DrJ
Routinier
En natuurlijk GapkoAffelay, Dsudsak, Mandueke, Hendriks, Ihatarren, Bosgacli .. We kunnen een elftal ermee vullen![]()
En natuurlijk GapkoAffelay, Dsudsak, Mandueke, Hendriks, Ihatarren, Bosgacli .. We kunnen een elftal ermee vullen![]()
Lui!!Daarom praten wij vooral over Noni en niet Madueke. Werd Ihattaren al snel Mo. Kortom we zijn lui of bang voorgypo'stypo's
Als zijnde jouw comming-out of als beschuldiging richting mij. Vragen vragen vragen...Lui!!
Ja. Was spannend met die andere Belgische. Mooie sport weerZilveren medaille voor Anouk Vetter op de 7 kamp en brons voor Emma Oosterwegel.
2 medailles op de 7 kamp. Ongekend.
Het goud is voor de Belgische Thiam.
We vinden het vaak maar normaal dat Nederland het vaak goed doet op sporttoernooien, maar we moeten niet vergeten dat we echt een belachelijk klein landje zijn met maar 17 miljoen inwoners. Bizar knap wat we altijd presteren.Die 46 medailles die GraceNote ons vooraf toebedeelde gaan niet worden gehaald, maar zoals het er nu naar uitziet worden het wel ruim 30 plakken. Echt een fantastische prestatie, alleen Australië doet het van de top-10 in het medailleklassement relatief beter.
Zilveren medaille voor Anouk Vetter op de 7 kamp en brons voor Emma Oosterwegel.
2 medailles op de 7 kamp. Ongekend.
Het goud is voor de Belgische Thiam.
Mag je dan al meedoen?China wint schoonspringen door 14 jarige.![]()
Schijnbaar!! Of ik moet het verkeerd gehoord hebben.Mag je dan al meedoen?
Oh shit, nee eigenlijk niet. Inleveren die medaille!Mag je dan al meedoen?
Het is ook niet helemaal eerlijk, want die is natuurlijk veel lichter dan de concurrentie en heeft per definitie een minder grote plons.China wint schoonspringen door 14 jarige.![]()
Toch maar goed dat ik er dan even aan dacht heOh shit, nee eigenlijk niet. Inleveren die medaille!
Scoorde alleen maar tienen.Het is ook niet helemaal eerlijk, want die is natuurlijk veel lichter dan de concurrentie en heeft per definitie een minder grote plons.
Mag je dan nog meedoen?Mag je dan al meedoen?
Is ook (vooral) een kwestie van faciliteiten, ondersteuning en geld. Een (potentieel) heel goede zeiler heeft in Rwanda waarschijnlijk 0.000000013% kans op een medaille. En dat is naar boven afgerond.We vinden het vaak maar normaal dat Nederland het vaak goed doet op sporttoernooien, maar we moeten niet vergeten dat we echt een belachelijk klein landje zijn met maar 17 miljoen inwoners. Bizar knap wat we altijd presteren.
Maar toch, ook afgezet naar de westerse landen doen we het best leuk.Is ook (vooral) een kwestie van faciliteiten, ondersteuning en geld. Een (potentieel) heel goede zeiler heeft in Rwanda waarschijnlijk 0.000000013% kans op een medaille. En dat is naar boven afgerond.
Neemt niet weg dat de sporters zelf een bewonderenswaardige prestatie afleveren.
Zeker! De jongste deelnemer was volgens mij een 12-jarige bij het tafeltennis (maar ik kan het mis hebben). Daarnaast was volgens mij het podium bij het skateboarden (street) gevuld met 13- en 14-jarigen.Mag je dan al meedoen?