Mikasa
Internationale Legende
Is zeker leuk om te kijken. Lekker snel ook. Gebeurt veel, ook in de lange nummers. Al is dat soms chaotisch.Vroeger nooit veel baanwielrennen gekeken, maar ik vermaak me er prima mee. Echt spannend!
Is zeker leuk om te kijken. Lekker snel ook. Gebeurt veel, ook in de lange nummers. Al is dat soms chaotisch.Vroeger nooit veel baanwielrennen gekeken, maar ik vermaak me er prima mee. Echt spannend!
Ja die koppelkoers nu is al aardig chaotisch haha. Tussensprintjes, rondje inhalen, puntensysteem, elkaar overnemen ... Maar ik laat het gewoon lekker aanstaan terwijl ik simpel klikwerk moet doenIs zeker leuk om te kijken. Lekker snel ook. Gebeurt veel, ook in de lange nummers. Al is dat soms chaotisch.
Ja. Dat je zo door een wissel mag rijden. Dom niet meegereden om het rondje te pakken. Kost ze een medaille.Lekker actie van die Australische ook.![]()
Ja klopt. Dacht dat er meer meededen in zo een finaleBlijft Goud en Zilver dan![]()
Nee ... Knielen is niet toegestaan op de wielerbaan.Mag je daar ook een Hamilton doen?![]()
Lekker actie van die Australische ook.![]()
Helaas. Het is een krioel van fietsen. Valpartijen liggen dan al snel op de loer.Ja. Dat je zo door een wissel mag rijden. Dom niet meegereden om het rondje te pakken. Kost ze een medaille.
Officieel moet je bovenlangs sturen bij een wissel en hand was uitgestoken. Maar goed, het zal er ook wel bij horen.Helaas. Het is een krioel van fietsen. Valpartijen liggen dan al snel op te loer.
Valt me nog mee dat er niet nog meer valpartijen zijn.
Net niet snel genoeg afgeteldHet gaat voorlopig goed voor de Nederlandse Hockeyvrouwen in de finale tegen Argentinië.
Ze staan met 3-0 voor.
Argentinië scoort helaas 3-1 in de laatste seconde van de 1e helft.
Was vroeger (jaren 50-60, ook voor mijn tijd) echt een grote sport, wellicht groter dan het wegwielrennen toentertijdVroeger nooit veel baanwielrennen gekeken, maar ik vermaak me er prima mee. Echt spannend!
Baanwielrennen. Semantisch toch min of meer de eerste profrenners.
Was vroeger (jaren 50-60, ook voor mijn tijd) echt een grote sport, wellicht groter dan het wegwielrennen toentertijd