Halve post quoten waardoor je het deel waarin dat verklaar weglaat, ik heb antwoord gegeven. Rij lekker verder op jouw stokpaardje zou ik zeggen, fijn lang weekend.
Van wie zou ik geleerd hebben op slechts eén stukje van een post te reageren?
Maar ook jou wens ik toch een fijn lang weekend.
Maar je kan geen 350 man oppakken die het veld opstormen. Clubs zijn ook verantwoordelijk voor hun supporters. Zo vind ik ouders ook mede verantwoordelijk voor hun kinderen tot een bepaalde leeftijd.
Natuurlijk kan dat wel. En dan alle 350 echt fors aanpakken.
Onwil dat het niet gebeurt.
In Engeland komt geen fan meer het veld op sinds je dan een levenslang stadionverbod krijgt.
Verboden die daar ook gecontroleerd (!) worden.
Waarom houd je clubs verantwoordelijk voor iets wat niets met voetbal van doen heeft?
En wat de overheid al decennia lang niet zelf oplost.
Wel met je eens dat ouders mede verantwoordelijk zijn voor hun kinderen.
Daar ligt ook een van de oorzaken van het feit dat sommige kinderen later veldbestormers worden.
Een schande was het. Moeten de grote clubs weer kampioen worden?
Krijgt Schotland voor het eerst sinds 1985 een andere kampioen dan grootmachten Celtic of Rangers? Koploper Heart of Midlothian is nog één zege verwijderd van een historische landstitel. Dat moet zaterdag gebeuren in een rechtstreeks gevecht met Celtic, dat woensdagavond ontsnapte dankzij een...
www.ad.nl
Dit is inderdaad een schande. Zo heeft het instituut VAR ook geen nut.
Inderdaad een absurd belachelijke beslissing. De arm van de Motherwell speler wordt omhoog geduwd door de schouder van de Celtic speler.
Raar dat de VAR hem hiervoor roept, noch vreemder dat je dan besluit penalty te geven. Heette de man soms Bjorn Kuipers?
Bizar ook dat hij maar 20 seconden naar het scherm keek. Bij zo'n belangrijke beslissing had hij echt wel langer mogen kijken.
En mensen die natuurkunde hebben gehad weten dat die bal niet van de hand kwam anders was de bal niet met zo'n snelheid in die richting in de lucht gegaan. Dus het moet wel het hoofd zijn geweest.
Of hij nu 20 seconden kijkt of 20 minuten, het gaat er om of de scheidsrechter ruggengraat heeft.
Kijk noch maar eens naar de schandelijke ingreep toen Ajax op instorten stond in het jaar 2019 toen ze persé kampioen moesten worden.
Een net zo belachelijke penalty die Ajax brood nodig had na een dertien in een dozijn onnozel duelletje van een kansloze Neres met Schwaab.
Soms is voetbal een contact sport, soms niet, afhankelijk van de kleur van je shirt.