Overige Nationale Teams

Curaçaos voetbalelftal

Kluivert aan de slag als bondscoach van Curaçao

http://www.nu.nl/sport/4004321/kluivert-slag-als-bondscoach-van-curaao.html

Kluivert moet met Curaçao proberen plaatsing voor het WK 2018 in Rusland af te dwingen.

:unsure: Dat gaat niet lukken. :rolleyes:
Het proberen wel het plaatsen niet. :| ;)

De ploeg is een mix van spelers die op Curaçao spelen, en spelers die in Nederland in met name Eerste divisie en amateurvoetbal spelen.







Goed uithangbord, Maar ik zie het ook niet gebeuren, Als Suriname serieus word schat ik die hoger in(Poepon,Koolwijk,Zuiverloon) Geen grote namen,Maar die zouden Mischien eens een tournooitje kunnen pakken.

Over oud spelers/Coach gesproken: Costa Rica heeft oud spits Paulo Wanchope aangesteld, Dat was toch ook wel een held vroegah. :)
 
Goed uithangbord, Maar ik zie het ook niet gebeuren, Als Suriname serieus word schat ik die hoger in(Poepon,Koolwijk,Zuiverloon) Geen grote namen,Maar die zouden Mischien eens een tournooitje kunnen pakken.

Over oud spelers/Coach gesproken: Costa Rica heeft oud spits Paulo Wanchope aangesteld, Dat was toch ook wel een held vroegah. :)

Ik mag hopen dat jij op je mobiel zit te typen :D
 
Ik mag hopen dat jij op je mobiel zit te typen :D

Je vergeet 'word'. :D

Kluivert toch geen bondscoach Curaçao: "Nog meer ervaring opdoen"

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...scoach-cura-ao-nog-meer-ervaring-opdoen-.html

"Het is de bedoeling dat ik tijdens de WK-kwalificatieduels wel op de bank zit als eindverantwoordelijke."

:unsure: Als je als eindverantwoordelijke op de bank zit ben je toch de coach, tenzij je thuis op de bank zit...:rolleyes:

Dus nu is er een aparte topic aangemaakt voor een bericht wat niet blijkt te kloppen? De meerwaarde van dit topic houd ik dus even in de gaten. (Y)
 
Zal geen makkelijke wedstrijd worden, Saint Vincent heeft met Shandel Samuel, Myron Samuel, Akeeno Hazelwood, Dwayne Sandy en Chad Balcombe ook een aantal prima spelers.

:D maar ik denk dat je nu het thuisvoordeel onderschat. Barbados speelt in het nationaal stadion en 't kan daar spoken:

barbados-national-stadium.jpg
 
Kluivert gaf overigens aan dat hij als adviseur aan de slag gaat bij Curacao.
 
Terug
Bovenaan Onderaan