Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jammer genoeg moeten de twee zware tegenstanders in deze poule nog komen: Engeland en Frankrijk. Deze moest gewonnen worden.Het voetbal ziet er goed uit bij de dames
Ach zo gek als met tennis is het nog niet. Eerste game klaar en pauze en dan na iedere 2 games en netjes handdoekje aangereikt krijgen en drinken en een parasol. Elitaire kut sport.Het vrouwen voetbal is al nauwelijks serieus te nemen maar als je dan ziet dat ze ook nog eens binnen het half uur 2 drink pauzes hebben word het wel heel sneu
In ieder geval tegen de verliezer van vanavond.Eerste winst is binnen, nu hopen op stunts tegen Engeland en Frankrijk.
5-2, mooie goal die laatste.3-2 meteen daarna![]()
6-3? Nee dus, de VAR keurt ‘m af.
Ze krijgen makkelijk goals tegen. Dat moet dan wel beter bij zeSpanje is wel echt een klasse apart. Die gaan als er niks geks gebeurd makkelijk het EK winnen.
Het is me wel een uitslag voor een EK.6-2 inmiddels. De Red Flames boden moedig weerstand, maar Spanje is een (of meerdere) maat(jes) te groot.
Spanje is echt goed. Waarschijnlijk samen met de VS de beste teams van de wereld.Het is me wel een uitslag voor een EK.
Bij de heren ook, maar ik weet niet of Spanje bij de heren wel eens zo dik wint op een EK.Spanje is echt goed. Waarschijnlijk samen met de VS de beste teams van de wereld.
Inderdaad, de verschillen bij het damesvoetbal zijn groter dan bij de heren. Bij een WK heren komen soms grotere uitslagen voor omdat er altijd wat exoten bij zitten.Bij de heren ook, maar ik weet niet of Spanje bij de heren wel eens zo dik wint op een EK.