Penalty
Internationale Legende
Je zal maar in de goal staan bij het handbal. Krijg je per wedstrijd 60 ballen of meer van dichtbij op je afgevuurd en sommige daarvan in je gezicht.Die keepte matig. De reserve keep deed het beter.

Je zal maar in de goal staan bij het handbal. Krijg je per wedstrijd 60 ballen of meer van dichtbij op je afgevuurd en sommige daarvan in je gezicht.Die keepte matig. De reserve keep deed het beter.
En het zijn kut keepers ook. Ze pakken bijna geen enkele bal.Je zal maar in de goal staan bij het handbal. Krijg je per wedstrijd 60 ballen of meer van dichtbij op je afgevuurd en sommige daarvan in je gezicht.Een voetbalkeeper krijgt er maar een paar per wedstrijd op zich af.
Ja, en een reactievermogen dat die lui hebben.Je zal maar in de goal staan bij het handbal. Krijg je per wedstrijd 60 ballen of meer van dichtbij op je afgevuurd en sommige daarvan in je gezicht.Een voetbalkeeper krijgt er maar een paar per wedstrijd op zich af.
Ja.
Klopt!Ik zit meer te hopen op een medaille voor Van Riessen. Zou nagenoeg uniek zijn, dacht ik, om op Winter- en Zomerspelen een medaille te winnen.
Speerwerpen Vetter ging helaas niet goed, las ik?De meerkampsters Vetter en Oosterwegel presteren echt boven verwachting, Vetter vrijwel zeker zilver met alleen de 800 mtr te gaan, Oosterwegel volop in de strijd voor brons met 1 punt achterstand op de nummer 3.
Relatief gezien niet zo goed inderdaad. Maar ruim 51 meter is zeker niet slecht.Speerwerpen Vetter ging helaas niet goed, las ik?
Op de Olympische Spelen kan je niet verliezen. Meedoen is het belangrijkste.En verloren.
Mooie sport weer op de wielerbaan.
Op de Olympische Spelen kan je niet verliezen. Meedoen is het belangrijkste.
Braspennincx
Daarom praten wij vooral over Noni en niet Madueke. Werd Ihattaren al snel Mo. Kortom we zijn lui of bang voorWel blij dat er bij PSV geen speler met zo'n achternaam speelt. Is niet te doen om dat iedere keer correct te spellen.
Affelay, Dsudsak, Mandueke, Hendriks, Ihatarren, Bosgacli .. We kunnen een elftal ermee vullenDaarom praten wij vooral over Noni en niet Madueke. Werd Ihattaren al snel Mo. Kortom we zijn lui of bang voorgypo'stypo's
Dit is zijn echte naam,Daarom praten wij vooral over Noni en niet Madueke. Werd Ihattaren al snel Mo. Kortom we zijn lui of bang voorgypo'stypo's