Overige competities

Kan zijn, maar dan moet er toch maar eens goed gekeken worden naar die juridische werkelijkheid.
Als een individu niet meer verantwoordelijk is voor zijn of haar daden zit er iets goed fout, om er maar een contradictio in terminis tegen aan te gooien.
Maar als personen alleen hoofdelijk aansprakelijk zijn hoeft een club ook 0,0 aan de veiligheid te doen. Dat zou ook een beetje een rare situatie zijn.

Daarnaast, de club heeft een contract met de bond en andersom. De club en de bezoeker hebben een contract. De bezoeker en de bond niet. Dat een bond een club aansprakelijk stelt is ook vanuit dat oogpunt niet vreemd.

Het zou pas juridisch vreemd worden als een bond een bezoeker straft waarmee de bond 0.0 contract heeft.

Maar als personen alleen hoofdelijk aansprakelijk zijn hoeft een club ook 0,0 aan de veiligheid te doen. Dat zou ook een beetje een rare situatie zijn.
Het hoeft niet of-of te zijn. Het kan ook en-en.
Wederom geen antwoord op de kwestie dat collectief straffen onschuldigen raakt en individueel straffen niet.

Wederom geen antwoord op de kwestie dat collectief straffen onschuldigen raakt en individueel straffen niet.
Halve post quoten waardoor je het deel waarin dat verklaar weglaat, ik heb antwoord gegeven. Rij lekker verder op jouw stokpaardje zou ik zeggen, fijn lang weekend.

Maar je kan geen 350 man oppakken die het veld opstormen. Clubs zijn ook verantwoordelijk voor hun supporters. Zo vind ik ouders ook mede verantwoordelijk voor hun kinderen tot een bepaalde leeftijd.

In Schotland heeft Hearts met 3-0 gewonnen van Falkirk en leek zaterdag met 2 doelpunten verschil te kunnen verliezen zaterdag bij Celtic om kampioen te worden omdat Celtic 2-2 stond tegen Motherwell. Maar in de aller laatste minuut scoort Celtic uit een penalty de winnende. Dit betekent dat Hearts minimaal gelijk moet spelen zaterdag.

Die goal in de laatste minuut komt denk ik hard aan in Edinburgh. Gaan ze het dan toch nog helemaal uit handen geven?

In Schotland heeft Hearts met 3-0 gewonnen van Falkirk en leek zaterdag met 2 doelpunten verschil te kunnen verliezen zaterdag bij Celtic om kampioen te worden omdat Celtic 2-2 stond tegen Motherwell. Maar in de aller laatste minuut scoort Celtic uit een penalty de winnende. Dit betekent dat Hearts minimaal gelijk moet spelen zaterdag.

Die goal in de laatste minuut komt denk ik hard aan in Edinburgh. Gaan ze het dan toch nog helemaal uit handen geven?
Een schande was het. Moeten de grote clubs weer kampioen worden?

Inderdaad een absurd belachelijke beslissing. De arm van de Motherwell speler wordt omhoog geduwd door de schouder van de Celtic speler.

Laatst bewerkt:

Bizar ook dat hij maar 20 seconden naar het scherm keek. Bij zo'n belangrijke beslissing had hij echt wel langer mogen kijken.

En mensen die natuurkunde hebben gehad weten dat die bal niet van de hand kwam anders was de bal niet met zo'n snelheid in die richting in de lucht gegaan. Dus het moet wel het hoofd zijn geweest.

Halve post quoten waardoor je het deel waarin dat verklaar weglaat, ik heb antwoord gegeven. Rij lekker verder op jouw stokpaardje zou ik zeggen, fijn lang weekend.
Van wie zou ik geleerd hebben op slechts eén stukje van een post te reageren? :unsure:
Maar ook jou wens ik toch een fijn lang weekend.
Maar je kan geen 350 man oppakken die het veld opstormen. Clubs zijn ook verantwoordelijk voor hun supporters. Zo vind ik ouders ook mede verantwoordelijk voor hun kinderen tot een bepaalde leeftijd.
Natuurlijk kan dat wel. En dan alle 350 echt fors aanpakken.
Onwil dat het niet gebeurt.

In Engeland komt geen fan meer het veld op sinds je dan een levenslang stadionverbod krijgt.
Verboden die daar ook gecontroleerd (!) worden.

Waarom houd je clubs verantwoordelijk voor iets wat niets met voetbal van doen heeft?
En wat de overheid al decennia lang niet zelf oplost.

Wel met je eens dat ouders mede verantwoordelijk zijn voor hun kinderen.
Daar ligt ook een van de oorzaken van het feit dat sommige kinderen later veldbestormers worden.

Dit is inderdaad een schande. Zo heeft het instituut VAR ook geen nut.
Inderdaad een absurd belachelijke beslissing. De arm van de Motherwell speler wordt omhoog geduwd door de schouder van de Celtic speler.
Raar dat de VAR hem hiervoor roept, noch vreemder dat je dan besluit penalty te geven. Heette de man soms Bjorn Kuipers?
Bizar ook dat hij maar 20 seconden naar het scherm keek. Bij zo'n belangrijke beslissing had hij echt wel langer mogen kijken.

En mensen die natuurkunde hebben gehad weten dat die bal niet van de hand kwam anders was de bal niet met zo'n snelheid in die richting in de lucht gegaan. Dus het moet wel het hoofd zijn geweest.
Of hij nu 20 seconden kijkt of 20 minuten, het gaat er om of de scheidsrechter ruggengraat heeft.
Kijk noch maar eens naar de schandelijke ingreep toen Ajax op instorten stond in het jaar 2019 toen ze persé kampioen moesten worden.

Een net zo belachelijke penalty die Ajax brood nodig had na een dertien in een dozijn onnozel duelletje van een kansloze Neres met Schwaab.
Soms is voetbal een contact sport, soms niet, afhankelijk van de kleur van je shirt.:(

Jullie weten toch dat Hearts profiteert van het datasysteem van Bloom net als Union in België en Como in Italië. Walgelijk systeem.

Terug
Bovenaan Onderaan