Overige Nationale Teams

Ik kan er maar moeilijk naar kijken met het geluid van het publiek op de achtergrond. Bij Nederlandse wedstrijden heb ik er geen last van. Hier is het zingen, daar zijn het instrumenten. Wellicht soort van cultureel gewenning? Zo had ik ook een vriend die jong hier is gekomen. Hij luisterde naar Marokkaanse muziek en vond dat geweldig. Ik kon het niet aanhoren. Verder was het een hele Nederlandse jongen.
 
Naast dat er weer maar 1 doelpunt is gevallen heeft de scheids in de 85ste minuut afgefloten. Vervolgens een speler van Mali rood gegeven en toen in de 89ste minuut weer afgefloten. Maar voor de rest is het niet een beetje raar wat daar allemaal gebeurd hoor :maniac:
 

Tunesische bondscoach woedend op arbiter die te vroeg affloot bij Afrika Cup-duel

link

Sikazwe wilde in eerste instantie na 85 minuten affluiten, maar liet zich toen na protesten nog op andere gedachten brengen. Nauwelijks vijf minuten later (na 89 minuten en 45 minuten) besloot hij, ondanks genoeg redenen om tijd bij te trekken, alsnog een einde te maken aan het duel.

Heeft zeker een horloge gekocht via Alibaba of zou er iets anders zijn? :cautious:

 
Terug
Bovenaan Onderaan