Mentos
Mister Stomme Klup
2x goud voor België binnen 1 uur, dat zal ook een record zijn gok ik.
Nou, dat dus.
2x goud voor België binnen 1 uur, dat zal ook een record zijn gok ik.
Volgens mij is er geen leeftijdlimiet.Mag je dan al meedoen?
Lijkt er wel op. Toch zou ik denken dat je kinderen nog best kunt beschermen door een minimum leeftijd in te stellen? 16 jaar of zo?Mag je dan al meedoen?
Precies.Maar toch, ook afgezet naar de westerse landen doen we het best leuk.
Daar heb ik ook fragmenten van gezien. Jammer dat ze dit niet meer laten zien.Ik zit trouwens ondertussen naar het Olympische sportklimmen te kijken. Wel knap hoor.
De internationale sportbonden bepalen zelf welke minimumleeftijd er gehanteerd wordt voor olympische deelname.Volgens mij is er geen leeftijdlimiet.
Je moet je natuurlijk wel nog ff kwalificeren. Wat voor mensen tussen pakweg 16 en 35, afhankelijk van tak van sport, net ff makkelijker is.
Die paar sprongen die ik gister meekeek in de voorrondes waren ook bizar goed. Van 10m hoog met drie salto's in het water glijden met minder spetters dan wanneer ik in bad stap.China wint schoonspringen door 14 jarige.![]()
Ik denk nog wel minder. De kans om op dit moment een medaille in Rwanda te halen is voor elke sporter gewoon laag. De meeste kans heb je momenteel in Tokyo (ongeveer 65%)Is ook (vooral) een kwestie van faciliteiten, ondersteuning en geld. Een (potentieel) heel goede zeiler heeft in Rwanda waarschijnlijk 0.000000013% kans op een medaille. En dat is naar boven afgerond.
Neemt niet weg dat de sporters zelf een bewonderenswaardige prestatie afleveren.
Het Penalty virus is nog besmettelijker dan corona lijkt hetIk denk nog wel minder. De kans om op dit moment een medaille in Rwanda te halen is voor elke sporter gewoon laag. De meeste kans heb je momenteel in Tokyo (ongeveer 65%)
Maar ook een belachelijk rijk landje, dat scheeltWe vinden het vaak maar normaal dat Nederland het vaak goed doet op sporttoernooien, maar we moeten niet vergeten dat we echt een belachelijk klein landje zijn met maar 17 miljoen inwoners. Bizar knap wat we altijd presteren.
Als je voor miljarden aan testmateriaal en vaccins weg kan gooien dan hebben we het inderdaad heel erg goed hier.Maar ook een belachelijk rijk landje, dat scheelt
Wanneer is die finale?Het is zo bijzonder. Ze zijn de enigen die aan de buitenkant hun tegenstander nog kunnen kloppen. Wat een immens overwicht hebben deze twee. Dit wordt echt een clash of the titans!
Jeffrey Hoogland en Harrie Lavreysen staan in de finale van de sprint.
Dat wordt dus zeker Goud en Zilver.
Wordt een spannende finale waarin ze het uit kunnen vechten wie de titel gaat winnen.
Ze kunnen ook elkaar eraf rijden. Ben benieuwd.Het is zo bijzonder. Ze zijn de enigen die aan de buitenkant hun tegenstander nog kunnen kloppen. Wat een immens overwicht hebben deze twee. Dit wordt echt een clash of the titans!
11:00 uur.Wanneer is die finale?
Al gevonden!
Blijft Goud en Zilver danZe kunnen ook elkaar eraf rijden. Ben benieuwd.
Mag je daar ook een Hamilton doen?Blijft Goud en Zilver dan![]()