PSVkanalles
Assistent Coach
De Olympische winterspelen in Milano en Cortina is begonnen.
De openingsshow begint met veel kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De Olympische winterspelen in Milano en Cortina is begonnen.

Ik vond het ook dodelijk saai, dus ik heb de tv al snel weer uitgezet.En heel heel heeeeel veel saaiheid.
Het gaat helemaal nergens over.
Of t komt totaal niet over, kan ook.
Ha mooi voor die Vance! Wat deed hij daar eigenlijk?Ik vond het ook dodelijk saai, dus ik heb de tv al snel weer uitgezet.
Wel mooi om te lezen dat J.D. Vance het welkom kreeg dat hij verdient, ondanks verzoeken van het Olympisch Comite om geen boe te roepen.
Welk gezeur?Het leeft bij mij totaal niet merk ik. Waar ik tot de vorige keer heel graag allerlei sporten bekeek (biatlon, langlaufen, schansspringen, schaatsen, free style, bobslee en nog wat anderen) mis ik deze keer de drang om het aan te zetten. Met al het gezeur eromheen is het net zoals de WK’s voetbal verworden tot een politiek spel.
Welk gezeur?

Rusland mee laten doen onder neutrale vlag, maar Israel en Iran zijn gewoon welkom. ICE die erheen gestuurd wordt, Vance die uitgejouwd wordt enzovoorts. Allemaal politiek gelul, ga gewoon een wedstrijds curling spelen en drink erna een chocomelletje![]()
![]()

Klopt, maar in de resale nu toch ook wel goedkopere. Ligt ook aan de sport waar je naar toe wil uiteraard (en fase toernooi)De tickets zijn echt schrikbarend aan de prijs dik boven de 100 euro en soms zelfs 580 euro voor een wedstrijd. De “gewone” man kan dit niet veroorloven.
De olympische spelen zijn al jaren niet meer voor de gewone man. Maar goed, hetzelfde geldt natuurlijk voor andere grote sportevenementen van populaire sporten. En alle andere vormen van live-entertainment die populair zijn (kijk maar wat je kwijt bent als je een grote band/artiest live wilt zien, als je al aan tickets komt). Zo werkt kapitalisme nou eenmaal.De tickets zijn echt schrikbarend aan de prijs dik boven de 100 euro en soms zelfs 580 euro voor een wedstrijd. De “gewone” man kan dit niet veroorloven.
ik ben in Athene 2004 en Peking 2008 geweest en alle kaarten waren betaalbaar rond de 30/40 euro. Daarna zijn de prijzen absurd en ben ik afgehaakt voor London en laat het nu voor wat het is en volg het verplicht via de TV. Naast het grote geld is ook alles eromheen verslechterd zoals het contact met de atleten dat was super relaxed en benaderbaar. Kan me nog goed de wedstrijd Brazilië tegen Argentinië herinneren en de gehele basketbal selectie van Amerika achter ons zat. Mijn dochter zat voor Kobe Bryant die gewoon het gesprek aanging en allemaal normaal deden.De olympische spelen zijn al jaren niet meer voor de gewone man. Maar goed, hetzelfde geldt natuurlijk voor andere grote sportevenementen van populaire sporten. En alle andere vormen van live-entertainment die populair zijn (kijk maar wat je kwijt bent als je een grote band/artiest live wilt zien, als je al aan tickets komt). Zo werkt kapitalisme nou eenmaal.
Dat laatste is tof, zeg.ik ben in Athene 2004 en Peking 2008 geweest en alle kaarten waren betaalbaar rond de 30/40 euro. Daarna zijn de prijzen absurd en ben ik afgehaakt voor London en laat het nu voor wat het is en volg het verplicht via de TV. Naast het grote geld is ook alles eromheen verslechterd zoals het contact met de atleten dat was super relaxed en benaderbaar. Kan me nog goed de wedstrijd Brazilië tegen Argentinië herinneren en de gehele basketbal selectie van Amerika achter ons zat. Mijn dochter zat voor Kobe Bryant die gewoon het gesprek aanging en allemaal normaal deden.
Het is keuzes maken. Die concurrenten gaan dan niet voluit en sparen zich voor dit evenement. Net als met voetbal. Als jij tig wedstrijden per jaar speelt breekt dat je een keer op, en dat hoeft in het geval van schaatsen maar over seconden te gaan.Typisch Nederland op de OS. Wereldbeker wedstrijden winnen, mooie OKT en EK. De concurrentie is nergens te zien dit jaar.
En dan de OS, al die concurrenten die we het hele jaar niet zien, pieken.
Mijn vraag is waarom???Het is keuzes maken. Die concurrenten gaan dan niet voluit en sparen zich voor dit evenement. Net als met voetbal. Als jij tig wedstrijden per jaar speelt breekt dat je een keer op, en dat hoeft in het geval van schaatsen maar over seconden te gaan.