Olympische Spelen 2020

Weltmeister

Clubicoon
Er wordt werkelijk onthutsend zwak verdedigd. Zelfs Baumgartl, Marcelo en Zanka lachen hierom. En Isaksson vindt er ook het een en ander van.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
E60m2uEWQAE6erb

Nieuw record dus voor wedstrijd met meeste goals, vandaar die 2-10 en 3-10 nog, gewoon om verbreken extra lastig te maken :sneaky:

Phillip Cocu

Bondscoach
Heb een stuk Zweden-USA gekeken, wat een trage pot zeg. Ik hoop dat het bij PSV toch twee keer zo snel gaat.

Waarom spelen de vrouwen zowel het WK als de Olympische spelen, terwijl de mannen alleen deelnemen aan het WK en de Olympische voor spelers die jonger zijn dan 23?

huez

Aanvoerder
Heb een stuk Zweden-USA gekeken, wat een trage pot zeg. Ik hoop dat het bij PSV toch twee keer zo snel gaat.

Waarom spelen de vrouwen zowel het WK als de Olympische spelen, terwijl de mannen alleen deelnemen aan het WK en de Olympische voor spelers die jonger zijn dan 23?
Je moet er wel 11 bij elkaar krijgen.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Olympische spelen... moment dat B/C tot en met G rang sporten ook ff aandacht krijgen
Ben toch heel benieuwd wat jouw ranglijst voor indeling heeft?😄 En van welke sporten je genoeg weet om er een gokje op te durven wagen, zoals je met voetbal weleens doet?

Derksen

Aanvoerder
Ben toch heel benieuwd wat jouw ranglijst voor indeling heeft?😄 En van welke sporten je genoeg weet om er een gokje op te durven wagen, zoals je met voetbal weleens doet?

De meeste zijn zoooo-niet-boeiend dat ik blij ben dat ik er niks van af weet, wat ik zo graag wil houden ook :lmao: Zeilen, kano, badminton, surfen, skateboarden..

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
De meeste zijn zoooo-niet-boeiend dat ik blij ben dat ik er niks van af weet, wat ik zo graag wil houden ook :lmao: Zeilen, kano, badminton, surfen, skateboarden..
Zeilen: Kan ik inkomen.
Kano: Idem.
Badminton: Zou je willen aanraden om eens een keer een dubbelpartij te kijken. Kan behoorlijk attractief en flitsend zijn.
Surfen: Mwoah, ik vind het wel interessant om naar te kijken, maar goed, ik ben dan ook een redelijke sportsjunk.
Skateboarden: Heb ik ook geen verstand van, maar juist daarom lijkt het me echt leuk om naar te kijken.

Maar goed, genoeg over de sporten die je niet boeiend vindt. Wat denk je dan van sporten als 3-tegen-3 basketbal? Beachvolleybal? Baanwielrennen, mountainbike en BMX? Atletiek? Zwemmen? Vooral die laatste 2 kun je toch niet echt sporten van de tweede garnituur noemen, daarnaast heb je daar zoveel verschillende disciplines in dat er voor ieder wel wat leuks tussen zit om naar te kijken.

Penalty

Internationale Legende
Het is toch eigenlijk ook gek dat het toernooi begint voor het toernooi officieel begonnen is...
Ze krijgen niet alle wedstrijden in 2 weken gepropt.
7 poules van 4 landen en de nr 1 en 2 van elke poule gaan door en de 2 beste nr's 3.

Als ze nu direct met knock-out beginnen zijn ze sneller klaar.

Penalty

Internationale Legende

Zweden heeft met 3-0 gewonnen. Van de regerend Olympisch en Wereldkampioen.
Die met die paarse haren Megan Rapinoe is zeker gestopt.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Zeilen: Kan ik inkomen.
Kano: Idem.
Badminton: Zou je willen aanraden om eens een keer een dubbelpartij te kijken. Kan behoorlijk attractief en flitsend zijn.
Surfen: Mwoah, ik vind het wel interessant om naar te kijken, maar goed, ik ben dan ook een redelijke sportsjunk.
Skateboarden: Heb ik ook geen verstand van, maar juist daarom lijkt het me echt leuk om naar te kijken.

Maar goed, genoeg over de sporten die je niet boeiend vindt. Wat denk je dan van sporten als 3-tegen-3 basketbal? Beachvolleybal? Baanwielrennen, mountainbike en BMX? Atletiek? Zwemmen? Vooral die laatste 2 kun je toch niet echt sporten van de tweede garnituur noemen, daarnaast heb je daar
Hockey en dan houdt het wel op voor mij.

Klinkt als een vrij streng geheel.
Dan blijven ze lekker thuis. Ze moeten blij zijn dat het doorgaat. Er is momenteel.iets van een pandamie gaande die alleen in India al 5 miljoen doden heeft veroorzaakt. Laat dat mens die voor een paar euro meer Engeland gaat coachen nu alvast gaan dan. Een deel van Nederland had een zwembad in zijn tuin en huis, de wereld staat op zijn kop en die domme sporters hebben het weer zo zwaar.

Bovenaan Onderaan