Overige Nationale Teams

Het spijt me ontzettend voor de mensen die hadden gehoopt dat Marokko zou winnen, maar ik vond het een prachtige ontknoping. Wat een drama en wat een bizar arrogant genomen pingel. Die clown zal afgelopen nacht niet best geslapen hebben, gok ik zo.
Ik had stiekem niet eens gekeken hoor, het boeit me allemaal veel te weinig, zo ver van mijn bed. Maar op aanraden van meerdere vrienden de samenvatting op YouTube gekeken en die stelde niet teleur. :clap2:

Van het veld lopen omdat je het niet eens bent met de penalty is ook niet echt sportief. Dus het kwam ook wel van beide kanten.
Dat had toch sowieso kaarten moeten opleveren?
Pfff bizarre beelden, mbt die handdoek.

Wtf zijn dat voor sneue acties?!
Saibari, wat een lulletje rozenwater daar, maar dat was nog tot daar aan toe, die ging niet over naar actief afpakken. (Maar heeft wel wat uit te leggen wmb.)
Maar dat een half dozijn ballenjongens actief de handdoek af wilt pakken van de reservekeeper die daar moet gaan staan om de handdoek voor de keeper te beschermen... En dat zelfs iemand van de beveiliging de handdoek af probeert te pakken...

Hakimi heeft de handdoek tijdens de wedstrijd al een keer weggegooid. Aanvoerder en sterspeler.... Manmanman...

Dit Marokko moet WK wedstrijden organiseren over 4 jaar?
Hebben zichzelf enorm te kakken gezet. Wat een onsportief zooitje, bahbah.

Dit allemaal gezien te hebben, ben ik toch blij met winst Senegal. Zulke krankzinnige onsportiviteit is gelukkig niet beloond.

Dat hij zich daarvoor leent :shrug: :zien: Zou dit een opdracht zijn of verzint hij dit zelf?

Dick Advocaat is afgetreden als bondscoach van Curaçao. Hij voelt zich vanwege de gezondheidssituatie van zijn dochter genoodzaakt te stoppen. Fred Rutten neemt het stokje over, en zal Curaçao aankomende zomer coachen op het WK in Amerika, Canada en Mexico.

Dick Advocaat is afgetreden als bondscoach van Curaçao. Hij voelt zich vanwege de gezondheidssituatie van zijn dochter genoodzaakt te stoppen. Fred Rutten neemt het stokje over, en zal Curaçao aankomende zomer coachen op het WK in Amerika, Canada en Mexico.
Heel erg sneu voor Dick en zijn familie. Sterkte toegewenst.

Ach, wat een naar nieuws. En ik had me zo verheugd op nog één keer Advocaat langs de lijn.

Arme Dick.

En dan Fred Rutten. Een tegenpool aanstellen.

Ach, het gaat om 3 wedstrijdjes, het zal allemaal niet veel uitmaken, al zetten ze jou of mij voor de groep
Verliezen zullen ze toch wel. Maar Dick en dat team hadden inmiddels een goede samenwerking. De internationals spreken met veel respect over Advocaat. Dan lijkt me een ander type aanstellen wel een gok. Aan de andere kant kon Rutten zich altijd goed verplaatsen in mensen, dus wie weet.

Ik vind Dick van “niet lullen, maar poetsen” en “de schouders eronder”. Rutten is toch meer van tactiek en arm om de schouder?
Ik vind Dick helemaal niet zo’n bijzondere trainer. Heeft desalniettemin genoeg gewonnen. Wel een authentieke persoonlijkheid. Een echte liefhebber. Sympathiek bovendien. Is niet voor niets een graag geziene gast bij zowel media, publiek als spelers. Een mooi laatste trucje was hem gegund. Een gezonde dochter nog veel meer. Triest.

Rutten vind ik 10 keer niks.

Ik vind Dick helemaal niet zo’n bijzondere trainer. Heeft desalniettemin genoeg gewonnen. Wel een authentieke persoonlijkheid. Een echte liefhebber. Sympathiek bovendien. Is niet voor niets een graag geziene gast bij zowel media, publiek als spelers. Een mooi laatste trucje was hem gegund. Een gezonde dochter nog veel meer. Triest.

Rutten vind ik 10 keer niks.
In de PSV periode van Dick, wist je dat als de 1e helft slecht was, de tweede helft altijd beter was. Ik had toen echt het idee dat de kleedkamer te klein was voor Dick. Persoonlijk voor Dick natuurlijk dubbel triest. Ik achtte Dick nog tot een leuke stunt in staat. Dat heb ik met Rutten toch echt wel een stuk minder (meer plichtmatig). Maar tjonge.... je dochter... dan is de keuze snel gemaakt. Sterkte Dick.

Verklaart Saibari's mindere vorm na de WK finale wel. Als je zo'n finale wint snap ik het wel dat dat iets met je kan doen.

Pfff, voelt wel heel erg als mosterd na de maaltijd. Zo hoef ik geen Afrika cup te winnen. Voor mij had Senegal het mogen blijven. Zit voor mij geen eer aan om een cup te winnen bij een beroepscommissie. De inmiddels vertrokken bondscoach zal wel blij zijn met een leuke financiële naheffing

Corruptie wint altijd, ook na 2 maanden 🤣 Hele toernooi was een en al marokko-gepush, om de zaken dan 60 dagen later recht te trekken 🤣

Was het 24 uur na de match gebeurd zou ik het begrepen, maar dit is lachwekkend en triest.

Terug
Bovenaan Onderaan