Overige Nationale Teams

Mikasa

Internationale Legende
Marokko gaat gewoon door waar het gebleven is op wk. Wat een heerlijke speler die Ounahi. Onbegrijpelijk dat er zo weinig interesse was in hem
Vond de eerste helft met name rommelig. Ook weinig bekenden bij Brazilië.

Retro

Assistent Coach
Vond de eerste helft met name rommelig. Ook weinig bekenden bij Brazilië.
Mwuah: Vinicicus, Rodrigo, Antony, Casemiro, Paqueta, santos (Chelsea), Militao, Emerson Royal (Barca/tottenham). Zou eerder zeggen een paar onbekenden zoals Roni en Ibanez.

Verder zag je dat Marokko weer heel gegroepeerd verdedigde en als ze de bal veroverden met hele snelle en mooie combinaties eruit kwamen met weer een hoofdrol voor Ounahi en Boufal

Mikasa

Internationale Legende
Mwuah: Vinicicus, Rodrigo, Antony, Casemiro, Paqueta, santos (Chelsea), Militao, Emerson Royal (Barca/tottenham). Zou eerder zeggen een paar onbekenden zoals Roni en Ibanez.

Verder zag je dat Marokko weer heel gegroepeerd verdedigde en als ze de bal veroverden met hele snelle en mooie combinaties eruit kwamen met weer een hoofdrol voor Ounahi en Boufal
Antony speelde niet in de basis. Ik kende slechts 4 spelers van Brazilië. Waarbij ik 10 Marokkaanse spelers kende. Waardoor ik er vanuit ging dat Brazilië met een B team speelde. Desondanks een mooi resultaat. Ik heb overigens de 2e helft niet meer gekeken.

Retro

Assistent Coach
Antony speelde niet in de basis. Ik kende slechts 4 spelers van Brazilië. Waarbij ik 10 Marokkaanse spelers kende. Waardoor ik er vanuit ging dat Brazilië met een B team speelde. Desondanks een mooi resultaat. Ik heb overigens de 2e helft niet meer gekeken.
Brazilië kan wel 6 elftallen samenstellen die kwalitatief wereldtop zijn. B-team is in het geval van Brazilië een compliment als bestond meer dan de helft uit basis van wk

Bovenaan Onderaan