat tot zijn nog te verkrijgen loon tot 2018, wat derhalve toch wel buitensporig genoemd mag worden.

Te belachelijk voor woorden inderdaad. Ik zal overigens niets slechts zeggen over Capello, die heeft zich namelijk toch wel redelijk bewezen, maar zijn prestaties bij Rusland zijn echt verschrikkelijk. Het ziet er gewoon niet uit...
 
Capello vliegt er mogelijk uit bij Rusland, maar krijgt dan wel een aardige afkoopsom mee :eek:
Ik neem aan dat het in verhouding staat tot zijn nog te verkrijgen loon tot 2018, wat derhalve toch wel buitensporig genoemd mag worden.

22 miljoen :eek:

Is dat geen schorsing door de FIFA, als de politiek (sportminister) zich bemoeid met de sportbond (Russische voetbalbond, de werkgever van Capello)?
 
22 miljoen :eek:

Is dat geen schorsing door de FIFA, als de politiek (sportminister) zich bemoeid met de sportbond (Russische voetbalbond, de werkgever van Capello)?
Hoeveel zou die dan 'gewoon' verdienen? En hoeveel werk heeft hij aan het bondscoachschap. Volgens mij zit ie zo zelfs boven de Poetinnorm ;)
 
Dit is ook absurd... Klik

Dit betekent dus in feite dat je beter tot drie keer toe kan bijten (dan word je namelijk beloond met een transfer naar Barcelona), dan een vinger in de bilspleet van je tegenstander?
 
Terug
Bovenaan Onderaan