Onderschatte spelers

Ralf Edström

Trainer Coach
Welke speler vond jij zo goed waar je eigenlijk niks meer over hoort wanneer de toplijstjes weer tevoorschijn komen?
Voor mij is het ondanks de winst van de EC1 en het EK 1988 Gerald Vanenburg.
Deze man kon alles met een bal en misschien wel de meest technische speler van zijn tijd.


 
Klinkt heel raar: Lestienne. Hoor je nu nooit iets over en best te begrijpen. Speelde maar 1 seizoen, lange tijd daarvan niet gespeeld wegens overleden ouders. Maar toen hij wel speelde was hij bijna elke wedstrijd belangrijk met een doelpunt of assist. Zelfs in de CL! Had een groot aandeel in ons eerste CL overwintering in tijden. En dat terwijl we hem van een club uit Qatar huurde, waar van wordt gezegd dat het een carrière verpester is.
 
Saibari. Wat heel vreemd is omdat ie het vorige seizoen regelmatig zijn klasse liet zien. Die rushes van hem met bal aan de voet doen mij denken aan R9. Maar ik verwacht dat iedereen weer snel bijdraait als ie zijn vorm hervindt
 
Laatst bewerkt:
Saibari. Wat heel vreemd is omdat ie het vorige seizoen regelmatig zijn klasse liet zien. Die rushes van hem met bal aan de voet doen mij denken aan R9. Maar ik verwacht dat iedereen weer snel bijdraagt als ie zijn vorm hervindt
Ik vind hem soms onderschat en overschat
 
Terug
Bovenaan Onderaan