Oscar Hiljemark

Inderdaad leuk voor hem dat hij zich in de kijker speelt, maar hij kwam gewoon duidelijk te kort voor het niveau van PSV, kon het hier in ieder geval niet bijbenen. En als je telkens overal te laat komt dan heb je uiteindelijk ook vrij weinig aan die 'knokkersmentaliteit'. Misschien dat die heup-operatie hem van die traagheid heeft verlost, of het niveau en tempo in Italië ligt gewoon niet bijster hoog. Ik gok op het laatste eigenlijk.

Het tempo bij de nummer 16 is niet echt hoog, nee.
 
Ja een paar Zweedse houthakkers kan AS Roma best wel gebruiken. Maar in zijn geval is het hem dan ook gegund, die stap bedoel ik he.
 
Toch gek dat hij bij PSV niet zo uit de verf kwam.

Het is nog afwachten of hij bij een club als AS Roma zal slagen. Bij Ikea meubels heb je af en toe bij de eerste aanblik ook iets van dat ziet er aardig uit voor die prijs. Een paar maanden later ben je er volledig op uitgekeken en heb je spijt van je aankoop.
 
Hiljemark en Strootman opnieuw samen op het middenveld, maar nu in Rome. Zou leuk zijn voor hem, al denk ik niet dat hij voor de basis gehaald zal worden.
 
Hij zou eerst naar Rusland gaan maar schijnt naar Genua te gaan. Roma had toch geen interesse meer PSVEindhoven ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan