Olympische Spelen 2020

Penalty

Internationale Legende
Terechte winnares, van Vleuten nog knap zilver. Ze zijn gewoon te laat gaan rijden.
Blijkbaar wisten ze niet dat de voorsprong zo groot was. Ze rijden zonder oortjes en de tijdverschillen werden niet doorgegeven en als het wel geweten hebben is het een schromelijke onderschatting geweest.

Penalty

Internationale Legende
Annemiek van Vleuten dacht dat ze gewonnen had toen ze over de finish kwam.
Ze kreeg niets door tijdens de race. Zo zie je maar wat er gebeurt als ze zonder oortjes rijden.
Dan kun je de wedstrijd niet geregiseerd rijden met informatie vanuit de ploegleiderswagen.

Mikasa

Internationale Legende
Annemiek van Vleuten dacht dat ze gewonnen had toen ze over de finish kwam.
Ze kreeg niets door tijdens de race. Zo zie je maar wat er gebeurt als ze zonder oortjes rijden.
Dan kun je de wedstrijd niet geregiseerd rijden met informatie vanuit de ploegleiderswagen.
Vreemd wel allemaal. Je zou toch verwachten dat er wel tijdsverschillen doorgegeven worden door de organisatie. Dan weet je dat er nog een vooruit rijdt. Op de finish kon je het bij de tijdwaarneming overigens ook zien natuurlijk.

Humtoezje

Aanvoerder
Blijkbaar wisten ze niet dat de voorsprong zo groot was. Ze rijden zonder oortjes en de tijdverschillen werden niet doorgegeven en als het wel geweten hebben is het een schromelijke onderschatting geweest.
Maar de bondscoach Loes Gunnewijk in de auto wist dat wel……

Penalty

Internationale Legende
Maar de bondscoach Loes Gunnewijk in de auto wist dat wel……
"We hebben geprobeerd vanuit de auto updates te geven over de koersinformatie, maar op veel plekken was dat niet mogelijk", verzuchtte Gunnewijk. "Ja, er was miscommunicatie. De rensters hebben tijdens de koers niks te horen gekregen, of in ieder geval te weinig."

link

Humtoezje

Aanvoerder
Je hoeft er als coach natuurlijk niet uit te zien als een schooier a la Cocu. Maar de aandacht die de hockeybondscoach aan zijn coup heeft gegeven is zo decadent dat het me doet denken aan Nero die muziek maakte terwijl Rome letterlijk in brand stond.
3-1 achter tegen Zuid-Afrika.

Humtoezje

Aanvoerder
"We hebben geprobeerd vanuit de auto updates te geven over de koersinformatie, maar op veel plekken was dat niet mogelijk", verzuchtte Gunnewijk. "Ja, er was miscommunicatie. De rensters hebben tijdens de koers niks te horen gekregen, of in ieder geval te weinig."

link
Alsof ze slechts 1 minuutje in de race de tijd heeft gehad te zeggen dat ze 10minuten achter lagen. Wel heel gemakkelijk excuus van Gunnewijk.

Penalty

Internationale Legende
USA verliezen de basketbal wedstrijd tegen Frankrijk met 83-76.
Het is de eerste keer sinds 2004 dat ze een wedstrijd verliezen op de Olympische spelen.

Mikasa

Internationale Legende

Ralf Edström

Trainer Coach
Ik heb de video niet bekeken. Mijn vrouw zei dat Wevers vond dat Nederland het turnen kapot maakt. Smerige reactie. Die coaches zoals haar vader die hun handen niet thuis kunnen houden en kicken op kleine meisjes kleineren, had ze moeten zeggen. :braak:
Dat zat niet in mijn geposte filmpje. Ik weet verder niet of haar vader echt wat fout heeft gedaan. Handen moeten ze thuishouden maar het gaat om topsport dus mag je ze best aanpakken. Anders moeten ze voor de plaatselijke turnclub kiezen.

Mikasa

Internationale Legende
Dat zat niet in mijn geposte filmpje. Ik weet verder niet of haar vader echt wat fout heeft gedaan. Handen moeten ze thuishouden maar het gaat om topsport dus mag je ze best aanpakken. Anders moeten ze voor de plaatselijke turnclub kiezen.
Er zijn ook aanklachten tegen haar vader geweest, net zoals tegen bijna alle coaches. Terecht dat de belangen van de slachtoffers op plek 1 staan.

Kleineren, geen misbruik overigens.

Bovenaan Onderaan